Hop til indhold

Recommended Posts

Nina Odense

Nu må det være min tur til at skrive en anmeldelse :)

Jeg har før besøgt Nina for en del tid siden og husker det glædeligt. 

Så jeg valgte at kaste mig over hende igen. 

Aftale og SMS foregik hurtigt og nemt på engelsk, dejligt. 

Jeg ankom til stedet og blev ført ind, det gik godt lidt små snak og lidt slik til hende også var det min tur, en god suttetur der må siges at føles rigtig godt uden at komme detaljer nærmere. 

Lille manden var lidt nervøs til misdionær så det blev til en sutter/facefuck fantastisk, fantastisk. Også doggy at slutte på. 

Hendes øjne og ansigt er fantastisk smukt, helt igennem, det samme gælder hendes personlighed rigtig rigtig sød pige, nok den sødeste gp personlighed jeg har mødt. 

Kunne jeg igen? Ja hurtigst muligt :)

Pas nu godt på hende hun er rigtig sød :)

Redigeret af Hamm

Del dette indlæg

Link til indlæg
natdyr skrev, for 8 minutter siden:

Lyder godt, hvilket område i Odense holder hun til i ?

Odense C.

Hun er lidt større end på model billederne, men det falder måske også lidt mere i min smag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er hende på billederne, dog har hun taget en del på siden da. Bare en heads-up til jer gutter der vil møde hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buck skrev, den 18.12.2023 at 17:06:

Det er hende på billederne, dog har hun taget en del på siden da. Bare en heads-up til jer gutter der vil møde hende.

Hvor meget snakker vi? 20, 40, 60 kg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Nina en time her til aften. Måske jeg fangede hende på en uheldig dag. Min oplevelse var at hun var lidt uengageret og passiv ( ikke som om hun ikke ville, men mere sådan en trække på skuldrene og - “vi gør bare det du gerne vil” ) holdning. Hvilket jeg synes var lidt uheldigt eftersom det var mit første besøg hos en professionel, og jeg var ret nervøs som jeg også havde skrevet til hende. Så jeg ville have foretrukket hun måske havde taget føringen lidt mere.

I stedet føltes det lidt akavet, men det blev bedre hen under seancen og den sidste halve times tid var der en ret afslappet stemning. Men det blev aldrig en seksuel intens stemning, som jeg måske havde håbet på.

Men fuldstændig som OP skriver så er hun meget sød. Alt var ok (prøvede ikke på anal, eftersom jeg ikke havde bestilt det), der var ingen tidspres, og da lillefyren ikke ville præstere 2. Gang var hun meget omsorgsfuld og fortalte mig hvordan det er helt normalt, efter hendes erfaring at dømme. Sødt af hende, men egentlig unødvendigt. Jeg var godt tilfreds.

Hun lover i sin annonce at hun kan give deepthroat og facefuck, hvilket var det jeg specifikt var på jagt efter (Var også der jeg opnåede klimax). Om hun kan lide det, er som sagt svært at afkode pga, den lidt passive adfærd, men hun stønnede da lidt imens (nok for min skyld) og hun klagede ikke da jeg kom imens jeg havde pikken dybt inde i munden på hende.

Hun føltes også dejlig stram - men jeg har måske ikke så stor en referenceramme at vurdere ud fra.

Hun lugtede heller ikke 100% nyvasket, men det var slet ikke så meget at det gjorde mig noget. 

Hun fortalte at hun regner med at tage hjem til Polen snart og holde ferie et par uger. Hun sagde hun trængte til at holde en pause, men at hun regner med at komme tilbage til DK bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...