Hop til indhold
Under-Cover

RWNG-KHAW Padborg dårlig oplevelse

Recommended Posts

 

 

Jeg vil indledningsvis fortælle, at jeg har oprettet en ny profil, udelukkende til denne anmeldelse. Jeg kommer senere i anmeldelse ind på hvorfor at dette var nødvendig.

Men jeg vil understrege, at jeg er et mangeårigt medlem herinde, med et godt omdømme og har aldrig modtaget advarsler etc for min færd herinde. Vil nogle måske kunne regne ud hvem jeg er, så vær venlig ikke at gisne om dette. Da jeg som sagt, har væsentlige grunde til, at oprette en profil nummer 2. Denne profil vil også udelukkende blive anvendt til dette indlæg.

Tilbage til anmeldelsen af min oplevelse hos RWNG-KHAW i Padborg, som jeg for øvrigt besøgte, da der er rigtig mange positive og rosende anmeldelser herinde af stedet.

Aftaler pr SMS og et enkelt telefonopkald med mutter, at jeg er interesseret i en time med fuld pakke. Hun skriver tilbage, at 1 time massage/B2b og sex/blow uden gummi koster 1500kr. Og det er så det jeg aftaler. Hun skriver også, at det er en veninde der kommer og give fuldpakke og det er hende man ser på billederne i annoncen. Vi aftaler 12.45 og senere fremrykker hun det til 12.30.

Jeg ankommer ca 5 minutter før aftalte tid. Som mange skriver, så er stedet utrolig diskret, inde midt i skoven, med en dejlig udsigt. Jeg modtages af mutter og hende der skal give mig min fuldpakke dukker op i en flot rød kjole. Jeg afregner de 1500kr og bliver bedt om, at gøre mig klar så kommer hun tilbage om et øjeblik. Veninden taler et middelmådigt engelsk, og mit er ikke bedre, men vi kan da forstå hinanden. Hun hopper af tøjet og afslører en flot krop. Vil skyde hende til i starten af 40erne. Små fine naturlige bryster og glatbarberet.

Hun begynder stille og rolig massagen på benene. Mutter kommer ind, hun stiller sig ved hovedenden af massagebriksen. Som i øvrigt er en solid bred model, som nok næsten er tilsvarende en ¾ seng i bredden. Hun begynder nu at give mig en middelmådig hård massage af skuldre, nakke og arme. Stadig imens jeg får masseret ben af veninden. Så så langt en rigtig god oplevelse, hvem kan ikke tænke sig 4 bløde varme kvinde hænder på sin krop. Mutter er fuld påklædt og jeg ikke røre eller noget, selvom det dog var fristende, da mutters ende ser dejlig ud. Imens massagen foregår, er der en masse snak de to indbyrdes på thaisprog. Hvad jeg egentlig finder lidt upassende og uhøfligt. Jeg ved jo ikke hvad de taler om, er det om mig, laver de sjov eller lignende med mig og mit udseende. Jeg ligner det jeg er, en midaldrende mand, hvor man godt kan se, at jeg hellere er til en god frokost end en time i fitness center.

Så forlader mutter os, hvor jeg får en klap i numsen og hun siger noget med; Ha det hyggeligt eller noget tilsvarende. Veninden fortsætter massagen af mine ben, ikke særlig hårdt eller pirrende. Ligger sig et par gange fladt på min ryg, sådan jeg kan mærke hendes bløde varme krop. Mine hænder er desværre ret kolde, hvilket hun siger hver gang jeg rækker bagud og røre hende. Jeg syntes at det er ved at være tid til lidt andet. Her er der vel gået 20-25 minutter efter mit indre ur at dømme. Hun begynder straks at hive mig i banditten, så snart jeg har lagt mig på ryggen. Der skal lidt mere til for mit vedkommende inden begejstringen indfinder sig. Så hun begynder meget forsigtigt og næsten ikke mærkbart at give mig fransk. Måtte faktisk kigge derned for, at være sikker på, at det ikke bare var en omgang våd svensk. Jeg rækker ned efter hende og hun ligger sig igen ovenpå mig. Jeg kan mærke hun kradser lidt dernede da hun gnider sit skød mod mit lem og mine lår. Men ikke noget voldsomt eller på nogen måde distraherende, men det gør ikke situationen mere ophidsende for mig. Jeg ligger an til lidt kysseri, det sker tøvende fra hendes side. Jeg stikker prøvende min tunge lidt ud og hun gengælder forsigtigt. Så vil hun fortsætte det franske, jeg foreslår en 69er. Bliver ret skuffet, hun er gennemvædet med olie dernede, heldigvis neutralt uden smag olie. Men alligevel ikke den fedeste oplevelse, men jeg fortsætter og olien er snart væk. Hun er nem at tænde, virker det som om, hendes klit vokser og hun begynder også at lave lyde der tilkendegiver, at det for hende er godt. Jeg er omsider også kommet i stemning og må stoppe hende et par gange, ellers var det hele lige som forbi inden det dejlige skulle ske. Hun spørger om vi skal have sex, hvilket jeg siger ja til. Så spørger hun om jeg vil bruge kondom, hvilket jeg afslår. Så siger hun, at det koster 300kr ekstra, jeg siger at det ikke gør efter aftale med mutter. Mern hun insisterer  og på en efter min mening ret ydmyg facon fortsætter med de 300kr ekstra, siger jeg at jeg har aftalt prisen med mutter uden kondom. Det vil hun ikke høre tale om. Nu er min gejst total forsvundet, så jeg beder hende give mig fransk igen og helst i en 69er. Det efterkommer hun promte og jeg kommer ret hurtigt. Måske lidt ondt, men advarer hende ikke om, at jeg er ved at komme, så det første skud kommer i munden på hende, det virker bestemt ikke som noget hun bryder sig om. Så hurtigt fjerner hun sit ansigt og resten af ladningen kommer på min egen mave. Hun finder køkkenrulle og jeg får også et stykke køkkenrulle til hænderne og ansigtet. Så vådservietter, hvor jeg også får et par stykker. Hvilket jeg sætter pris på, da jeg har olie i det halve af ansigtet.

Nu virker hun afventende, skal siges at jeg på uret derinde kan se, at der stadig er god tid tilbage, vel cirka 15-20 minutter. Men jeg kravler ned i fodenden og begynder at tage mit tøj på. Kan se det overrasker hende. Så hun tager et håndklæde og svøber sig i det og forlader lokalet. Jeg når at blive færdig med at komme i tøjet og komme udenfor rummet. Mine sko var efterladt ude ved indgangsdøren. Så kommer mutter farende og spørger om det var okay. Jeg svarer det ikke var okay. Er sikker på, at det var hun allerede godt klar over. Hun spørger hvorfor, og jeg siger at det at skulle forhandle pris midt i en ellers dejlig seance, er en total showstopper for mig. Jeg mente også vi havde en hel klar og tydelig aftale om hvad jeg ønskede i og hun havde selv sagt prisen. Jeg havde opført mig pænt, havde hverken forsøgt at forhandle på prisenn, havde ikke overtrådt nogens grænser, som havde afstedkommet et nej eller undvigen i forløbet. Så jeg syntes jeg vvar i min gode ret til at syntes, at det ikke var en okay oplevelse. Hun forsøgte at argumenter med, at der kom mange som vidste, at sex ikke var uden kondom og hvis man ønskede det, så kostede det 300kr ekstra. Hun mente heller ikke, at det var forsøg på afpresning at veninden midt i forløbet havde bedt om 300kr ekstra. Jeg bad på intet tidspunkt om penge tilbage. Så spurgte mutter om jeg ville skrive om det her på Euroguide, det bekræftede jeg at jeg havde tænkt mig at gøre. Så spurtede hun ind af døren og lynhurtigt var hun tilbage med 300kr i hånden. Dem sagde jeg pænt nej tak til, men hun stoppede dem i min  jakkelomme hurtigere end hurtigt og løb ind af døren igen, som blev lukket og låst.

Jeg stod lidt udenfor og kiggede efter en brevsprække eller postkasse. Kunne jeg ikke få øje på. For jeg var ikke indstillet på, at hun skulle kunne købe sig til min tavshed. Uden for vinduerne hang der altankasser, imens jeg var ved at stoppe de 300kr derned, sådan de strittede op og ville kunne ses fra vinduet indefra, blev den anden indgangsdør åbnet. Ud kom pimpen, måske muttes mand, men i hvert fald en jeg udmærket ved hvem er. Ikke at jeg kender ham personligt, og han ved sikkert også hvem jeg er, da jeg er en offentlig kendt person i Sønderjylland. Og det er derfor jeg har valgt, at oprette en ny profil til denne anmeldelse, som jeg syntes er vigtig for andre, der måske overvejer at aflægge stedet et besøg. Men pimpen skal ikke kunne læse om alle mine øvrige anmeldelser herinde. Der skal ikke være bare den mindste risiko for, at jeg vil kunne afpresses, trues eller lignende, med mine andre oplevelser som jeg har delt herinde. Om det ville være en reel risiko, ved jeg ikke, men jeg vil heller være på den sikre side.

Men pimpen forsøger også, at fortælle mig, at de har mange besøgende, der bare betaler de ekstra 300kr og det er mig, som må have misforstået det hele. Jeg hiver min mobil frem og viser ham hvad mutter og jeg har skrevet i SMS. Han erkender nølende, at der nok ikke var så meget at tage fejl af, at jeg havde en klar og tydelig aftale. Han vil så give mig de 300kr så et plaster på såret og ellers, at jeg kan få rabat næste gang jeg kommer på besøg. Jeg siger, at jeg nok ikke har tænkt mig at komme der igen, at jeg heller ikke vil have et 300 kroners hold kæft bolsje. Så stikker han pengene i lommen og jeg kører derfra.

Det er jo en skam, at en ellers rigtig god oplevelse ødelægges sådan her. Hvorfor ikke bare være ærlig når de skriver til folk. Måske kan en skråstreg mellem blow og sex misforstås. Det hævdede mutter, at en skråstreg betød kun den ene del. Men så skulle det betyde at massage/B2B og sex/blow så kun var en ting af tingene man betalte for. Det holder jo inden steder. Jeg ved ikke om jeg vil fraråde andre at besøge stedet. Men jeg vil i hvert fald gøre andre opmærksom på, at der på stedet husles når man kan og hvis man ikke er til det, så er det ikke stedet at smide sine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun grine af det -dengang mutter boede selv -var det hele meget nemmer. Jeg stoppe med at komme der, da mutter vil prædike mig en af hendes veninder på -som jeg i øvrigt havde prøvet et andet sted -og slet ikke tændte på. Selv om jeg kun havde bestilt massage -begyndte hun at pirre fra starten -på en meget provokerende måde -jeg bad om massage og kun massage -det stoppe hende dog ikke -og efter jeg havde gjort opmærksom på det flere gange -sagde jeg til hende på thai "jeg har ingen penge" -så kom mutter -og spurgte om det var rigtigt -ja jeg har de 400kr. massagen (kostede dengang) sagde jeg! De begyndte også med en masse ævl om -jeg plejede jo gerne, at ville havde sex -når jeg kom der osv. Hvilket var rigtigt -men jeg sagde til mutter "det var jo med dig ik" (havde fået flere afslutningsture med mutter, hvor hun var alene det nye sted) Men jeg tog mit tøj på og smed de 400kr. selv om ikke engang halvdelen af tiden var gået -derefter har jeg ikke sat min ben der igen. Selv om jeg også har læst de rosende anmeldelser på stedet. Jeg mindes i sted de 2år med mutte inden hun flyttede til Padborg. Men mennesker kan forandre sig med tiden -eller deres sande jeg blomster op... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ofte besøgt dette sted og ja besøgt mutter mens hun var andet sted. Har altid fået god behandling og den massage og sex som var aftalt. Jeg kommer gerne igen og får den sex jeg ønsker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet en gang og havde en fin oplevelse. Jeg er dog enig i at de skal lade være med at snakke på thai over hovedet på en. Mit input til din oplevelse er at jeg betalte 1.500 kr. for massage, blow uden og sex med kondom. Det er også det jeg fornemmer på andre anmeldelser er prisen. Hvis du kigger indad og på smsen igen, kan der så være tale om en sproglig misforståelse? 

Jeg er dog nysgerrig på om andre har fået sex uden? For hvis det er noget der tilbydes, er jeg personligt ikke interesseret i at besøge stedet igen. Men slå jer løs jer andre :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jooo skrev, for 3 timer siden:

Hold da på en roman.

Der er jeg længe stået af.  :wacko:   Nøjes bare med at tro på overskriften. 

Så kom der en ny anmeldelse af stedet -så kan du prøve at samligne overskrifterne -og se hvilken du tror mest på hehe;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Under-Cover skrev, for 10 timer siden:

 

 

Jeg vil indledningsvis fortælle, at jeg har oprettet en ny profil, udelukkende til denne anmeldelse. Jeg kommer senere i anmeldelse ind på hvorfor at dette var nødvendig.

Men jeg vil understrege, at jeg er et mangeårigt medlem herinde, med et godt omdømme og har aldrig modtaget advarsler etc for min færd herinde. Vil nogle måske kunne regne ud hvem jeg er, så vær venlig ikke at gisne om dette. Da jeg som sagt, har væsentlige grunde til, at oprette en profil nummer 2. Denne profil vil også udelukkende blive anvendt til dette indlæg.

Tilbage til anmeldelsen af min oplevelse hos RWNG-KHAW i Padborg, som jeg for øvrigt besøgte, da der er rigtig mange positive og rosende anmeldelser herinde af stedet.

Aftaler pr SMS og et enkelt telefonopkald med mutter, at jeg er interesseret i en time med fuld pakke. Hun skriver tilbage, at 1 time massage/B2b og sex/blow uden gummi koster 1500kr. Og det er så det jeg aftaler. Hun skriver også, at det er en veninde der kommer og give fuldpakke og det er hende man ser på billederne i annoncen. Vi aftaler 12.45 og senere fremrykker hun det til 12.30.

Jeg ankommer ca 5 minutter før aftalte tid. Som mange skriver, så er stedet utrolig diskret, inde midt i skoven, med en dejlig udsigt. Jeg modtages af mutter og hende der skal give mig min fuldpakke dukker op i en flot rød kjole. Jeg afregner de 1500kr og bliver bedt om, at gøre mig klar så kommer hun tilbage om et øjeblik. Veninden taler et middelmådigt engelsk, og mit er ikke bedre, men vi kan da forstå hinanden. Hun hopper af tøjet og afslører en flot krop. Vil skyde hende til i starten af 40erne. Små fine naturlige bryster og glatbarberet.

Hun begynder stille og rolig massagen på benene. Mutter kommer ind, hun stiller sig ved hovedenden af massagebriksen. Som i øvrigt er en solid bred model, som nok næsten er tilsvarende en ¾ seng i bredden. Hun begynder nu at give mig en middelmådig hård massage af skuldre, nakke og arme. Stadig imens jeg får masseret ben af veninden. Så så langt en rigtig god oplevelse, hvem kan ikke tænke sig 4 bløde varme kvinde hænder på sin krop. Mutter er fuld påklædt og jeg ikke røre eller noget, selvom det dog var fristende, da mutters ende ser dejlig ud. Imens massagen foregår, er der en masse snak de to indbyrdes på thaisprog. Hvad jeg egentlig finder lidt upassende og uhøfligt. Jeg ved jo ikke hvad de taler om, er det om mig, laver de sjov eller lignende med mig og mit udseende. Jeg ligner det jeg er, en midaldrende mand, hvor man godt kan se, at jeg hellere er til en god frokost end en time i fitness center.

Så forlader mutter os, hvor jeg får en klap i numsen og hun siger noget med; Ha det hyggeligt eller noget tilsvarende. Veninden fortsætter massagen af mine ben, ikke særlig hårdt eller pirrende. Ligger sig et par gange fladt på min ryg, sådan jeg kan mærke hendes bløde varme krop. Mine hænder er desværre ret kolde, hvilket hun siger hver gang jeg rækker bagud og røre hende. Jeg syntes at det er ved at være tid til lidt andet. Her er der vel gået 20-25 minutter efter mit indre ur at dømme. Hun begynder straks at hive mig i banditten, så snart jeg har lagt mig på ryggen. Der skal lidt mere til for mit vedkommende inden begejstringen indfinder sig. Så hun begynder meget forsigtigt og næsten ikke mærkbart at give mig fransk. Måtte faktisk kigge derned for, at være sikker på, at det ikke bare var en omgang våd svensk. Jeg rækker ned efter hende og hun ligger sig igen ovenpå mig. Jeg kan mærke hun kradser lidt dernede da hun gnider sit skød mod mit lem og mine lår. Men ikke noget voldsomt eller på nogen måde distraherende, men det gør ikke situationen mere ophidsende for mig. Jeg ligger an til lidt kysseri, det sker tøvende fra hendes side. Jeg stikker prøvende min tunge lidt ud og hun gengælder forsigtigt. Så vil hun fortsætte det franske, jeg foreslår en 69er. Bliver ret skuffet, hun er gennemvædet med olie dernede, heldigvis neutralt uden smag olie. Men alligevel ikke den fedeste oplevelse, men jeg fortsætter og olien er snart væk. Hun er nem at tænde, virker det som om, hendes klit vokser og hun begynder også at lave lyde der tilkendegiver, at det for hende er godt. Jeg er omsider også kommet i stemning og må stoppe hende et par gange, ellers var det hele lige som forbi inden det dejlige skulle ske. Hun spørger om vi skal have sex, hvilket jeg siger ja til. Så spørger hun om jeg vil bruge kondom, hvilket jeg afslår. Så siger hun, at det koster 300kr ekstra, jeg siger at det ikke gør efter aftale med mutter. Mern hun insisterer  og på en efter min mening ret ydmyg facon fortsætter med de 300kr ekstra, siger jeg at jeg har aftalt prisen med mutter uden kondom. Det vil hun ikke høre tale om. Nu er min gejst total forsvundet, så jeg beder hende give mig fransk igen og helst i en 69er. Det efterkommer hun promte og jeg kommer ret hurtigt. Måske lidt ondt, men advarer hende ikke om, at jeg er ved at komme, så det første skud kommer i munden på hende, det virker bestemt ikke som noget hun bryder sig om. Så hurtigt fjerner hun sit ansigt og resten af ladningen kommer på min egen mave. Hun finder køkkenrulle og jeg får også et stykke køkkenrulle til hænderne og ansigtet. Så vådservietter, hvor jeg også får et par stykker. Hvilket jeg sætter pris på, da jeg har olie i det halve af ansigtet.

Nu virker hun afventende, skal siges at jeg på uret derinde kan se, at der stadig er god tid tilbage, vel cirka 15-20 minutter. Men jeg kravler ned i fodenden og begynder at tage mit tøj på. Kan se det overrasker hende. Så hun tager et håndklæde og svøber sig i det og forlader lokalet. Jeg når at blive færdig med at komme i tøjet og komme udenfor rummet. Mine sko var efterladt ude ved indgangsdøren. Så kommer mutter farende og spørger om det var okay. Jeg svarer det ikke var okay. Er sikker på, at det var hun allerede godt klar over. Hun spørger hvorfor, og jeg siger at det at skulle forhandle pris midt i en ellers dejlig seance, er en total showstopper for mig. Jeg mente også vi havde en hel klar og tydelig aftale om hvad jeg ønskede i og hun havde selv sagt prisen. Jeg havde opført mig pænt, havde hverken forsøgt at forhandle på prisenn, havde ikke overtrådt nogens grænser, som havde afstedkommet et nej eller undvigen i forløbet. Så jeg syntes jeg vvar i min gode ret til at syntes, at det ikke var en okay oplevelse. Hun forsøgte at argumenter med, at der kom mange som vidste, at sex ikke var uden kondom og hvis man ønskede det, så kostede det 300kr ekstra. Hun mente heller ikke, at det var forsøg på afpresning at veninden midt i forløbet havde bedt om 300kr ekstra. Jeg bad på intet tidspunkt om penge tilbage. Så spurgte mutter om jeg ville skrive om det her på Euroguide, det bekræftede jeg at jeg havde tænkt mig at gøre. Så spurtede hun ind af døren og lynhurtigt var hun tilbage med 300kr i hånden. Dem sagde jeg pænt nej tak til, men hun stoppede dem i min  jakkelomme hurtigere end hurtigt og løb ind af døren igen, som blev lukket og låst.

Jeg stod lidt udenfor og kiggede efter en brevsprække eller postkasse. Kunne jeg ikke få øje på. For jeg var ikke indstillet på, at hun skulle kunne købe sig til min tavshed. Uden for vinduerne hang der altankasser, imens jeg var ved at stoppe de 300kr derned, sådan de strittede op og ville kunne ses fra vinduet indefra, blev den anden indgangsdør åbnet. Ud kom pimpen, måske muttes mand, men i hvert fald en jeg udmærket ved hvem er. Ikke at jeg kender ham personligt, og han ved sikkert også hvem jeg er, da jeg er en offentlig kendt person i Sønderjylland. Og det er derfor jeg har valgt, at oprette en ny profil til denne anmeldelse, som jeg syntes er vigtig for andre, der måske overvejer at aflægge stedet et besøg. Men pimpen skal ikke kunne læse om alle mine øvrige anmeldelser herinde. Der skal ikke være bare den mindste risiko for, at jeg vil kunne afpresses, trues eller lignende, med mine andre oplevelser som jeg har delt herinde. Om det ville være en reel risiko, ved jeg ikke, men jeg vil heller være på den sikre side.

Men pimpen forsøger også, at fortælle mig, at de har mange besøgende, der bare betaler de ekstra 300kr og det er mig, som må have misforstået det hele. Jeg hiver min mobil frem og viser ham hvad mutter og jeg har skrevet i SMS. Han erkender nølende, at der nok ikke var så meget at tage fejl af, at jeg havde en klar og tydelig aftale. Han vil så give mig de 300kr så et plaster på såret og ellers, at jeg kan få rabat næste gang jeg kommer på besøg. Jeg siger, at jeg nok ikke har tænkt mig at komme der igen, at jeg heller ikke vil have et 300 kroners hold kæft bolsje. Så stikker han pengene i lommen og jeg kører derfra.

Det er jo en skam, at en ellers rigtig god oplevelse ødelægges sådan her. Hvorfor ikke bare være ærlig når de skriver til folk. Måske kan en skråstreg mellem blow og sex misforstås. Det hævdede mutter, at en skråstreg betød kun den ene del. Men så skulle det betyde at massage/B2B og sex/blow så kun var en ting af tingene man betalte for. Det holder jo inden steder. Jeg ved ikke om jeg vil fraråde andre at besøge stedet. Men jeg vil i hvert fald gøre andre opmærksom på, at der på stedet husles når man kan og hvis man ikke er til det, så er det ikke stedet at smide sine penge.

Mutter som jeg tidligere har besøgt nogle gange til massage og hede sexstunder i Tønder er for ca 1-2 års tid siden gået hen og blevet det man kalder en kold bordel mutter som nu tjener på en ‘venindes’ tjenester.

Har selv besøgt hendes ‘veninde’ og haft god sex med hende, men da jeg gik, var jeg egentlig ik helt klar i hovedet omkring hvad der nu skete i huset og tænkte meget på at Mutter nu mere drev en kold bordel virksomhed.

Gjorde dog ikke mere ved det, men tænker nu igen på dette.

Lidt meget ærgeligt at en kvinde som selv tidligere har knaldet sig til penge nu skal agere puff mutter for andre, for helt sikkert hun tar sig godt betalt af ‘venindens’ sex fornøjelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg besøgte stedet i dag og fik 1 time med full pack. 

Vil sige at stedet er super fint og mutter er sød og ærlig, så alt det som der skrives her er bare løgn, og nok fra en gammel sur mand der burde holde sig langt væk. Her er der gode forhold og man får det som er aftalt, men prøver man at beskikke pigen til at give mere ja så er man jo selv en gammel løgner. Ved at mutter og pigen deler alt hvad der kommer ind af indtægt og at der er gode forhold for pigen. Så kan kun sige at hvis man som nogen skriver herinde at man ikke får det man betaler for så er det DIG der er en løgner, og hold dig langt væk. Jeg kommer der igen og vil gøre alt for at personer som dig din gamle sure gris bliver spærret.

God aften til pigerne på Hærvejen. Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, 1 time siden:

Ja jeg besøgte stedet i dag og fik 1 time med full pack. 

Vil sige at stedet er super fint og mutter er sød og ærlig, så alt det som der skrives her er bare løgn, og nok fra en gammel sur mand der burde holde sig langt væk. Her er der gode forhold og man får det som er aftalt, men prøver man at beskikke pigen til at give mere ja så er man jo selv en gammel løgner. Ved at mutter og pigen deler alt hvad der kommer ind af indtægt og at der er gode forhold for pigen. Så kan kun sige at hvis man som nogen skriver herinde at man ikke får det man betaler for så er det DIG der er en løgner, og hold dig langt væk. Jeg kommer der igen og vil gøre alt for at personer som dig din gamle sure gris bliver spærret.

God aften til pigerne på Hærvejen. Knus

Nu kan jeg så let som ingenting, sagtens dokumenterer hvad jeg har skrevet. Kan da godt være, at jeg er en sur gammel mand, men en reel sur gammel mand. Som behandler andre som jeg selv ønsker at blive behandlet. Og jeg havde en klar indgået aftale, som bare alligevel vidste sig ikke holde. Det er desværre ikke det første sted, med tahipiger hvor mammon betyder mere end andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ændring af profil: Mig bekendt indeholder en profil i dette forum ingen personrelevante informationer (navn, adresse, cpr., mobilnummer eller IP-adresse), så der er absolut ingen grund til at oprette en ny profil med mindre, man har en skjult dagsorden. Der er heller intet i anmeldelsen, der kan begrunde en profilændring, specielt når du hilser på hele husstanden på adressen. Hvis man i den anden profil har vist tilknytning til et konkurrerende thaisted, er det naturligvis en anden sag.

Den indgåede aftale: Sex er et højst elastisk begreb lige fra at få en mindre træstamme i anus til at få udløsning af indkøbte brugte trusser. F.eks. fortalte en sexarbejderske mig engang, at det havde ringet på hendes dør. Hun lukker op, og en ung man stikker 50 euro i hendes hånd, peger på sin åbne mund og siger, at pengene må hun beholde, hvis hun spytter ham i munden. Det gjorde hun. Han vendte om og gik åbenbart tilfredsstillet. Dette blot nævnt for at sige, at man skal være meget konkret i en aftale fra begge parter. Jeg læser aftalen sådan: Det skal koste 1500 dkr. , vare 1 time, indeholde massage (blød?, hård?, hele kroppen?, dele af kroppen?, speciel?), B2b, sex (anal? o.a.?) og sut uden gummi. 

Beskrivelsen af forløbet: Jeg kunne godt have nøjes med en kortere tekst omkring selve klagepunktet. F.eks. alt det, der beskriver, hvor gerne du ville have inddraget "mutter" mere, fordi du åbenbart har gode minder, og så er der mange overflødedige detaljer om et almindelig forløb. Om det starter 15 min. før eller senere, er totalt irrelevant. Jeg hæfter mig dog specielt ved følgende: 1) Jeg synes, du har ret, når du påpeger, at det er uhøfligt, når der snakkes på thai hele tiden. Enkelte massagetekniske anvisninger kan dog være okay. 2) At sende din udladning i hendes mund uden aftale, er en frækhed! Selv om du måske gjorde det for at "straffe" hende, fordi du ikke fik hele seancen til åbenbart aftalt særpris. I grunden er det ikke hende, du har aftalt det med. Hvis jeg var en sexarbejder m/k, der fik en så respektløs behandling, ville jeg sige til min kunde: "I den resterende tid kan du vælge mellem ekstrahård massage eller samle dit tøj og skride!" 3) Jeg bliver ikke klog på, om der midt i det hele bliver overrakt 300 dkr.? Det var der jo ingen grund til, da der kun fortsættes med sut iht. aftalen? Derfor er der ingen grund til at lave hele det cirkus med refusionen af pengene. Har man ikke fået det aftale, som aftaleparten åbenbart har erkendt, tager man imod pengene. Men det skulle åbenbart bruges som en af begrundelserne for at skrive anmeldelsen. 4) Generelt vil jeg sige, på bordel beder man kun om samleje uden kondom, hvis man vil spille russisk roulette med sit helbred, og bordelejerne burde ikke udsætte deres indtægtskilder (damerne) for det samme. 5) Jeg formoder, at begge parter har lært noget og vi andre måske også. 

(3 steder burde "ligger" udskiftes med det aktive "lægger".)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Taurus.

Ja det du skriver er helt efter min holdning. Har besøgt stedet mange gange og vil det imorgen igen. Hvis man behandler mutter og pigerne med respekt så får man altid god behandling. Vil bare sige at dette sted er et af de bedste steder at komme på for her er der service for ham som betaler, men hvis man bare råber op og klager ja så vælger man jo selv at blive afvist..  Stort kys til stedet. Vi ses imorgen Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt stedet mange gange og altid fået en rigtig god velkomst og rigtig fin service. Marsha som veninden hedder, giver den allerbedste service på alle punkter. Og vi slutter altid af med at ligge i arm og snakke om alt muligt. Så ingen hastværk med at få en ud af døren. Så her fra den allerbedste anbefaling, både af stedet, men bestemt også Marsha og hendes service. Og Marsha giver altid udtryk for at være rigtig glad for at bo dette sted, fordi de er rigtig søde og flinke over for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt stedet et par gange det er et af de bedste steder at besøge. Fordi men bliver taget godt imod af mutti der lige skal høre om hvordan man har det mm. Og at det ligger så diskret er et stort plus og der er pænt og rent. 

Pigen service kan jeg ikke sætte en finger på hun er dejlig nærværende. 

Har også fået en gang massage af mutti uden nogen form for ekstra, det hade jeg ikke fokus på den dag. Men det er det bedste massage jeg har fået kan kun anbefale det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan slet ikke forstå indlægget da jeg slet ikke har oplevet sådan noget negativt der!

jeg var der så sent som igår og det var rigtig hyggeligt og afslappet. startede men en skøn 4 håndsmassage hvorefter jeg var selv med masha og vi hyggede os rigtig skønt og efter jeg var kommet snakkede vi sammen og ikke noget tidspress

 

jeg vil komme der igen!  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke det negative der bliver skrevet om RWNG, jeg er altid blevet behandlet pænt både af Mutti og af veninden. De yder begge en god og fin service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bestemt også haft gode oplevelser ved RWNG. Jeg har nu aldrig oplevet at få massage af begge på samme tid.
Jeg har dog oplevet at klinikejeren blev ved med at insistere på at jeg skulle have B2B + fuld pakke, hvilket jeg afviste, og tog afsted igen. Det er mig som kunde der bestemmer hvilken vare de sælger til mig.

Det er nok det bedste sted i Sønderjylland man kan komme, hvis man kommer efter mere end massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår stadig ikke hvorfor du oprettede en ny profil, til netop dette formål. Hvis du står inde for hvad du siger, vil det vel være mere pålideligt, hvis anmeldelsen kommer fra et "respekteret medlem". Jeg tænker ikke, at det du skriver er forkert, men synes bare, at der går lidt af troværdigheden, når du opretter en ny profil, for at skrive noget, der egentlig ikke er "forbudt" at skrive. Havde jeg oplevet det samme, havde de fået samme tur, fra denne profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, den 19.12.2023 at 20:15:

Ja jeg besøgte stedet i dag og fik 1 time med full pack. 

Vil sige at stedet er super fint og mutter er sød og ærlig, så alt det som der skrives her er bare løgn, og nok fra en gammel sur mand der burde holde sig langt væk. Her er der gode forhold og man får det som er aftalt, men prøver man at beskikke pigen til at give mere ja så er man jo selv en gammel løgner. Ved at mutter og pigen deler alt hvad der kommer ind af indtægt og at der er gode forhold for pigen. Så kan kun sige at hvis man som nogen skriver herinde at man ikke får det man betaler for så er det DIG der er en løgner, og hold dig langt væk. Jeg kommer der igen og vil gøre alt for at personer som dig din gamle sure gris bliver spærret.

God aften til pigerne på Hærvejen. Knus

Det var godt nok et meget stærkt indlæg du kommer med her. Jeg er bestemt ikke begejstret for din helt igennem manglende tillid til indlægget fra Undercover. Hvorfor skulle han dog skrive et detaljeret og tidskrævende indlæg, hvis ikke det var fordi han oprigtigt havde følt sig forkert behandlet? Du har ingen som helst grund til at betvivle "Undercover". I min virksomhed er det sådan, at hvis der er tvivl, så kommer det kunden til gode denne gang. Vi skal nok tjene på kunden i fremtiden, men det er vigtigt, at vi også selv tager ansvar for aftaler der bliver indgået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 7 timer siden:

Det var godt nok et meget stærkt indlæg du kommer med her. Jeg er bestemt ikke begejstret for din helt igennem manglende tillid til indlægget fra Undercover. Hvorfor skulle han dog skrive et detaljeret og tidskrævende indlæg, hvis ikke det var fordi han oprigtigt havde følt sig forkert behandlet? Du har ingen som helst grund til at betvivle "Undercover". I min virksomhed er det sådan, at hvis der er tvivl, så kommer det kunden til gode denne gang. Vi skal nok tjene på kunden i fremtiden, men det er vigtigt, at vi også selv tager ansvar for aftaler der bliver indgået.

WOW!!  hvilken fantastisk indsigt i forretningslivet, det må man lede længe efter!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Marsha igen i dag og fik som sædvanlig en rigtig dejlig massage og afslutning, hvor vi lå og snakkede sammen langt ud over den time jeg havde betalt for. 

Rigtig dejlig oplevelse med en smuk og dejlig dame, som er meget opmærksom på alt. 

Ærlig talt så er jeg blevet forelsket i denne skønne smukke dame. 

Pas på hende og vis respekt. Marsha fortjener det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen, besøgte Marsha igen i dag. Kan slet ikke lade være :-). De overraskede mig med en fødselsdagsgave, hvorfor jeg føler mig som en rigtig god ven af huset, og ikke bare en "kunde".

Marsha og jeg havde som sædvanlig en rigtig dejlig time plus sammen med rigtig dejlig massage afsluttende med B2B og dejlig sikker sex, hvor vi begge fik glæde af det.

Stadig helt klart en varm anbefaling fra min side, uanset hvad nick "Under-cover" siger. Pas på Marsha, hun er den skønneste thai dame i det sønderjyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du burde nok overveje at skrive i den anden tråd (den er omme på side 2), så den negative overskrift på denne tråd ryger i glemslen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...