Hop til indhold

Recommended Posts

En kæmpe sand fornøjelse at besøge Verushka så sød og serviceminded

bestilte 30 min with hj og kan virkelig anbefales. 

du er i de tryggeste hænder, og hun leverer alt hvad dit hjerte begærer. Så god til engelsk, og så forstående og formår at føle en så tilpas. 

stor succes og kæmpe anbefaling herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champ91 skrev, for 7 minutter siden:

En kæmpe sand fornøjelse at besøge Verushka så sød og serviceminded

bestilte 30 min with hj og kan virkelig anbefales. 

du er i de tryggeste hænder, og hun leverer alt hvad dit hjerte begærer. Så god til engelsk, og så forstående og formår at føle en så tilpas. 

stor succes og kæmpe anbefaling herfra.

Velkommen til

En anden gang kan du blot bidrage med din gode oplevelse i den eksisterende tråd, selvfølgelig såfremt der er en og det var der her, den blev oprette ca 8 timer før din.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var der i går på Østerbro. Lille lejlighed med sort som tema, men blæse hvert med det, Hus til halsen og andre ligegyldige husprogrammer, det handler om god oplevelse og det fik jeg i går aftes. Sidder og smiler endnu med hendes B2B massage med varm olie og faktisk god til det, hun fandt frem hvor jeg slås med en gammel rygproblem. Det var lækkert massage fra først til sidst. Og Selvfølgeligt kronjuvelerne fik også større og større opmærksomhed som det skred frem. Turn around og det gjorde jeg så, og fik lidt massage på lårene og andre steder. Til sidst en virkelig dejlig øko blow, men desværre ikke en 69(dangerous)? Men Ok, lidt svensk til sidst og hjalp lidt til og sprøjtet op ad hende siddende overskrævs på mig. Ikke sidste gang, jeg besøger den skønne kvinde. Let at parkere i nærheden, husk p billetten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...