Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev til hende, men er af en eller anden grund blevet blokeret af hende? Skrev ellers meget pænt - måske det der var problemet ;)

Men hvis hun er ægte nok, kunne jeg da godt være med hvis det hele kan flaske sig.

Redigeret af MrPilot
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, den 16.12.2023 at 00:20:

Jeg skrev til hende, men er af en eller anden grund blevet blokeret af hende? Skrev ellers meget pænt - måske det der var problemet ;)

Men hvis hun er ægte nok, kunne jeg da godt være med hvis det hele kan flaske sig.

 

Miller223 skrev, den 16.12.2023 at 16:30:

følger med her, blev selv blokeret

 

Nu må i sgu holde , når i er blokeret vil hun ikke se jer, så skal i sgu ikke komme og prøve at snige jer med bag andres aftaler. Hav lidt respekt, et nej er sgu et nej

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, 1 time siden:

Tvivler også på hun er seriøs. Skriver pænt til alle og alle svarer, undtagen Rosaerslem

Jeg tror nu heller ikke hun er seriøs . Det med om de svarer afhænger nok af flere ting , alder mm . Jeg skriver også pænt til alle , men vil tro at det er langt under halvdelen der svarer , jeg tror at 25% blokerer en med det samme . Men piver ikke , sådan er livet bare :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, den 18.12.2023 at 09:25:

Jeg tror nu heller ikke hun er seriøs . Det med om de svarer afhænger nok af flere ting , alder mm . Jeg skriver også pænt til alle , men vil tro at det er langt under halvdelen der svarer , jeg tror at 25% blokerer en med det samme . Men piver ikke , sådan er livet bare :)

Jeg oplever ikke jeg bliver blokeret, men får svar fra alle andre. Jeg piver heller ikke, men udfra egne oplevelser og det jeg også læser her, anfægter jeg seriøsiteten. 

Mit bud er at ingen får sat en aftale op, med hende. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, 1 time siden:

Jeg oplever ikke jeg bliver blokeret, men får svar fra alle andre. Jeg piver heller ikke, men udfra egne oplevelser og det jeg også læser her, anfægter jeg seriøsiteten. 

Mit bud er at ingen får sat en aftale op, med hende. 
 

enig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

at man ikke får svar er vel ikke et udtryk for en er useriøs. Så ville 95 % på siden være det ??
er enig i de andre her. Man får på en god dag svar fra hver 10 , og halvdelen af dem vil sælge fotos eller sige hvad vil du give, og så det er for lidt
sådan er den side og har altid været. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...