Hop til indhold

tønder anbefalinger?

Featured Replies

Skrevet

Findes der nogle danske glædespiger i Tønder?

Jeg synes nemlig ikke jeg kan finde nogen. Men det kan være jeg søger de forkerte steder.
Er der nogen har nogle erfarringer de kunne tænke sig at dele med mig?

• 1 month later...
Skrevet

Altså der findes af og til en enkelt eller to, men der er langt imellem. Man kan få lidt lækkert thai massage, jeg har både været på besøg i Østergade, en meget sød og ret lækker thai som var med på det meste. Hun red virkelig godt og levede sig ind i seancen. Der er også thai massage nede i Vestergade enden over for cykelhandleren. Der er lidt forskellige og det kan være 50/50 - har været der 3-4 gange og 2 super gode og 2 hvor det var lidt ligegyldigt. Men Tønder har ikke meget fisse at byde på desværre.

jeg benytter en del at kører til Leck nede på det gamle “ ar am kamin” der er af og til nogle lækre tøser og så er det et fint sted.

Skrevet
Trucker1 skrev, for 16 timer siden:

Altså der findes af og til en enkelt eller to, men der er langt imellem. Man kan få lidt lækkert thai massage, jeg har både været på besøg i Østergade, en meget sød og ret lækker thai som var med på det meste. Hun red virkelig godt og levede sig ind i seancen. Der er også thai massage nede i Vestergade enden over for cykelhandleren. Der er lidt forskellige og det kan være 50/50 - har været der 3-4 gange og 2 super gode og 2 hvor det var lidt ligegyldigt. Men Tønder har ikke meget fisse at byde på desværre.

jeg benytter en del at kører til Leck nede på det gamle “ ar am kamin” der er af og til nogle lækre tøser og så er det et fint sted.

Hvordan fungerer det ved Bar Am Kamin? Aftaler man med pigerne inde i baren, eller har de deres egne værelser hvor man ringer på?

Hvordan er priserne i forhold til Flensborg?

Skrevet

Du kigger på Sex Nord og kan søge direkte på Leck for at se hvilke piger er der lige nu. 
Når du kommer til stedet kører du venstre rundt om bygningen. Parkerer og ringer på ved den pige du har aftale med. 
Jeg bruger whatsapp til kontakten. Jeg besøgte en sød pige i sidste uge. Måske jeg skulle lave en anmeldelse ;)

Skrevet
HansenDanmark skrev, for 13 timer siden:

Jeg besøgte en sød pige i sidste uge. Måske jeg skulle lave en anmeldelse ;)

Det synes jeg da, du skulle :)

Skrevet
Herbertus skrev, den 3.2.2024 at 15:43:

Hvordan fungerer det ved Bar Am Kamin? Aftaler man med pigerne inde i baren, eller har de deres egne værelser hvor man ringer på?

Hvordan er priserne i forhold til Flensborg?

I gamle dage gik man på baren og fandt pigen man ville knalde. Bar-mutter var faktisk ret lækker. Idag finder du dem på sexnord.de og søger under Niebüll eller Leck

der er mange forskellige at vælge imellem 3-5 piger i samme hus. Tit skriver jeg jeg over WhatsApp eller ringer. En halv time koster som regel 80 euro og en time ca 120 euro.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.