Hop til indhold

Verushka, skønne gensyn

Featured Replies

Skrevet

Ærede brødre, det har været stille tider fra min skrivende hånd....og til dels for mine eventyr herinde, men denne oplevelse fortjener blive deltB)

Jeg trængte til forkælelse i form af kvindelig hudkontakt, altså b2b/tantra massage og faldt over Verushkas annonce. Hende var jeg vild med for år tilbage! :x Men havde hun stadig grebet? Det blev først til et besøg til en skøn halv times B2B og det var himmelsk. En moden kvinde med bløde bryster, som bruger Hele kroppen til at massere med og som ved hvad hun laver. Den skønne fornemmelse af bryster, inderlår og skamlæber der masserer bliver jeg aldrig træt af...,., og jeg gik hjem glad og tilfreds ......

De næste dage blev mine tanker blev ved med at vende tilbage til oplevelsen, så idag tog jeg så den skønne time med tantra og lingam! Det var endnu bedre....Verushka er en kvinde af kød og blod, som kan sit kram. I en time blev jeg masseret, pirret, flirtet med og var hele tiden på nippet til at komme. Men hun kan et par greb, der får dig tilbage fra kanten. Sjældent er jeg kommet så kraftigt, som da hun (endelig) gav mig lov til at komme. 

Mine kraftigste anbefalinger til alle jer livsnydere, der prioriterer god massage højere end unge piger!!! Pas på hende, hun er det hele værd!!

Fortyone

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.