Hop til indhold

Lækker Italiensk kvinde - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Det er sjældent man ved hvor kvinderne holder til. Jeg var derfor her til aften i kontakt med flere muligheder, men flere blev valgt fra da de oplyser adressen netop pga tidligere dårlige oplevelser. Jeg fik endog fat i 2 forskellige kvinde, med samme "dårlige" adresse (Aabyhøj… så ved de fleste hvor det er) Jeg forhørte spontant om 2 piger var muligt. Det kunne det. For en gang skyld vendte jeg om inden det kom ret langt. 
Hende i linket var den ene af dem. Slet ikke hende. Mindst 30 år ældre og en bodystocking der lignede noget fra det forrige århundrede. https://annoncelight.dk/showad/38298 Den anden vidste intet om aftalen om 2 piger og ville have 2000,- hvis hun skulle være med…. Forget it og farvel. 

Det blev istedet hende her, jeg fik en aftale med.  https://annoncelight.dk/showad/391935 
Total lækker skønhed (det er hende på foto). I min iver bestilte jeg 1 time, selvom jeg godt ved, at jeg ikke kan holde til det. Men lige så lækker hun ser ud, lige så lækker er hun. Fik tilbudt bad bagefter men takkede nej. Det vimsede 2 andre lækre piger rundt i lejligheden også og imens mine øjne var på stilke, fik jeg tilbudt 2 piger…. Aarrrgg Det var lige måtte blive næste gang. Stod på gaden 35 min efter. 

Super lækker oplevelse med smuk kvinde, men øv at 1 udløsning og så er det ud. 

Skrevet
  • Author
Livsnyder69 skrev, for 3 timer siden:

Det er sjældent man ved hvor kvinderne holder til. Jeg var derfor her til aften i kontakt med flere muligheder, men flere blev valgt fra da de oplyser adressen netop pga tidligere dårlige oplevelser. Jeg fik endog fat i 2 forskellige kvinde, med samme "dårlige" adresse (Aabyhøj… så ved de fleste hvor det er) Jeg forhørte spontant om 2 piger var muligt. Det kunne det. For en gang skyld vendte jeg om inden det kom ret langt. 
Hende i linket var den ene af dem. Slet ikke hende. Mindst 30 år ældre og en bodystocking der lignede noget fra det forrige århundrede. https://annoncelight.dk/showad/38298 Den anden vidste intet om aftalen om 2 piger og ville have 2000,- hvis hun skulle være med…. Forget it og farvel. 

Det blev istedet hende her, jeg fik en aftale med.  https://annoncelight.dk/showad/391935 
Total lækker skønhed (det er hende på foto). I min iver bestilte jeg 1 time, selvom jeg godt ved, at jeg ikke kan holde til det. Men lige så lækker hun ser ud, lige så lækker er hun. Fik tilbudt bad bagefter men takkede nej. Det vimsede 2 andre lækre piger rundt i lejligheden også og imens mine øjne var på stilke, fik jeg tilbudt 2 piger…. Aarrrgg Det var lige måtte blive næste gang. Stod på gaden 35 min efter. 

Halløjsa så vises der en anden kvinde på linket 391935. En af de andre kvinder i lejligheden. Hende kender jeg ikke. 

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Har overvejet den pige som du har været hos, men har været i tvivl om det er hende på billederne man møder, da der ikke er noget på hende herinde. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med hende, desværre tilbyder hun ikke kys, hvilket er ærgeligt da hun ser mega fræk ud. Kan du sige noget om hvordan pigen er samt hendes engelsk og måtte man godt tage styringen? Hvor henne i Aarhus er stedet og er det diskret? 

Skrevet
Livsnyder69 skrev, den 16.12.2023 at 21:06:

Stod på gaden 35 min efter. 

Så du betalt for 1 time, men fik 30 min. fordi du kom før?  :mellow:

/ Western

Skrevet
  • Author
Western skrev, for 11 timer siden:

Så du betalt for 1 time, men fik 30 min. fordi du kom før?  :mellow:

/ Western

Ja det er korrekt. Det er åbenbart ikke tiden man har betalt for, der tæller, men hvornår udløsningen kommer. Hunstartede med et rigtig godt blow og havde jeg ikke stoppet hende, så havde jeg nok været ude efter 10 min. 

Skrevet
Livsnyder69 skrev, for 5 timer siden:

Ja det er korrekt. Det er åbenbart ikke tiden man har betalt for, der tæller, men hvornår udløsningen kommer. Hunstartede med et rigtig godt blow og havde jeg ikke stoppet hende, så havde jeg nok været ude efter 10 min. 

Hvis hun ikke tydeligt har gjort opmærksom på dette inden akten, så er det svindel i mine øjne og hun fortjener ikke en god anmeldelse...  B)

Tak for advarslen.

For mig svarer det til at betale for en times massage og efter 10 minutter er der løsnet op og så er det farvel.

/ Western.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.