Hop til indhold
FKK4Ever

Thailand med ThaiFriendly

Recommended Posts

I år valgte jeg at gribe tingene lidt anderledes an ved at oprette en profil på ThaiFriendley. Jeg oprettede profilen et par måneder før afrejse, for at kunne arbejde lidt med det på forkant.

I starten gik det lidt trægt, men der kom virkelig skub i tingene. Jeg kan derfor kun sige at ThaiFriendly har været en kæmpe success for mig. 

Dag 1 Bangkok

Turen startede med 3 overnatninger i en Suite på Adelphi, Sukhumvit soi 8. Til første nat havde jeg en LT aftale med "Candy954" på 29 år. Vi skrev dagligt på Line i de sidste 2-3 uger før ankomst, og havde aftalt at starte med at spise ude i byen og så fortsætte løjerne på hotellet.

Hendes engelsk var meget dårligt hvilket kom bag på mig, da vi havde skrevet på godt engelsk, men Google Translate kan noget. Efterfølgende spurgte jeg pigerne om deres engelsk evner for ikke at blive overrasket igen.

Efter 2 herlige omgange oven på en gang jetlag gik jeg helt kold kl 23.

Næste morgen vågnede jeg til et hyggeligt blowjob og fik også lige et godt farvelknald i bruseren. Jeg havde medbragt kondomer i rigelige mængder, men i kampens hede - krydret af jetlag - glemte jeg alt om det. Først da hun havde redet mig til udløsning og stod overskrævs på mig og det løb ned af inderlårene på hende, gik det op for mig. Hun reagerede heller ikke, så det blev til 3 skud i fissen og morgenblow hvor hun slubrede det hele i sig.

4.000 LT, hun var helt klart det hele værd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 2 Bangkok 

Da jeg efter aftale med "NimrolTH" på 33 år skulle bekræfte mødetid og sted blev jeg brændt af. Til trods for en klar LT aftale, var hun nu booket til anden side, og forsøgte at udsætte mig til næste dag. Det ville jeg ikke så derfor blev aftenen til ST med 18 årige "Mook383". Billederne var ikke helt nye og der var nok 5 år og 10 kg ekstra. Hun snakkede rimeligt engelsk og var meget sød, men det var et lidt kedeligt og rutinepræget knald jeg fik. 1600 ST.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 3 Bangkok.

Jeg havde en ST aftale med 19 årige "Nitta133", men kunne ikke komme i kontakt med hende på Line på dagen, derfor sadlede jeg om og fik gang i en LT aftale med 36 årige "Nittaya2512". Hun arbejder fuld tid og kunne først komme kl 23.00 og skulle gå igen senest kl 7.00.

Hun er super fræk men meget genert. Hun er super slank og har en krop der siger spar 2. Hun var lidt sjov at sexe med og suste rundt i sengen og kyssede og slikkede - og pludseligt lå jeg og rodede med pikken oppe i hende uden kondom igen... da jeg var kommet oppe i hende sad hun på knæ og jublede over at det dryppede ud af hende.

Det blev til 2 omgange inden lyset gik ud - hun ville igen om morgenen, men nu orkede jeg ikke mere. 

2500 LT, alle pengene værd.

 

Jeg er blevet testet 3 gange siden og er sluppet "uskadt" over at glemme gummiet med de 2 og med en 3. helt speciel pige senere på turen, mere om hende senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ThaiFriendly er lidt specielt st arbejde med. Da jeg oprettede profilen skrev jeg, at jeg søgte piger 25-35 år. Størstedelen af dem der likede mig var dog mellem 40 og 60 år, så jeg ændrede til 18-25 år, derefter fik jeg lidt flere henvendelser fra lidt yngre piger.

De helt unge, 18-25 år, skal man helst selv opsøge. At like dem hjalp ikke meget, men en besked med lidt kompliment og spørgsmål om evt møde gav bonus ved ca. hver 4. Derefter hurtigst muligt på Line og så væltede tilbudene ind.

Man skal være lidt fræk og direkte, så spiller det bare. Er man passiv og afventende sker der ikke så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 4 minutter siden:

De helt unge, 18-25 år, skal man helst selv opsøge. At like dem hjalp ikke meget, men en besked med lidt kompliment og spørgsmål om evt møde gav bonus ved ca. hver 4. Derefter hurtigst muligt på Line og så væltede tilbudene ind.

Man skal være lidt fræk og direkte, så spiller det bare. Er man passiv og afventende sker der ikke så meget.

Gode (og korrekte) betragtninger. Sagt lidt mere nøgternt: det er bare et numbers game, så gå direkte til sagen og ryk snakken over på Line/WhatsApp/whatever ASAP. Pigerne på TF (og dets søster site/app PinaLove) ved godt, hvad det går ud på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt, helt enig.. Det funker bare.. Det er - i min optik - sjovere og bedre at få de aftaler fra TF.. Man slipper for lady drinks, og i øvrigt for selv at være halv fuld... Jeg er lidt rusten fordi jeg har en ret fast kvinde derude.. Smukkest tænkelige, mest liderlige og i øvrigt særdeles intelligent.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også brugt tf en masse i Thailand. 
fint ift forskellige locations. Pigerne i Pattaya virker 100% prof. Men i BKK er det nemt at opstøve 18-20årige studerende som er gerne overnatter i din condor for b3000-4000. All inklusiv som man siger. 
jeg elsker Tf. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luuluu skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der ved hvordan jeg får unsubscribed mit betalte abonnement igen på TF?

Det er sikkert "Google forretning" -jeg har lige selv opsagt min abonement på min "google konto" på tf -står det at jeg ikke har et abonement der bliver fornyet!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luuluu skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der ved hvordan jeg får unsubscribed mit betalte abonnement igen på TF?

Hvis det er oprettet på PC med betalingskort kan du kun opsige det i profil indstilling når du er logget ind via en PC og ikke på mobilapp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...