Hop til indhold
TordenSkjold

Genoplivede gamle tråde

Recommended Posts

Fra tid til anden bliver nogle tråde der er flere/mange år gamle bragt til live til en del moro.

Hvad med

1) autoluk tråde, der er uden aktivetet i xx måneder

eller

2) lav en popup når man forsøger at svare på en gammel tråd. ("Vil du virkelige svare på denne gamle tråd?")

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
TordenSkjold skrev, for 4 minutter siden:

til live til en del moro.

Jeg synes det er helt sjovt at nogen sover så meget når de poster. Det sker ikke engang hver måned i gennemsnit, så jeg synes ikke der er grund til at gøre noget. 
Som du skriver, er det til moro :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TordenSkjold skrev, 1 time siden:

Fra tid til anden bliver nogle tråde der er flere/mange år gamle bragt til live til en del moro.

Det er da dejligt at få en opdatering - det er da meget værre med alle de tråde, der jævnligt startes op om de samme emner: kønsygdomme, kæreste med en glædespige, vem har været på hin her, hvorfor køber I sex, første gang, er man for ung/gammel, m/u kondom, hvem giver det bedste blowjob, slette sin konto på Eroguide, hvorofte besøger I en glædespige, sex som betaling, gadepiger, osv. osv. - hvorfor starter folk ikke med at bruge søgefunktionen?

- OK - jeg forstår nu, at de ikke vil risikere at blive hængt ud for at genoplive en gammel tråd ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er emner der stadig er aktuelle synes jeg tværtimod det er lidt lækkert at der ikke er 3-17 tråde om næsten det samme, egentlig. De indspark andre måske ikke-længere-medlemmer har bidraget med i fordums tid kan snildt være værdifulde og aktuelle, hvis emnet er generelt. 

Og ja - især i en anmeldelse eller efterlysning hvor nogen flere år senere spørger "ligner hun sine billeder" eller "hvad gav du for det, og arbejder hun på tirsdag?" er det bare lidt sjovt, er jeg enig i. 
Jeg er næsten nået dertil som @Liv nævnte i en nu også gammel tråd hvor jeg undrede mig over hvorfor hun og andre af de garvede pige-brugere ikke svarede og deltog aktivt som skribenter i tråde, nemlig:
Ej orker jeg at svare på det her igen-igen-igen? Man har jo ligesom været hele molevitten igennem så mange gange før. Hvor er "Jeg har ikke noget nyt at bidrage med - find de gamle tråde selv"-knappen? :D 

Men nogle tråde bliver da kun bedre af genoplivning fordi man kan se at noget faktisk HAR forandret sig lidt og der stadig er noget mere eller mindre nyt folk har at sige om noget interessant.
"Når der går ild i gamle huse..." som min mor sagde da hun oplevede at blive ny-forelsket som pensionist efter at have mistet sin ægtemand igennem mange år, og ikke havde tid til at tage telefonen fordi hun knaldede, medmindre hun skulle ha' råd til noget seksual-teknisk og hvilke mærker af glidemiddel der mon var bedst til at støve "kråsen" af efter et årti med tørke! :wub:
Aaaiiiiiiiiiiiij Moar!!! Det må du sgu spørge en anden om! :lol::rolleyes:
Igen - hvor er "Jeg har intet nyt at tilføje"-knappen når der går ild i mormor-trusseletten, eller i det hele taget med gamle mødre? DAMN altså! :P
Det er heldigvis gået over igen - før nogen spørger om hendes telefonnummer. Don't ask! På forhånd tak ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvetvebakbak skrev, for 1 minut siden:

:D:D:D:D:D

79% ved jo ikke hvor søgefunktionen bor 

:D:D:D:D:D

Så bør de starte med at gå til Louis Nielsen, fremfor at hive i bananen, da søgefunktionen findes lige under deres eget profilnavn oppe i højre hjørne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Det er da dejligt at få en opdatering - det er da meget værre med alle de tråde, der jævnligt startes op om de samme emner: kønsygdomme, kæreste med en glædespige, vem har været på hin her, hvorfor køber I sex, første gang, er man for ung/gammel, m/u kondom, hvem giver det bedste blowjob, slette sin konto på Eroguide, hvorofte besøger I en glædespige, sex som betaling, gadepiger, osv. osv. - hvorfor starter folk ikke med at bruge søgefunktionen?

- OK - jeg forstår nu, at de ikke vil risikere at blive hængt ud for at genoplive en gammel tråd ;-)

Er der nogen som kender hende her?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes det er fint med g4noplivning af gamle tråde. Det giver et pust ind i fortiden her på EG. Og mange emner har jo tidligere været oppe og her er der mange værdifulde indlæg Bl.a æmnet med gummi og uden gummi samt en gp som kæreste.

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...