Hop til indhold
Gæst

Beskyttelse af private oplysninger for tidligere prostituerede

Recommended Posts

Gæst

Jeg synes det er lidt bekymrende når jeg læser følgende ordlyd i vores regelsæt:

§ 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på boardet. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

Dvs. at når pigen ikke længere er i branchen er det helt ok at krænke den tidligere piges privatliv? Jeg håber der menes "hverken massagepigers eller tidligere massagepigers", og foreslår at ordlyden ændres.

Jeg regner naturligvis med at formuleringen er en fejl, da det i modsat fald er en ledelsesstil jeg hverken forstår eller bifalder.

Venligst fra Sexaben

Del dette indlæg

Link til indlæg

nåja hvis folk ikke kan tænke selv, kan det måske godt blive nødvendig at ændre teksten , men jeg håber da ikke at folk er så dumme at de tror at bare fordi en pige er holdt må de skrive alt

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forordet til Christian V's Danske Lov står der noget i stil med: "Hvis alle gjorde, hvad de burde, var denne lov ikke nødvendig" - derfor!

Del dette indlæg

Link til indlæg

I forordet til Christian V's Danske Lov står der noget i stil med: "Hvis alle gjorde, hvad de burde, var denne lov ikke nødvendig" - derfor!

Jeg tror, at du her tænker på Valdemar Sejrs "Jyske Lov" af 1241, hvor indledningen er: ”Med lov skal land bygges, men ville enhver nøjes med sit eget, og lade andre nyde samme ret, da behøvede man ikke nogen lov”.

Christian V's "Danske Lov" er fra 1683 og afløste "Jyske Lov" i Kongeriget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at du her tænker på Valdemar Sejrs "Jyske Lov" af 1241, hvor indledningen er: ”Med lov skal land bygges, men ville enhver nøjes med sit eget, og lade andre nyde samme ret, da behøvede man ikke nogen lov”.

Christian V's "Danske Lov" er fra 1683 og afløste "Jyske Lov" i Kongeriget.

Tak for korrektionen. Det ændrer dog ikke ved, at juristeri kan være en nødvendighed!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...