Hop til indhold

Recommended Posts

Sad og kedet mig gevaldig, og tænkte på det var vist tiltrængt at blive forkælet lidt.

Mit faste sted var lukket, så kørte lidt rundt og kom forbi jordbrovej, der så ud til der var åben.

Det var et par år siden jeg sidst hade været på stedet, der var det en ok klinik med lukket rum og god service,

men har vist været lukket et stykke tid. 

Det gik lidt tid før der blev åbnet, af en rigtig køn pige hun spurgte om jeg kunne komme igen om 10 min.

Med hendes udsende og smil, var det vist værd at vende tilbage til, 10 min sener stod jeg ved døren igen,

denne gang blev det hurtigt åbnet.

Det var pigen fra før App tror jeg hun hed, ikke så høj men så utrolig sød ud, måske midt eller sidst i tyverne. de er svære at vuderer.

Jeg fik bestilt en time massage så mig op på briksen, tror helt sikkert hun har lært det på skole, den var meget systematisk.

Startet med skulder nakke arme og så føder ben lår, alt imens gik snakken lystig App taler fint engelsk og lid dansk.

Mens jeg lå der tænke jeg, at det måske var blevet et seriøst sted, uden mulighed for det lidt mere sjove, alt i mens var hun kravlet op på briksen nu var det blevet ryk og baller der stod for tur. 

Der var os kommet et knæ imellem mine ben, og meget tæt på lille mand der var ved at rører på sig, og massaget kom også helt tæt på. 

Vende om lød det så, det selvfølge lige da lillemand var blevet helt kampklar, App smilede da hun så ham og vi grinede lidt, han skal da vist ha hjælp sagde hun.

Men det måtte vente lidt, hun fortsatte med massagen på forsiden, lejlighedsvis fik lille mand et klem når hun kom forbi.

Vi blev enig om fuld pakke, hun smutte lig ud et øjeblik da hun kom tilbage hade hun kun håndklæde om den utrolig lækre krop, brysterne har fået lidt hjælp men passer rigtig godt til hende.

Hun startede med lidt b2b, og her efter blev jeg pillet nusset og slikket over det hele, der efter gav jeg hende en slikke tur, ved ikke om hun kom men blev meget våd.

så var det på med gummiet, så fik lille mand en ordentlig slikke tur, der efter red hun mig og vi sluttet af i misoinær.  

Bagefter lå vi og nussede lidt, inden jeg blev afmonteret det fylde gummi, så en tur i bad efter jeg hade fået tøj på sad vi og snakkede mens jeg drak den cola jeg fik budt.

 

Så helt klart anbefaling fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du ikke et tlf nr eller link til dem? Hun lyder dejlig

Tror ikke de har hjemmeside, så ikke noget tlf nr ved butik, så der er nok ikke andet at gøre end at møde op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...