Hop til indhold
FKK4Ever

ThaiFriendly, 2 nætter i Bangkok og videre til Jomtien.

Recommended Posts

Dejlige unge Ha i Bangkok. Hun har slettet sin ThaiFriendly profil, så jeg har ikke noget profilnavn at dele.

Under min tur rundt i Laos havde jeg skrevet med Ha, en 26 årig skønhed fra Bangkok på 157 cm og 45 kg. Vi klingede godt på Line og skrev dagligt sammen. Hende og hendes roomie arbejdede begge som klinikassistenter på en skønhedsklinik i Siam området. Lønnen er ikke noget at skrive hjem om og derfor har roomien i et års tid lejlighedsvis taget freelancejob via ThaiFriendly for at få lidt ekstra penge og det ville Ha også prøve. 

Da jeg fortalte at det var flyet fra Laos jeg kom med, var hun nysgerrig efter hvad jeg syntes om folk fra Laos og dem kunne jeg kun tale pænt om, særligt udtrykte jeg at der var mange smukke piger i Laos. Da afslørede hun at hun faktisk kom fra Paxe i Laos. 

Vi aftalte at mødes kl 20.00, da hun først havde fri kl 19.00, og spise sammen den dag jeg landede I Bangkok. Efter en lækker gang seafood fortsatte løjerne på hotellet.

Efter fællesbad og hyggesnak i sengen ville jeg ned og smage på herlighederne. Jeg blev mødt af en lækker glatbarberet mis der nok er den mindste fisse jeg til dato har set, væsentlig mindre end Fon fra Jomtien, der ellers havde overrasket mig. Mens jeg slikkede prøvede jeg at presse tungen op i den, det lykkedes, men fuck den var stram. Hun lå og sluttede på min pik og jeg spurgte forsigtigt om hun troede den kunne komme op, men det mente hun godt den kunne. 

Jeg forsøgte i missionær men det var helt håbløst. Derefter lagde jeg mig på ryggen så hun kunne sidde ovenpå og styre, men den ville ikke.

Kondomet var droppet, nu var jeg jo sluppet heldig om ved de 2 første og den her fisse bar ikke præg af flittig brug. Efter lidt hurtig hovedregning mente hun også det var 5-6 år siden hendes voldelige fordrukne thaikæreste var røget ud og så havde hun ikke haft kærester eller sex siden.

Selvom hun var drivvåd fik den en ekstra gang gel og lidt fingerarbejde og så forsøgte hun igen. Da hovedet var smuttet indenfor blev resten også smurt ind og så kravlede den lige så stille i bund.

Da vi var kommet igang gik det meget bedre, heldigvis, for hun ville prøve alt og skiftede stilling hele tiden. Der var gået noget tid siden vietnameseren, så der var sparet en ordentlig ladning op. Selvom hun forsøgte at holde hånden under ud til toilettet, dryppede det på gulvtæppet hele vejen. Det var lidt komisk at ligge på knæ sammen og tørre sædpletter af gulvtæppet og udløste også et grineflip.

Da vi havde ligget lidt på sengen var hun pludseligt sulten og ville ud og finde noget mad. Jeg troede det var et forsøg på at komme ud af aftalen, men nej, efter en god portion thaimad i et gadekøkken ville hun tilbage og knalde igen. 

Heldigvis var den lille fisse varmet op og kun med den naturlige smørelse gled den noget lettere i bund igen.

Hun skulle gå kl 8.30 for at møde på job kl 9, og kl 7 vågnede jeg ved hun lå og kælede og suttede mig op igen og så fik vi lige en tur mere.

Umidelbart var jeg så øm at jeg ikke magtede at aftale mere med hende selvom jeg havde lyst til det. Hen på eftermiddagen fortrød jeg og skrev hvad hun skulle lave i aften. Hun spurgte om jeg overvejede at se hende igen og ja, det var tanken. Hun blev helt vild glad og vi aftalte at mødes kl 20.00 til spisning igen.

Det gik væsentligt bedre at trænge op i hende første gang end dagen før og da hun havde allieret sig med en lille vaskeklud slap vi for at rense gulvtæppe og igen måtte vi ud og spise i pausen.

Næste morgen var jeg så øm, at jeg var ved at opgive morgenturen men med lidt nænsomhed og ekstra gel gik det fint.

Vi talte ikke om penge, men jeg stak 4000 i hendes taske første dag og 6000 anden dag. Jeg ved godt det er noget mere end de sædvanlige takster, men 2000kr for 2 nætter med ialt 6 knald med skud i fissen på en vanvittig flot, sød og dejlig pige kan ikke gøres op i penge.

 

Jeg hyggesnakkede med hende hver dag på Line indtil jeg skulle hjem. Hun slettede sin profil på TF efter nogle dage, da hun ikke mente hun behøvede flere penge foreløbigt og hellere ville gå med de gode minder om vores dage sammen. Jeg troede egentlig hun fiskede efter noget mere, evt noget sponsor, men det vil hun ikke. Hvis jeg kommer til Thailand igen, vil hun måske gerne møde mig igen, men aldrig mere noget med kærester.

Vi skriver stadig sammen næsten dagligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...