Hop til indhold
Pite

Mistress No.1 i det jyske

Recommended Posts

Mistress No.1 var sidste lørdag på besøg i det jyske, nærmer bestemt på stedet ” WORLD OF PAIN” mellem Hadsten og Randers, havde i god tid lavet en aftale omkring ankomst. Tros en lang lidt udforende markvej op til gården, var jeg der præcis på slaget. Døren for enden af trappen blev lukket op da, jeg trådte ind i entréen. Inden for stod Mistress, klædt i læder fra top til tå, lige som jeg kan lide det.

Modtagelsen var varm og kærligt, det var næsten et år siden vi sidst havde mødtes, efter en tur på badeværelset var det ned på knæ, Mistress giver mig halsbånd på, og så er det ned at kysse Mistress´s støvler, vise hvor langt jeg kunne tage støvlesnuden i munden og hvor langt jeg kunne tage den lange stilethæl ned i halsen. Kommer op og stå, Mistress kæler for mine brystvorter med den ene hånd, med den anden tager hun hårdt omkring kuglerne, trækker i dem, inden hun binder dem op.

Kommer op på briksen og ligge på alle fire, får manchetter på så jeg bliver liggende, Mistress varmer mine baller med både flad hånd og en pisk, inden hun går i gang med at bearbejde min slavefisse, med fingeren og små dildoer der langsomt bliver større, mærker varmen og følgens af velvære brede sig i min krop og nærmest kapsle mig ind i en skal. Da jeg er klar, knepper Mistress mig med en strap on, som jeg inden har haft langt nede i halsen for, at gøre den fugtig.

Efter 2 anal orgasmer, får jeg en stram lædermaske på og besked på, at lægge mig på ryggen, med hovedet på en nakkestøtte, hvor lædermasken blev gjort fast, så jeg kun kunne kigge lige op i loftet gennem de små øjenhuller i masken. Mærker Mistress hænder på min krop, finger der leger med mine brystvorter, varmer dem op til, at tage mod klemmerne og førelsen af smerte der forplanter sig ud i kroppen som varme og lyst.

Mistress forsatte med at pirre mig analt til der kommer endnu en anal orgasme, efter jeg har sundet mig lidt, mærker jeg endnu engang en plug der glider op i røven. Hvorefter Mistress tager fat på, at spille min pik til jeg kommer i en kraftig orgasme, varm og træt i hele kroppen.

Efter endnu en tur på badeværelset er det tid til, at tage afsked. På vejen hjem nyde jeg, at jeg kan mærke mine baller, mine brystvorter og min ømme ringmuskel.

Har besluttet, at næste gang vi mødes bliver det i København, selv om det kræver en flerdages udflugt.

Mistress No. 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som en fed oplevelse.

Og nu kommer så et helt idiotisk spørgsmål.......Hvad er en anal orgasme og hvordan føles det ?.....

Redigeret af mikkel15

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, for 1 time siden:

Lyder som en fed oplevelse.

Og nu kommer så et helt idiotisk spørgsmål.......Hvad er en anal orgasme og hvordan føles det ?.....

Hej Mikkel

Har lige sakset lidt, der meget godt beskriver hvad og hvordan med anal orgasme.

"Hos mænd er det stimulation af deres P-punkt, der kan resultere i anal orgasme. Mænd har prostatakirtlen, og få cm oppe i anus sidder en del af prostata, som minder om en forstørret klitoris. Det er den del, der er rar at få stimuleret og som omtales som P-punktet hos mænd."

Min fornemmelse er at mænd oplever anal orgasmer forskelligt. For mit vedkommende starter det med en lystfølelse, der får mig til, at slappe af, og når selve orgasmen kommer, er det at få skudt varme ud i hele kroppen, en utrolig intens følelse, der total tapper dig for energi, på en eller anden måde svæver man bare i velvære.

Håber det var forklaring nok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk Pite :D

Takker mange gange fordi du tog dig tid til at svare......Tænder selv meget på strap-on og anale lege, men har ofte svært ved at finde den rette balance mellem nydelsen og eventuel smerte, fordi strap-on er for stor..........eller fordi man selv instinktivt ligger og spænder......

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikkel15 skrev, 1 time siden:

Fantastisk Pite :D

Takker mange gange fordi du tog dig tid til at svare......Tænder selv meget på strap-on og anale lege, men har ofte svært ved at finde den rette balance mellem nydelsen og eventuel smerte, fordi strap-on er for stor..........eller fordi man selv instinktivt ligger og spænder......

Det er rigtig, man skal kunne give slip og slappe helt af, og tage imod uden smerte for, at opnå en anal orgasme.

Det er ikke størrelsen, med gørelsen der er afgørende. Jeg har i tidens løb været sammen med en del kvinder der har kneppet mig med en strap on og det er faktisk kun et fåtal af dem, der har kunne give mig den totale nydelse.

Mistress No. 1 som jeg har kendt gennem rigtig mange år er den bedste for mig, hun ved bare lige hvordan jeg skal have det, så jeg eksplodere indvendigt. Redkorden er på 16 anal orgasmer i løbet af  nogle timer og jeg kunne nærmest ikke stå på benene efter den omgang, så brugt var kroppen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck, hvor er det vildt at læse.

Jeg har en aftale med MIss D på torsdag, så må jeg se, hvordan hun/jeg klarer det :)

Ellers er Mistress1 på listen mæste gang.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så kiste glad for det du skriver om MIss D. Jeg glæder mig virkelig til besøget og skal nok lige komme tilbage med en anmeldelse bagefter.

Endnu en gang mange tak :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...