Hop til indhold

Recommended Posts

Da der ikke rigtig var nogen respons og jeg jo selv var tændt på billeder, tog jeg chancen, og det kom jeg bestemt ikke til at fortryde. 

Hun er virkelig flot, slank og feminin. Fantastisk smukt ansigt og er en blanding mellem brasilianer og italiener, virkelig lange ben, flad mave og skøn velformet bagdel. Brysterne er også velproportioneret og så har hun en pænt stor velfungerende pik. 


Vi var det hele igennem på 30 min + hvor der ikke blev kigget på klokken. Eneste er prisen som er i den høje ende. Men det er også høj kvalitet, og hun får min uforbeholdne anbefaling hvis man er til en smuk kvi de med en pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jayson skrev, for 12 timer siden:

Tak for anmeldesen

Hvordan var stedet, diskret? Kyssede hun godt?

Stedet var sådan set meget diskret, en lejlighed på Christianshavn. Kyssene blev bedre som tiden gik, hvor også tungen kom med, men hun snaver dig ikke i gulvet, dertil er hun for fin. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg ikke på udkig lige nu, men hvis jeg var så ville jeg stadig ikke besøge hende pga. Prisen... og der er kun et billede nu?

Der findes ofte stadig fine muligheder til 1000 / 1500, men altså den dyre ende plejer at være 1500 / 2000 - hun løfter den så til 1500 / 2500 - hele branchen lider efterhånden, alt koster mere og folk har færre penge, de eneste som efterhånden har travlt er de som er super gode og samtidig ligger ret højt på "lækker skalaen", de får besøg af rigtig rige folk, resten begynder så småt slet ikke at kunne finde kunder, for folk sætter deres antal af besøg ned eller stopper helt - det er i hvert fald mit indtryk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...