Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey

Jeg havde besluttet mig for et optifuck, når jeg nu var i Kbh. Efter lige overvejelser endte jeg på Carla (https://nympho.dk/n8962/3020/hi-guys-my-name-is-carla-i-m-really-waiting-to-meet-with-you/). Jeg var klar over de lidt blandede anmeldelser, men besluttede mig for 30min.

Fin kommunikation, fleksibel - alt fint.
Jeg kommer frem lidt før og venter lidt inden, jeg bliver lukket ind af en meget stille, næsten bly pige. Som er hende fra billederne, men mere petit. Virkelig en lækker pige. Begrænset engelsk, men vi kommer i gang og jeg læder hendes vanvittigt lækre krop af - blød, blød hud, blødt langt hår og bare lækker krop! Brysterne er små, men fine og dejlige nipples. Kort sagt så går det rigtigt godt ift optifuck indtil videre. Jeg får hende ned at ligge og går i gang med at slikke, igen dejlig fisse og heeeeeeelt glat, blød og velsmagende - men hun er helt stille, selvom jeg fornemmer, at hun nok nyder det. Hun giver et ok BJ og vi går i 69, hvor det er lidt bøvlet pga størrelse og placering. Nåh men så langt så godt og tid til kondom og hovedretten. Hun starter øverst, men det går ikke, så hun kommer på rygged og jeg trænger ind i hendes stramme fisse og starter blidt, men det bliver ikke rigtigt godt og heller ingen indlevelse. Jeg får vendt hende om, men det går slet ikke ..det gør ondt på hende pga min størrelse - og det er jo ikke fedt, for hverken hende eller mig. Det ender med et blow -og håndjob, hvor hun ser helt skræmt ud og rykker hovedet væk, da jeg kommer.

Alt i alt går jeg skuffet derfra efter 15-20min, hvor jeg gik glip af et optifuck - men det skal dog ikke ligge hende til last, at vi ikke passede sammen fysisk.
Mega lækker pige og kan anbefales, hvis man vil have et optifuck uden indlevelse og ens pik ikke er for stor.. ellers find en anden.

Glædelig jul!

Skrevet

Jeg kunne være fristet til at prøve et optifuck igen men den ene gang jeg besøgte hende lugtede hun af fisk. Det er et mega turnoff for mig

/B

Skrevet
  • Author

Ja, det er ikke fedt, men der var intet i dag i hvert fald. Lækker, ren, helt glat, velduftende og smagende :-)

Jeg græder lidt inden i, over at det ikke lykkedes - jeg må finde en anden, men hvem? :rolleyes:

Skrevet

Har også været forbi hende før, og det er helt sikkert bare et optifuck :DDet er sgu lidt synd synes jeg at så smuk en pige er en GP. For hun er satme et ringe knald, der er absolut ingen indlevelse og engagement. Men tog det for hvad det var, en lille fitness pige til rådighed. Men det så også kun hvad det er efter min mening. 

Skrevet

Været her mange gange før. Hed Melissa og huserede på Amager. 
Fik suveræn feedback som helt ung. 

• 5 months later...
Skrevet

Synes det er på tide med en dugfrisk anmeldelse af Carla. Kan tilslutte mig meget af det trådstarter skriver, men kun det positive :)

Som opstart til en god aften i byen er det blevet en ting for mig at starte med desserten, da alkohol ikke gør noget godt :)

Således havde jeg lavet aftalen aftenen forinden, nem kommunikation på whatsapp. Har også læst med herinde og min største bekymring om at hun skulle være fake (ej hende på billederne) havde jeg lagt fra mig. Bestilte en halv time men opgraderede til en time før jeg kørte da jeg foretrækker at kunne tage det med ro og slet ikke kan tidspres.

Stedet er pt en AirBnB på Frederiksberg, privat og nemt adgang. Hun tog imod i sit træningstøj som aftalt, wow - bare wow!

Jeg er en sucker for øst europa og hun er da noget af det lækreste Budapest har producere.

Jeg tager en hurtig skyller og tror jeg er heldig at være dagens første besøg. Vi småsnakker og jeg giver hende for en time. Da hun vil give returpenge beder jeg hende beholde dem. Tror det var godt givet ud ift hvad et par hundrede ekstra kan købe.

vi starter langsomt, taler om løst og fast - kan ikke holde komplimenterne tilbage og kan mærke hun er en sky type men langsomt får vi gang i samtalen som går over til kys. Efter lidt kommer der tunge i spil og herfra var det fuldstændig som at være sammen med en pige man tager hjem fra date første gang. Wow. Måske kemien var ekstra god, måske det hjælper jeg er ligner en i slut 20’erne og er ok pæn har jeg ladet mig fortælle. Anyways ved ikke hvorfor men det ender i det vilde GF oplevelse hvor jeg slet ikke når rundt i de stillinger jeg havde planlagt da hun som den første GP lykkedes at få mig til klimaks med hende på toppen.

Flere kys følger og jeg sidder her et par timer efter og kan mærke den der berusende følelse en forelskelse også giver.

hun er her kun nogle dage denne gang men kommer tilbage hvor jeg klart skal besøge igen. Den hud, krop, ansigt kombi og smuk smuk top til tå det er en farlig kombi forventer hendes priser stiger med tiden som hun formår at forføre endnu flere og lærer endnu mere indlevelse overfor alle der besøger hende og ikke kun mig :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.