Hop til indhold
Guest YoungbuckO-Town

Første gang ved Illona

Recommended Posts

Guest YoungbuckO-Town

Top klasse oplevelse.
Jeg er ikke en der har prøvet at besøge det her så tit før. Men det er da ændret nu efter dette møde, jeg glæder mig allerede til næste gang hun er i huset. Har ikke mødt en så rolig og fræk på samme tid, tog 30 min med blandet sex og det var første ud af mange halve timer jeg vil bruge der. Kan kun anbefales, det var professionel service, uden det føltes som en “service” :)

 

var endda nødt til at oprette en profil her for takke hende for oplevelsen, vi ses snart igen Illona :)

https://annoncelight.dk/profile/Madame+Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg

Illona...

Mit held er at der er næsten 200km mellem min gadedør og hendes adresse!
For boede jeg i samme by ville jeg besøge hende så meget som muligt.
Hun er lækker, nærværende og sød. (eller ond hvis det er der han skal være )

Del dette indlæg


Link til indlæg
YoungbuckO-Town skrev, den 14.12.2023 at 23:39:

Top klasse oplevelse.
Jeg er ikke en der har prøvet at besøge det her så tit før. Men det er da ændret nu efter dette møde, jeg glæder mig allerede til næste gang hun er i huset. Har ikke mødt en så rolig og fræk på samme tid, tog 30 min med blandet sex og det var første ud af mange halve timer jeg vil bruge der. Kan kun anbefales, det var professionel service, uden det føltes som en “service” :)

 

var endda nødt til at oprette en profil her for takke hende for oplevelsen, vi ses snart igen Illona :)

https://annoncelight.dk/profile/Madame+Illona

Husker jeg 30 år tilbage, husker jeg denne skønne kvinde jobbe på Dronningensgade48 i Odense hos Anni.

Hun var dengang en ung, lækker og skide dejlig tøs, idag må hun jo bare være mere erfaren, men ellers som tidligere nævnt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest YoungbuckO-Town
Hook skrev, den 26.12.2023 at 20:56:

Er Ilona den yngste af disse to lækre søskende?

Jeg har ikke kigget på sandy, Illona har fanget min opmærksomhed. Det er personligt min type så holder mig til det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi, for lige at hilse på, tror jeg, det var hendes søster...venlig og imødekommende, men nej tak, alt for gammel...jeg kan ligeså godt besøge det lokale bodega, hvis jeg vil finde en kvinde 50+...gratis...

Eller vente til firmafesten...der er en del ældre damer fra økonomiafdelingen, der ikke vil sige nej til min charme...

Redigeret af brass23
  • Tak 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
brass23 skrev, for 17 timer siden:

Jeg har været forbi, for lige at hilse på, tror jeg, det var hendes søster...venlig og imødekommende, men nej tak, alt for gammel...jeg kan ligeså godt besøge det lokale bodega, hvis jeg vil finde en kvinde 50+...gratis...

Eller vente til firmafesten...der er en del ældre damer fra økonomiafdelingen, der ikke vil sige nej til min charme...

Læser du ikke deres annonce inden du opsøger en GP? For så ville du jo vide, at det er 2 moden og meget erfaren kvinder du møder på adressen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

@brass23 

Hvad fanden bilder du dig ind og beskrive min søster/kollega på den svinagtige måde Jeg reagere så kraftigt fordi jeg overhovedet ikke kan se logikken i dit skriv 

1 er du ikke bryder dig om den person du møder Men du behøver absolut ikke og svine et andet menneske sådan til 

 

Redigeret af Madame Illona

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt vil jeg ikke kommentere på en afsporing i en tråd.

Men der har været et person angreb, som jeg ikke kan stå overhørig. Jeg vil med vilje ikke citere det, da det ikke hører sig hjemme nogen steder, og derfor ikke skal gentages.

Jeg har med største nydelse og tilfredshed, besøgt Madame Sandy flere gange. Sandy er en virkelig flot Moden kvinde, med et smukt ansigt og flot krop, og det man ser på hendes billeder, er også det man møder.

Så den måde at omtale Sandy på, hører sig under ingen omstændigheder hjemme, hverken fordi, det er så langs fra sandheden,  om den smukke kvinde, og fordi man aldrig skal skrive eller snakke sådan om andre mennesker.

Den måde at omtale andre på, får tankerne hen på en afstumpet person.

Vedkommende skriver endda, at kvindelige kolleger,vil have ham pga sin charme. Men det er svært at finde noget charme ved ham, i hans opslag.

Hvis man kigger på hvad han også kommenter og hvordan, virker det som en person der har brug for professionel hjælp.

Det er helt ok, at vi alle har forskellige præferencer.

Jeg har det også fint med at man skriver om dårlige oplevelser, hvis man har haft det.

Men jeg vil opfordre alle til at holde et sobert sprog og skriv om fakta.

Redigeret af fynboen-45

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynboen-45 skrev, den 10.1.2024 at 13:22:

Normalt vil jeg ikke kommentere på en afsporing i en tråd.

Men der har været et person angreb, som jeg ikke kan stå overhørig. Jeg vil med vilje ikke citere det, da det ikke hører sig hjemme nogen steder, og derfor ikke skal gentages.

Jeg har med største nydelse og tilfredshed, besøgt Madame Sandy flere gange. Sandy er en virkelig flot Moden kvinde, med et smukt ansigt og flot krop, og det man ser på hendes billeder, er også det man møder.

Så den måde at omtale Sandy på, hører sig under ingen omstændigheder hjemme, hverken fordi, det er så langs fra sandheden,  om den smukke kvinde, og fordi man aldrig skal skrive eller snakke sådan om andre mennesker.

Den måde at omtale andre på, får tankerne hen på en afstumpet person.

Vedkommende skriver endda, at kvindelige kolleger,vil have ham pga sin charme. Men det er svært at finde noget charme ved ham, i hans opslag.

Hvis man kigger på hvad han også kommenter og hvordan, virker det som en person der har brug for professionel hjælp.

Det er helt ok, at vi alle har forskellige præferencer.

Jeg har det også fint med at man skriver om dårlige oplevelser, hvis man har haft det.

Men jeg vil opfordre alle til at holde et sobert sprog og skriv om fakta.

Super godt skrevet og 100% enig med dig, Sandy er en rigtig smuk, sød og omsorgsfuld kvinde, som jeg synes holder sig rigtig godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...