Hop til indhold
The Little man

Melisa i Esbjerg/Vejle/Aalborg/Aarhus.

Recommended Posts

Hej.

Vil bare lige komme med en advarsel om denne kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/347154

Hun har lige ændret sin annonce, men stadigvæk er det ikke hende på de fleste billeder, faktisk er hun

kun på billede nr. 4.

Skal siges at jeg selv har besøgt hende flere gange, da hun den første gang, gav alletiders dybe blowjob og da jeg ikke kunne

holde min rejsning med kondom, havde vi sex uden, ingen mer pris. Har været der 2 gange siden ( alle i Aarhus) og stadig

samme pris for en time med analsex og uden kondom. Desværre kan jeg ikke komme ind i hendes numse uden hun hyler og skriger, så det har jeg ikke

fået noget ud af. Men stadig et okay bj.

Vi har også haft lidt komunikation udenfor hendes arbejdestider og når hun havde fri.

Men mit sidste besøg fik mig til at droppe hende igen. Jeg fik speciel service og pris, men mens jeg var der, skulle hun tjekke hendes telefon mange gang

og det blev lidt irreternde, at hun hele tiden gik til og fra vores leg. Da jeg havde været der en 30 min. fik hun en sms om at en anden fyr ville komme om 20

min, så jeg klædte mig på, for jeg kunne altid komme igen senere og hun ville også gerne have mig med ud og drikke et par øl sammen med hendes kollega,

hvad jeg dog sagde nej til. Men mens jeg stod og klædte mig på, tog hun også sit lingerie på og sprøjtede sig med parfume, under armene og i skridet, så ingen bad

inden næste kunde, Derfor er jeg stoppet med at se hende, da hendes hygiejne er under al kritik. Udover dårlig hygiejne, så stjal hun også min guld halskæde, mens

vi var igang med sex, mærkede et ryk i kæden og da jeg kom hjem var den væk, så ingen beviser, men hvor skulle den ellers være. Skrev til hende, men

hun svarede at hun ikke kunne finde den og om jeg troede at hun var en tyv. Dette er op til jer at vudrer.

Selvom hun er en lille små tyk kvinde, så var hendes sex service ganske god, men efter at have oplevet hendes truckerbad, så kommer jeg ikke mere.

I starten ville hun få 8/10, men efter jeg så hendes hygiejne, er den faldet til 3/10.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 3 minutter siden:

Skal ikke tage stilling til hele dit indlæg, men billede 3 og 4 er af den samme kvinde.

Jeg vil mene at alle fire billeder er af den samme kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Little man skrev, for 3 timer siden:

Hej.

Vil bare lige komme med en advarsel om denne kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/347154

Hun har lige ændret sin annonce, men stadigvæk er det ikke hende på de fleste billeder, faktisk er hun

kun på billede nr. 4.

Skal siges at jeg selv har besøgt hende flere gange, da hun den første gang, gav alletiders dybe blowjob og da jeg ikke kunne

holde min rejsning med kondom, havde vi sex uden, ingen mer pris. Har været der 2 gange siden ( alle i Aarhus) og stadig

samme pris for en time med analsex og uden kondom. Desværre kan jeg ikke komme ind i hendes numse uden hun hyler og skriger, så det har jeg ikke

fået noget ud af. Men stadig et okay bj.

Vi har også haft lidt komunikation udenfor hendes arbejdestider og når hun havde fri.

Men mit sidste besøg fik mig til at droppe hende igen. Jeg fik speciel service og pris, men mens jeg var der, skulle hun tjekke hendes telefon mange gang

og det blev lidt irreternde, at hun hele tiden gik til og fra vores leg. Da jeg havde været der en 30 min. fik hun en sms om at en anden fyr ville komme om 20

min, så jeg klædte mig på, for jeg kunne altid komme igen senere og hun ville også gerne have mig med ud og drikke et par øl sammen med hendes kollega,

hvad jeg dog sagde nej til. Men mens jeg stod og klædte mig på, tog hun også sit lingerie på og sprøjtede sig med parfume, under armene og i skridet, så ingen bad

inden næste kunde, Derfor er jeg stoppet med at se hende, da hendes hygiejne er under al kritik. Udover dårlig hygiejne, så stjal hun også min guld halskæde, mens

vi var igang med sex, mærkede et ryk i kæden og da jeg kom hjem var den væk, så ingen beviser, men hvor skulle den ellers være. Skrev til hende, men

hun svarede at hun ikke kunne finde den og om jeg troede at hun var en tyv. Dette er op til jer at vudrer.

Selvom hun er en lille små tyk kvinde, så var hendes sex service ganske god, men efter at have oplevet hendes truckerbad, så kommer jeg ikke mere.

I starten ville hun få 8/10, men efter jeg så hendes hygiejne, er den faldet til 3/10.

Har også oplevet det samme med hende

men hun sprøjter helt vild når hun for en orgasme

og det med telefonen det gør hun kun fordi hun ingen gæster har

jeg kommer hellere ikke mere

billeder er af hende menn måske pyntet lidt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror du har ret, men nu er det sådan, at alle under denne annonce arbejder for den samme kvinde, som laver deres annoncer og

finder de steder de skal arbejde, Pigerne/trans har intet at skulle have sagt og må finde sig i de ydelser, som hun vil have de skal lave.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...