Hop til indhold

Oral Creampie Vixenida 2. Søndag i advent.

Featured Replies

Skrevet
Søndag d. 10 i sidste uge ved eftermiddag hos hotel i Aarhus, havde jeg fornøjelsen af endnu et møde hos frøken Vixenida. En dejlig adventsgave.

Jeg bad om gentagelse fra forrige gang, som indebar deepthroat, men denne gang var det endnu mere et slags råt facefuck. 

Sidst jeg besøgte hende blev der udvekslet lidt ord, men kunne forstå at det åbenbart skal været helt uden snak. Egentlig en skam, for jeg er altid nysgerrig på at høre hvad pigerne er for nogle mennesker.. de er jo mennesker og ikke maskiner.

Men uanset dette, så kan jeg mærke at hun nyder det.
At hendes kæreste er på badeværelset imens gør mig egentlig ikke noget. Forstår det ikke, men sådan er mennesker jo forskellige.

Udover disse iagtagelse, kan jeg konkludere at hun virkelig er besøg værd! Som sagt kunne jeg bruge hendes mund, som var det hendes underliv. Jeg havde bestilt super(mega) fransk og kom i hendes mund/hals imens jeg kneppede.. en oral creampie fandt jeg frem til at man kan kalde det.. absolut frækt at mærke hvordan jeg skyder kanonen af i hende og fylder hendes hals op med spermen som hun så sluger det hele af..
Hun er perfekt skabt hvad angår krop, læber og duft.. alt spiller! 

Absolut fræk oplevelse igen.. og vil bestemt gentage! 

Redigeret af Bryan Mills
Hotelnavn fjernet

Skrevet
DetErlkkeSåRingeEndda skrev, for 10 timer siden:
Søndag d. 10 i sidste uge ved eftermiddag hos hotel i Aarhus, havde jeg fornøjelsen af endnu et møde hos frøken Vixenida. En dejlig adventsgave.

Jeg bad om gentagelse fra forrige gang, som indebar deepthroat, men denne gang var det endnu mere et slags råt facefuck. 

Sidst jeg besøgte hende blev der udvekslet lidt ord, men kunne forstå at det åbenbart skal været helt uden snak. Egentlig en skam, for jeg er altid nysgerrig på at høre hvad pigerne er for nogle mennesker.. de er jo mennesker og ikke maskiner.

Men uanset dette, så kan jeg mærke at hun nyder det.
At hendes kæreste er på badeværelset imens gør mig egentlig ikke noget. Forstår det ikke, men sådan er mennesker jo forskellige.

Udover disse iagtagelse, kan jeg konkludere at hun virkelig er besøg værd! Som sagt kunne jeg bruge hendes mund, som var det hendes underliv. Jeg havde bestilt super(mega) fransk og kom i hendes mund/hals imens jeg kneppede.. en oral creampie fandt jeg frem til at man kan kalde det.. absolut frækt at mærke hvordan jeg skyder kanonen af i hende og fylder hendes hals op med spermen som hun så sluger det hele af..
Hun er perfekt skabt hvad angår krop, læber og duft.. alt spiller! 

Absolut fræk oplevelse igen.. og vil bestemt gentage! 

Må man høre prisen på dette?

Redigeret af Bryan Mills

Skrevet

Dejlig adventsgave jeg kunne give dig sidste søndag ;) og også tak for din gave til mig, hihi.

Altid velkommen en anden gang, når jeg søger. 

Og til dem der skriver - kun Aarhus område please.. og pris kan vi skrive om - privat, handler egentlig om setup. Kan variere som I ser. Men somehow anonymt og diskret er et must. 

Skrevet

Samme her, det lyder virkelig frækt! Tak for at dele oplevelsen med os.

Skrevet

Lyder som en fantastisk oplevelse! Vil virkelig gerne i kontakt med dig Vixenida. Er det muligt? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.