Hop til indhold
Crabman

Sugarmom hvor skal man lede? Hjælp?

Recommended Posts

Er lidt nysgerrig på om det er muligt at finde en sugarmom? Har set lidt på diverse sugardating sider, men har det indtryk af de fleste bare er fake profiler og bots? Er der nogen herinde der kunne guide mig til noget der rent faktisk er reelt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Råd nr. 1 er at lave en ordentlig profil.

Nu har jeg ikke fået penge for sex, mere betalt for sex  (surprice) :)

Men den metode som har virket for mig når man f.eks. søger sexpartnere hvor der ikke er penge indblandet, men kun lyst og sex, da har jeg benyttet mig af profiler på annoncelight.dk og xhamster.com.

Men man skal have nogle ordentlige profiler med ordentlig billeder. Med ordentlig billeder menes ikke bileder kun af pikken eller kroppen, men også om dig i aktion. Dvs. Billeder og film hvor du har sex. 

Profilteksten skal også være beskrivende og fortælle om dig selv som person og elsker. 

De kvinder som du skal lokke, skal have en følelse af at du allerede har et aktivt sexliv (deraf billederne) og at du er populær og attraktiv bland andre kvinder (deraf en god beskrivende tekst).

Jeg formoder at skal du ligefrem have penge for sex, så skal din tekst og billed- profiller være ekstra gode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tagger lige @etspil5moden - eller hvad han hedder i øjeblikket. 
Der var da også en tråd om dette i løbet af 2023, var der ikke? Eller er vi længere tilbage @Lauersen ? 
Jeg har skærmfjæs og kan ikke finde tråden. 
Kan huske svagt at jeg foreslog at man skulle oprette en gratis profil på Annoncelight.dk - men dem der prøvede havde intet held med projektet så vidt jeg husker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

Der var da også en tråd om dette i løbet af 2023, var der ikke? Eller er vi længere tilbage @Lauersen ? 
Jeg har skærmfjæs og kan ikke finde tråden. 
Kan huske svagt at jeg foreslog at man skulle oprette en gratis profil på Annoncelight.dk - men dem der prøvede havde intet held med projektet så vidt jeg husker. 

Kan det være den her? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Har du prøvet at google på de forskellige sugar-dating sites? Mit bedste bud er dér .. <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...