Big3lover 1399 Skrevet 15. December, 2023 https://annoncelight.dk/showad/389755 Nogen der har besøgt denne unge dame? Der hævdes i annoncen at hun er dansk, men hun holder til på Ruggårdsvej hos de mørke piger....billederne er taget der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitmann1234 363 Skrevet 15. December, 2023 hej @Big3lover jeg har desværre ikke selv været der, men hun kan jo godt være dansk som hun skriver, ellers må du vende om i døren, selv om det er max irreterende hun kan i hvert fald noget med emoji's jeg synes det sniger sig ind alle vegne og man fatter fra tid til anden hat af betydningen, eller om der er en.. happy hunting Hitmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 15. December, 2023 Du burde prøve at skrive til hende. Jeg håber hun kommer forbi i København en dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 17. December, 2023 Har du besøgt hende ind til videre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 17. December, 2023 Canelo Saul Alvarez skrev, for 45 minutter siden: Har du besøgt hende ind til videre? Nej annoncen forsvandt kort efter, så nu gider jeg ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 29. December, 2023 Big3lover skrev, den 15.12.2023 at 18:58: https://annoncelight.dk/showad/389755 Nogen der har besøgt denne unge dame? Der hævdes i annoncen at hun er dansk, men hun holder til på Ruggårdsvej hos de mørke piger....billederne er taget der. Hun er dansk, buttet, dejlig og medgørelig Kommer vidst hver eller hver anden uge til Odense i Ca. 4 dage ad gangen, fortalte hun. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 30. December, 2023 Langesen skrev, den 29.12.2023 at 13:25: Hun er dansk, buttet, dejlig og medgørelig Kommer vidst hver eller hver anden uge til Odense i Ca. 4 dage ad gangen, fortalte hun. Dejlig og medgørelig?....Er hun god til at sexe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 136 Skrevet 5. Januar Langesen skrev, den 2.1.2024 at 08:08: Ja Kysser hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langesen 99 Skrevet 6. Januar Canelo Saul Alvarez skrev, for 15 timer siden: Kysser hun? Ved ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg