Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle brødre . Jeg har tœnkt mig og besøge Taksina backersvej på Amager , da Jeg ikke har prøvet stedet . Er der nogen der ved om de giver HJ  ? Og pris til dem der har prøvet eller god massage og hvem der giver Massagen ? Mvh Doggyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sharonmanen skrev, for 21 timer siden:

???? Ikke meget information 

Nej. Det er næsten som om at de ikke eksisterer, de har ingen hjemmesiden, ingen annoncer og ingen anmeldelser - ever. Og de har eksisteret i evigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 17.12.2023 at 04:22:

Nej. Det er næsten som om at de ikke eksisterer, de har ingen hjemmesiden, ingen annoncer og ingen anmeldelser - ever. Og de har eksisteret i evigheder

Det er rigtigt nok . Den er åben , men der er ingen anmœldelser .Der arbejder 2 kvinder på ca 50-55 der inde taler kun engelsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggyman skrev, den 15.12.2023 at 20:19:

Hej alle brødre . Jeg har tœnkt mig og besøge Taksina backersvej på Amager , da Jeg ikke har prøvet stedet Og pris til dem der har prøvet eller god massage og hvem der giver Massagen ? Mvh Doggyman 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggyman skrev, den 15.12.2023 at 20:19:

Hej alle brødre . Jeg har tœnkt mig og besøge Taksina backersvej på Amager , da Jeg ikke har prøvet stedet . Er der nogen der ved om de giver HJ  ? Og pris til dem der har prøvet eller god massage og hvem der giver Massagen ? Mvh Doggyman 

Jeg tog ind idag og valgte den dyre massage 500 kr 1 time . Jeg døjer med skadet skuldre , men massagen var ikke den bedste jeg fik, men meget sløj og kedelig, hun tog fat i klokkevœrket og for 300 kr mere kunne Jeg få et hj .Det blev i alt 800 kr for 50 min ca . Tjaa ved ikke om Jeg vil komme igen , da Jeg blev snydt med tiden . Massagen var meget sløj og ikke noget sœrligt teknik over det , Jeg undre mig om de overhovedet er uddannet møssør ? Eller om det er falsk diplomer de er hœngt på vœggen .Der var også en der hed moon engang, men fik vide , at hun er stoppet. Mvh Doggyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggyman skrev, for 14 timer siden:

Eller om det er falsk diplomer de er hœngt på vœggen

De er oftest lige så valide som et kørekort fra Legoland:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 17.12.2023 at 04:22:

Nej. Det er næsten som om at de ikke eksisterer, de har ingen hjemmesiden, ingen annoncer og ingen anmeldelser - ever. Og de har eksisteret i evigheder.

Jeg var hos dem igår 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggyman skrev, den 15.12.2023 at 20:19:

Hej alle brødre . Jeg har tœnkt mig og besøge Taksina backersvej på Amager , da Jeg ikke har prøvet stedet . Er der nogen der ved om de giver HJ  ? Og pris til dem der har prøvet eller god massage og hvem der giver Massagen ? Mvh Doggyman 

 

Gløden skrev, for 3 timer siden:

De er oftest lige så valide som et kørekort fra Legoland:rolleyes:

 

smheaven skrev, for 23 timer siden:

Var forbi lørdag, og som beskrevet tidligere arbejder der to ældre damer på stedet. Jeg fik en OK massage samt et relativt kedeligt HJ.

Jeg var der igår . Der er 2 kvinder som arbejde der nu ca 50-55 år , hun sagde der var en der der var stoppet ,som hed moon 6 måneder siden , at hun stoppede og en ny kvinde , som Jeg ikke fik navnet på 

Del dette indlæg


Link til indlæg
smheaven skrev, den 18.12.2023 at 12:05:

Var forbi lørdag, og som beskrevet tidligere arbejder der to ældre damer på stedet. Jeg fik en OK massage samt et relativt kedeligt HJ.

Ved du hvad de hedder ? Og hvor gamle de er ? Mvh Doggyman 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...