Hop til indhold

Gang bang på Fyn torsdag d. 21 december fra kl. 10.00

Featured Replies

Skrevet

Mine to veninder Camilla og Nanna har spurgt om jeg vil ligge et link op til deres GB på torsdag, hvis I nu skulle kede jer lidt eller skal have stillet sulten lidt inden jul :P

https://annoncelight.dk/showad/377676

Knus Samantha 

ps. I ønskes en rigtig glædelig jul og godt nytår. 

Pps. Jeg er blevet single igen, så hvem ved, hvad jeg finder på i det nye år :rolleyes:

Billedet er et tidligere billede af mig fra en annonce. 

IMG_7902.jpeg

Skrevet

Gangbang är nog inget för mig dock lol.  Låt mig dock få önska en god jul & Ett gott nytt år till er alla här på EG. Ni gör detta forum til en spännande plats med era kloka tankar, er uppriktighet och er omtanke. Hoppas att 2024 blir ett bra år för er och att alla era goda behov & önskningar blir sanna!  / Mvh MichaelAngelo

Skrevet

@Samanthawild jeg kan desværre ikke deltage i GB torsdag, men ser da frem til at kunne møde dig i det nye år - det ser virkelig godt ud ;) 

Glædelig Jul & Godt Nytår

K. :) 

• 1 month later...
Skrevet
Samanthawild skrev, den 18.12.2023 at 13:57:

Mine to veninder Camilla og Nanna har spurgt om jeg vil ligge et link op til deres GB på torsdag, hvis I nu skulle kede jer lidt eller skal have stillet sulten lidt inden jul :P

https://annoncelight.dk/showad/377676

Knus Samantha 

ps. I ønskes en rigtig glædelig jul og godt nytår. 

Pps. Jeg er blevet single igen, så hvem ved, hvad jeg finder på i det nye år :rolleyes:

Billedet er et tidligere billede af mig fra en annonce. 

IMG_7902.jpegNu hvor det er blevet det nye år, er du så aktiv igen :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.