Hop til indhold
Snitten

Anya i Århus

Recommended Posts

Ja ja, jeg ved det godt - nyoprettet bruger med positiv anmeldelse….

Min gamle (meget gamle) bruger, kunne jeg ikke få genoprettet, derfor måtte jeg forfra.

Vil dog lige nævne at jeg har været en del af dette univers, siden hedengangne Hedomax og Venuslogen.

Har med jævne mellemrum besøgt thaipiger, mest blot for massagens skyld, men indimellem også for mere.

Kontaktede i dag Naya, via denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/339721

Velankommet, med bilen på parkeringspladsen tæt på bagdøren, blev jeg diskret vist indenfor.

Havde egentlig forventet det var Naya der skulle massere mig, men jeg fik anvist Anya. Hold da op en dejlig pige. Glad, smilende og smuk. Først i trediverne vil jeg tro, blød og lækker krop, lige til at svømme væk i. 

Besøget levede til fulde op til det jeg prioriterer, når jeg besøger en thaipige. Rigtig god og kompetent massage, og indimellem med berøringer, der gav løfter om mere end blot den gode massage. 

Efter vend om gik, der ikke ret lang tid, før vi kastede os ud i en omgang udvidede legemesøvelser. Alt foregik med varme, indlevelse og dejlige kys, indtil det endte helt som det skulle, og efterlod mig med en dejlig afslappet følelse, tømt for sidste dråbe. Ingen tvivl om at Anya har helt styr hvad hun laver, og hun virker til at have det godt med det.

Der var bad før og efter, og jeg sad i min bil præcis 60 minutter senere. Jeg betalte 1200 for samværet, og det var hver en krone værd.

Snitten

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Snitten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...