Hop til indhold

Recommended Posts

Værste oplevelse NOGENSINDE. Med stor afstand endda. 

Jeg skrev lidt med Zucy, og fik det til at passe her for en time siden. 
Et slidt hus i skoven. Burde måske have vendt om der, men sådan er det jo ofte hos Thaier. Derfor kan der jo godt være rent indenfor, og jeg har da set værre steder.  

Zucy er en ret lækker pige, som ser ud som på billederne. 
Hun fik 800 kr. som aftalt, sex og blowjob. 
Da hun havde fået pengene, kunne der simpelthen ikke gå stærkt nok. 
De ædlere dele blev sprittet godt af. Det var med spray og vådservietter. Charmerende!  
Ingen bad, først bagefter. Jeg havde nu lige skyllet hjemmefra. 
Jeg vil ikke gå i detaljer, men det må være fuldstændig som at kneppe en dukke, hvor man ingenting får igen. 
Totalt ligegyldig attitude, og et kropssprog der fortalte at jeg skulle blive færdig i en fart. 
Jeg bruger jævnligt en dobbelt gummiring til banditten, hvis kondomet skulle tage toppen at af rejsningen. 
Det fungerer fint, og det er ikke hver gang jeg bruger den (og får lov…) 
Her kunne jeg simpelthen ikke holde mig stiv med ringen på, fordi hun tændte mig så lidt som hun gjorde. 
Jeg steg af og bad om en svensker. 
Det var godt der var glidecreme på, for ellers var ser gået ild i den, med den hastighed! 
“Good” spurgte hun. Er du fra månen?! Værste HJ ever. 
Jeg gjorde mig selv færdig, og tog tøj på på 1 minut, og gik uden at sige et ord. 
Har jeg nu aldrig prøvet før. 

Bedste råd til jer alle. Hold jer langt væk! 

https://annoncelight.dk/showad/390677

God jul. 

/D. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det behøver jeg heldigvis slet ikke tage stilling til, for efter et par sms'er frem og tilbage om pris og tidspunkt, - nævnte jeg lige om det var i orden at jeg er en ældre overvægtig herre, - ingen svar, checked lige op på det inden jeg kørte hjemme fra, stadig ingen reaktion, så måtte jo bare glemme hende :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 47 minutter siden:

Det behøver jeg heldigvis slet ikke tage stilling til, for efter et par sms'er frem og tilbage om pris og tidspunkt, - nævnte jeg lige om det var i orden at jeg er en ældre overvægtig herre, - ingen svar, checked lige op på det inden jeg kørte hjemme fra, stadig ingen reaktion, så måtte jo bare glemme hende :?

Du skal glæde dig over at have sparet de penge. 
Giv dem evt til Kirkens Korshær el. lign., så vil du have det bedre med dig selv, end efter et besøg hos Zucy. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i sommers og hun var sød og dejlig at være sammen med. Måske har hun bare haft en dårlig dag. 

Hvis jeg skal på kanter igen skal jeg helt sikkert besøge hende endnu en gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 48 minutter siden:

Jeg besøgte hende i sommers og hun var sød og dejlig at være sammen med. Måske har hun bare haft en dårlig dag. 

Hvis jeg skal på kanter igen skal jeg helt sikkert besøge hende endnu en gang. 

Det var faktisk også din anmeldelse der fik mig på de kanter. 
Ja hun kan have haft en dårlig dag. 
Hun var bare meget anderledes i sin væremåde end jeg synes jeg er vant til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 8 timer siden:

Jeg besøgte hende i sommers og hun var sød og dejlig at være sammen med. Måske har hun bare haft en dårlig dag. 

Hvis jeg skal på kanter igen skal jeg helt sikkert besøge hende endnu en gang. 

Jeg tror, det er forskellige piger med samme kunstnernavn i samme hus.

Hende, jeg besøgte i sommer, havde jeg en god indlevende oplevelse med

Den pige, der er på fotos nu, er højere og har anderledes babser. Tror derfor der er en nem forklaring på forskellige oplevelser af "Zucy" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror, det er forskellige piger med samme kunstnernavn i samme hus.

Der har da været mindst 3 forskellige thai på den adresse, der alle sammen havde et navn med nogle tal efter. 

Redigeret af Milner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er pisse hamrende ligeglad med hvem jeg besøgte. 
Jeg skulle have en plovmand i brystlommen for overhovedet at besøge stedet igen, og det tror jeg alligevel ikke de vil betale. 
Respekt til jer der måske har haft en fin oplevelse. Jeg nægter dog at tro det var samme person jeg mødte.  
Sidste kommenter her fra. Om I vil besøge hende eller eller ej er op til jer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende og kan heller ikke genkende anmeldelsen af hende, hun var sød og skøn og ville gøre det igen. Men ofte har det noget at sige hvordan man er som person overfor pigen. Hvis man er høflig og respektfuld, så smitter det ofte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 15 timer siden:

Men ofte har det noget at sige hvordan man er som person overfor pigen. Hvis man er høflig og respektfuld, så smitter det ofte.

Nååå ja. Det havde jeg da slet ikke skænket en tanke, så tusind tak for lige at minde mig om, hvad årsagen var. 
Det råd vil jeg da tage med mig fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...