Hop til indhold
FKK4Ever

Thailand med Thaifriendly. Del 2 Jomtien.

Recommended Posts

Efter de 3 hektiske dage i Bangkok var der dømt strand i Jomtien. Jeg havde 3 dage for mig selv inden en kammerat og hans familie skulle komme, så der skulle ske noget.
Jeg ændrede min lokation til Pattaya og så stak det helt af. På de 3 dage fik jeg over 100 likes og det var nærmest et tag-selv-bord.

Særlig ihærdig var 19 årige "fon299" og hun så også vældig sød ud. Da hun hoppede af scooter taxien og jeg skulle bukke mig næsten en halv meter for at se hende i øjnene tænkte jeg bare, at det her bliver ikke vellykket.
Hun kunne ikke et ord engelsk ud over yes, som hun til gengæld svarede til alt. Jeg overvejede at sende hende afsted igen men kom så i tanke om, at jeg havde installeret "SayHi" på min telefon - genial app. Vi fik en god lang snak. Undervejs kom vi ind på størrelsesforskellen på os, og der blev sammenlignet hænder, fødder osv. Hun var imponeret over mine fødder, hun havde aldrig set str. 48 før. Efter hun havde moret sig længe over mine fødder fandt jeg ud af, at hendes roomie havde sagt, at der var en sammenhæng mellem fod- og pikstørrelse. Hun trak min fod op på maven, og jeg kunne næsten nå hendes bryster med storetåen:D

Hun gik en del op i kondomer og troede ikke der kunne fåes kondomer der matchede mine fødder. Jeg beroligede hende med, at den ikke var lige så stor som min fod og at jeg skam selv havde kondomer med der passede.  Hun studerede dem skeptisk og da hun tastede navnet "Grande XL" ind i Google translate begyndte hun at grine. Jeg spurgte om hun troede det var et problem svarede hun bare "Fun fun fun" på telefonen og grinte endnu mere.
Efter fællesbad sad vi i sofaen og snakkede lidt mere, hvorefter Google blev lagt væk og kropssignaler måtte klare resten. Selvom hun efter en grundig tungearbejde var godt våd, måtte der hjælp til fra KY-gel for at få den ordentlig ind i varmen. Jeg tænkte mit da hun sad ovenpå mig og maste med at få den ind, men til min store overraskelse kom den helt i bund efter et par minutter. Videre til soveværelset hvor det fortsatte i alle tænkelige stillinger.

Da jeg var kommet og lå og prøvede at få luften igen, sprang hun af og løb ind i stuen efter telefonen og oversatte noget thai til "Big dick fun..."
Efter et bad fik hun sine 1600 Baht og bestilte en MC-taxi igen..
Det blev ikke mit sidste møde med lille ihærdige fon... Mere om hende senere..


Er man til en sød petit pige med en sød lille fisse der virkeligt vokser med opgaven, kan jeg kun anbefale "fon299"

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jomtien dag 2

Næste dag tikkede der jævnligt små søde beskeder ind på Line fra Fon, hun ville gerne mødes igen.

Efter den lille petitte pige, ville jeg dog den dag hellere have en lidt større og ældre kvinde. 

Det blev til 31 årige "aom12345678TH" der også var noget højere end Fon.

Aom snakkede udmærket engelsk og vi fik en god snak inden løjerne startede. Hun var enlig mor til en pige på 12 og en dreng på 6, hun havde en bod på Pattaya Night Market sammen med en veninde og de supplerede begge med freelance. Jeg ville egentligt gerne have hende LT, men hun ville kun gå ST, så hun kunne komme hjem til børnene når markedet lukkede. Fair nok.

Hun var tydeligvis en mere erfaren kvinde end Fon når det kom til lagengymnastik, uden dog at virke professionel og maskinagtigt som man kunne frygte. Vi havde en rigtig god kemi, havde noget super godt sex og det endte også med at jeg fik 2 omgange selvom ST normalt kun er 1.

På Line havde hun skriver 1200 Baht ST, men hun fik 2000 fordi hun var så sød og kærlig og fordi det blev til 2 omgange.

 

Aom var super sød og dejlig, men hun var dog noget skinny. Jeg har før hørt at idealvægten for en kvinde er højden minus 110. Med 163/49 manglede Aom dermed 4 kg og dem kunne hun godt have brugt.

Den med højde minus 110 (dog +-5) gjorde jeg til en fast del af overvejelserne når jeg søgte på TF på resten af opholdene i Jomtien. Dermed ikke være sagt at piger udenfor den skala ikke kan være søde og dejlige, men med det kæmpe udbud der er i Pattaya,  skal der nogle kriterier til for ikke at drukne i tilbud.. 

Er man til den lidt skinny type kan jeg kun anbefale "aom12345678TH".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jomtien dag 3 og foreløbigt sidste dag med sjov da jeg skal rejse videre med en kammerat og hans familie 

Lille Fon blev mere og mere ihærdig med de små beskeder på Line, og jeg var lidt tændt af hendes lidt specielle liderlighed og lokkende beskeder og tænkte Ok, vi prøver igen.

Hun var så smuk da hun sad der med pikken dybt begravet i fissen at jeg greb telefonen og spurgte om jeg måtte tage et billede. Nix, det måtte jeg ikke - øv..   

Pyt, jeg fik jo fisse i lange baner, hver gang jeg var ved at komme stoppede hun og skiftede stilling, så jeg skulle starte forfra. Efter at have ligget og kneppet i en time var jeg så øm og træt at det skulle have en ende, jeg fik hende lagt i ske og fik så godt fat i hendes hofter at hun ikke kunne smutte da jeg var ved at komme og jeg kom oppe i hende med et brøl der fik vandet til at skvulpe i poolen udenfor.

HmDa jeg ville trække mig ud låste hun mig fast med benene og lå bare og vred underlivet i lang tid - da hun var færdig var lillemand faldet ud og var skrumpet ind til ingenting og kondomet var væk. Hun kiggede forundret og spørgende på den kondomløse pjovert - derefter ned på den sønderkneppede fisse som kondomet hang halvvejs ud af og så grinede hun helt vildt og kunne slet ikke stoppe igen. Hun sad stadig og smågrinede bag på MC'en da hun kørte væk.

 

Jeg puttede 2000 Baht i hendes lomme, dem havde hun fortjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 8 minutter siden:

Jeg puttede 2000 Baht i hendes lomme, dem havde hun fortjent.

-Ja 390,73kr.................-det kommer man ikke langt med i dk.;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 11 timer siden:

-Ja 390,73kr.................-det kommer man ikke langt med i dk.;-) 

Nej, men jeg skal hilse og sige, at det løber op på sådan et par sjove måneder;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 20 minutter siden:

Nej, men jeg skal hilse og sige, at det løber op på sådan et par sjove måneder;)

Du har jo også givet den fuld gas! jeg brugt 15 lange på 4 uger med alt;-) Jeg har ikke lyst til så meget købesex -det siger mig ikke meget -vil helle bruge kræfterne på, at få kontakt til dem der ikke sælger sig på tf... eller spontant møde tilfældigt...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 22 minutter siden:

Du har jo også givet den fuld gas! jeg brugt 15 lange på 4 uger med alt;-) Jeg har ikke lyst til så meget købesex -det siger mig ikke meget -vil helle bruge kræfterne på, at få kontakt til dem der ikke sælger sig på tf... eller spontant møde tilfældigt...;-)

Jeg kan godt følge dig. Jeg syntes også det var spændende at være sammen med vietnameseren, netop fordi det var på helt andre præmisser.

Fordelen ved købesex er bare, at man kan vælge lige det man har lyst til den dag - både udseende  type og ydelse.

Jeg har budgettet til det og det gør jeg fuldt brug af de dage jeg er afsted.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan godt følge dig. Jeg syntes også det var spændende at være sammen med vietnameseren, netop fordi det var på helt andre præmisser.

Fordelen ved købesex er bare, at man kan vælge lige det man har lyst til den dag - både udseende  type og ydelse.

Jeg har budgettet til det og det gør jeg fuldt brug af de dage jeg er afsted.. 

Ja jeg er bare forelsket i thaier -kan nærmest ikke med andre. Og det skal ikke være for let;-) Jeg tænder bare ikke på købesex -selv om jeg er kunde her i dk. en i mellem. Er det helt anderledes i thailand, hvor mulighederne er utømmelige -for at få sex med ikke sælgende -og det betyder rigtig meget for min oplevelse -og efterfølgende;-) Men vi er jo heldigvis så forskellige... Har nok også noget med alder, og hvor man er i livet rent mentalt... tf. kan bruges på mere end 1 måde;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 20 minutter siden:

Det kan bare ende med at blive en langt dyrere fornøjelse med et forhold, og du kan være sikker på at det er det som de gratis piger søger (forhold og support).

-Jeg går ikke efter de gratis piger -jeg går efter dem der ikke taler om penge... -Som kan føre en normal samtale uden det bliver nævnt. Jeg er ikke ude efter et længere varende forhold, dog har jeg flere venskaber/bekendtskaber jeg har møde flere gange (gennem årene)  Jeg har altid et "trumfkort" med i ærmet, hvis de mener det skal være mere i det -er jo godt gift. Men har lige prøvet at -pigen der flirtede helt vildt også var gift -og bare ville have sex -hun fortalte mig det først, da jeg var på vej til dk. igen. (men du har da ret, mange søger en mand/supporter) Men det når vi bare ikke til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, den 18.12.2023 at 08:32:

Jeg puttede 2000 Baht i hendes lomme, dem havde hun fortjent.

Bare hun ikke styrter ud og bruger dem på forstyrrende tattoveringer !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Bare hun ikke styrter ud og bruger dem på forstyrrende tattoveringer !

Dem har hun ingen af og siger at hun heller ikke vil have.

Jeg har ikke noget imod pæne meningsfulde tatoveringer, men sådan et kæmpe årstal hen over maven med en hund eller en vandbøffel ved siden af forstår jeg ikke - det larmer for meget:o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du beskriver Fon meget præcist, som hun er. Har selv haft besøg af hende nogle gange for et par måneder siden….og modtager også dagligt Line beskeder fra Fon og hendes veninde Onny….havde et par fantastiske timer sammen med dem begge.

tager afsted igen til Januar, så mon ikke den lille Fon skal gøre mig selskab en aften eller to:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
AsianKing skrev, for 48 minutter siden:

Du beskriver Fon meget præcist, som hun er. Har selv haft besøg af hende nogle gange for et par måneder siden….og modtager også dagligt Line beskeder fra Fon og hendes veninde Onny….havde et par fantastiske timer sammen med dem begge.

tager afsted igen til Januar, så mon ikke den lille Fon skal gøre mig selskab en aften eller to:-P

Ja Fon er en skøn lille sag. Hendes engelsk er en udfordring, men med SayHi går det strygende.

Jeg har i mine skriv forsøgt at beskrive pigerne og deres ydeevner så godt som muligt, da jeg syntes TF pigerne har været meget overset både her og på andre forum. Snakken har, syns jeg, mest kørt på bar- og clubpiger som det eneste rigtige og med advarsler omkring freelance (Beach Road) men der er jo virkeligt guld derude at finde på TF

Særligt Fon er lidt sjov, mit første indtryk var, at hun var en lidt naiv amatør, men specielt efter den dag hvor jeg fik lov til at filme, måtte jeg nok sande, at hun er en af de mest dygtige i gamet jeg har mødt - hun kan virkeligt sit kram, både kundetaktisk og på lagenet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis, jeg er heller ikke så meget til club piger….bortset fra blow job baren Kings Club, hvor jeg har tilbragt nogle forrygende aftener.

TF og Thai Cupid er også mine foretrukne jagtmarker.

Ved ST synes jeg ikke deres Engelsk kundskaber er så vigtige, derimod ved LT er det et must, kommunikationen er i orden….

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

AsianKing skrev, for 18 minutter siden:

Ved ST synes jeg ikke deres Engelsk kundskaber er så vigtige, derimod ved LT er det et must, kommunikationen er i orden….

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men alligevel ikke.

Min turs aller største success, møderne med Ha, var modsat. Ha kan ikke ét ord engelsk. 

Hele tiden når vi var sammen lå der en telefon på bordet eller på puden med SayHi i samtale mode, så den gentager og oversætter alt hvad der bliver sagt. Den finder selv ud af hvem der taler og hvordan det skal oversættes.

Teknik er ikke fejlfrit, men det giver mange sjove indslag, som man får nogle gode grineflip af. En af de bedre var da hun på et tidspunk stønnede på på thai at jeg skulle komme oppe i hende, det oversatte den til "Du skal hælde vand på katten!" 

Jeg har let til at grine under sex, det samme har hun. I andre situationer kan det nok være mere problematisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 10 timer siden:

Teknik er ikke fejlfrit, men det giver mange sjove indslag, som man får nogle gode grineflip af. En af de bedre var da hun på et tidspunk stønnede på på thai at jeg skulle komme oppe i hende, det oversatte den til "Du skal hælde vand på katten!" 

 

WetCat.jpg

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...