Hop til indhold
Kobeen

Gode lande/byer til 18-årige piger

Recommended Posts

Som de fleste mænd, tænder jeg rigtigt meget på unge piger. 18-årige piger, der sælger sex er dog sjældent noget man ser herhjemme, så nu har jeg besluttet mig for at rejse for at få mit behov stillet.

Hvor i verden kommer sig ikke så nøje, men jeg ser gerne, at det er et sted I har personlig erfaring med og derved kan svare på eventuelt opklarende spørgsmål.

Jeg håber, at høre fra jer ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svaret er Thailand eller Filippinerne. Jeg skal nok skrive en anmeldelse af min seneste tur snart. Hvis du spørger mig er det umuligt at "gå tilbage" til købesex i Danmark bagefter. Forskellen er kvalitativt for stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med @nøddehaven  

kvaliteten og den service de unge piger leverer der helt unik. 
og jeg har stadig til gode at der snydes med 3-5-7 år som der gøres konsekvent her i dk. 
for 10-15 år siden var Cambodia også et oplagt bud, men det har ændret sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 47 minutter siden:

for 10-15 år siden var Cambodia også et oplagt bud, men det har ændret sig. 

Hvad er der sket? Har hørt, at kinesiske handelsinteresser er rykket ind i stor stil, men hvorfor skulle det ændre på noget? Bringer det for meget udvikling/velstand med sig? Eller har der været større politiske forandringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er netop hjemvendt efter min første rejse til Thailand (og Østen generelt), og kan varmt anbefale Thailand. Jeg ved godt, at rejser til Thailand er second nature for en del herinde, men wauw hvor blev jeg overvældet af alt fra varmen og fugten, kulturen, maden, hvor anderledes alting var i forhold til herhjemme. Jeg fik prøvet lidt af hvert i løbet af min uge i Pattaya, og nåede da også at prøve et par purunge 18-årige teenagere. De var slanke, velduftende, søde, nuttede og klar på at give den en ekstra skalde på lagnerne :D Nu kan det endelig blive jul! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meow1990 skrev, for 48 minutter siden:

Jeg er netop hjemvendt efter min første rejse til Thailand (og Østen generelt), og kan varmt anbefale Thailand. Jeg ved godt, at rejser til Thailand er second nature for en del herinde, men wauw hvor blev jeg overvældet af alt fra varmen og fugten, kulturen, maden, hvor anderledes alting var i forhold til herhjemme. Jeg fik prøvet lidt af hvert i løbet af min uge i Pattaya, og nåede da også at prøve et par purunge 18-årige teenagere. De var slanke, velduftende, søde, nuttede og klar på at give den en ekstra skalde på lagnerne :D Nu kan det endelig blive jul! 

Hvis du lige er hjemvendt og mener det er varmt der -så være glad for du har været der nu hvor det er "koldest" Jeg har lige været i Hua hin -ikke over 30 grader og bestem behageligt. Modsat var jeg i Pattaya i marts/april -meget varmt tæt på 40 grader -men det er til at holde ud pga. det ligger ud til vandet.

Men i Pattaya kan du få det du vil have aldersmæssigt. Dog har jeg tidligere prøvet helt unge piger omkring 18-20år -være meget genert, og ikke rigtig ville noget i sengen -og det blev for useriøst for mig. Men derimod dem på 22-24år er med på meget mere -også selv om de siger de aldrig har prøvet det før...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meow1990 skrev, for 8 timer siden:

Jeg er netop hjemvendt efter min første rejse til Thailand (og Østen generelt), 

En gang østen, altid østen.

Klimaet, maden, befolkningen og ikke mindst de søde piger går lige ind.

Jeg besøger Thailand/Østen hvert og har gjort det de sidste 20 år og jeg elsker det.

I 2004 havde jeg en superlækker kun 18 årig pige med på Kho Samet I 3 dage, hende mødte jeg for kun en måned siden på samme bar som dengang, nu ejer hun den, er gift med en falang, har 4 børn og er 15 kg større, så ikke mere sjov der, men hvilke minder...

 

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 19 timer siden:

Hvordan er priserne der?

Både mht. Piger og hotel samt fly.

Et sted imellem 100 og små 1.000 kr., som oftest er hun blevet natten over. Min standard pris har været 250-500 kr. Nogen piger bliver glade for 250 kr, andre bliver fornærmet, så man må tag den på gefühl. Hvis jeg har tilbudt 250 kr og hun har spurgt efter 500, så har jeg altid sagt ja. Prisniveauet er en tand lavere i Mombasa og ude ved kysten end i Nairobi. 

Hvis du er meget fleksibel med datoerne du skal flyve, så kan du godt få dem til 3.500 kr, hvis det skal være bestemte datoer kan du risikere det dobbelte. Det kan godt være noget dyrere at flyve til Mombasa end Nairobi. Men du kan så tage et indenrigsfly til Mombasa til 500-1000 kr retur.

Jeg har betalt 3-400 kr. pr. nat for en lille lejlighed med eget køkken, jeg synes det er hyggeligt at have pigerne til at lave mad for en.

Du kan se mine tidligere posts:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meow1990 skrev, den 17.12.2023 at 23:19:

Jeg er netop hjemvendt efter min første rejse til Thailand (og Østen generelt), og kan varmt anbefale Thailand. Jeg ved godt, at rejser til Thailand er second nature for en del herinde, men wauw hvor blev jeg overvældet af alt fra varmen og fugten, kulturen, maden, hvor anderledes alting var i forhold til herhjemme. Jeg fik prøvet lidt af hvert i løbet af min uge i Pattaya, og nåede da også at prøve et par purunge 18-årige teenagere. De var slanke, velduftende, søde, nuttede og klar på at give den en ekstra skalde på lagnerne :D Nu kan det endelig blive jul! 

Hvordan fandt du pigerne? Var det på et "bordel" eller havde du dem med hjemme? Med eller uden kondom? Er Pattaya bedre end fx Bangkok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kobeen skrev, for 2 timer siden:

Hvordan fandt du pigerne? Var det på et "bordel" eller havde du dem med hjemme? Med eller uden kondom? Er Pattaya bedre end fx Bangkok?

Jeg fandt dem på lokale barer i Pattaya og tog dem med hjem til hotellet, og brugte kondom, skal ikke nyde noget, hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kobeen skrev, for 4 timer siden:

Hvordan fandt du pigerne? Var det på et "bordel" eller havde du dem med hjemme? Med eller uden kondom? Er Pattaya bedre end fx Bangkok?

Du skulle kigge lidt på de anmeldelser jeg har lagt fra Bangkok og Jomtien de sidste dage.

Jeg ved ikke hvor godt du kender Thailand.  Jomtien og Pattaya er helt bygget sammen, om du bor det ene eller det andet sted er underordnet, jeg foretrækker Jomtien fordi der er mere roligt end Pattaya.

Køb premium og sæt dig ind i hvordan ThaiFriendly virker, så ligger de unge piger på stribe og venter på dig, både i Bangkok og Pattaya. Min erfaring er fog, at udbudet er størst og priserne lavest i Pattaya 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...