Hop til indhold
TheLion

Lysende og model-lækre Sultry Rita på en kold decemberdag

Recommended Posts

Så var jeg i dag på en kold decemberdag ude at besøge smukke Sultry Rita, der holder til på et velkendt hotel ude tæt på DR Byen. Valget stod mellem Sultry Rita og polske Blonde Alexxa, og det var ikke nemt men denne gang faldt valget på Sultry Rita, der for øvrigt også er fra et af Østlandene.


Sultry Rita: 

https://nympho.dk/n15319/5285/sultry-rita-new-in-copenhagen/#profile-about

 

Pigen var fin til at hente mig nede ved “receptionen” og ledte os hen til hendes værelse. Hun er høj, hun skriver 173 cm i annoncen, meget smuk, en meget lys hud og blød hud. Hun havde isblå øjne og var smilende og imødekommende. Alderen med de 19 år passer sikkert nogenlunde. Ung og fin var hun i hvert fald. Hun var iført en lille top hvor man kunne skimte et par strittende bryster og nogle bukser i lidt sart stof. Pengene blev overleveret, og vi kastede os ud i akten, der desværre som det er på det sted foregår i en hems. Jeg havde bestilt en time til 1.800 kr. med CIM + swallow, 400 kr, i alt 2.200 kr.

 

Rita er en pige der var god til at tage lidt styring på løjerne, men hun gav også plads. Hun har fine små naturlige bryster. Formentlig en lille B-skål. Der blev kysset med fine forsigtige kys der indimellem også bød på tunge. Hun havde et par fine små pink trusser på. Et par enkelte mindre tatoveringer. Først ned på hende, så et fint blow – hun kunne godt gå dybt. Derefter sex, missionær og lidt forskellige positioner. Undervejs var der god øjenkontakt og GFE. Det lykkedes desværre ikke med CIM denne gang, men det var også fint efter godt gang i lagenerne. Bagefter også en fin pudesnak selvom hendes engelsk kunne være bedre.

 

Rita leverede en meget fin GFE. Den var professionel og imødekommende og det passede mig fint. Hun er netop smuk, der er lidt model-look over hende. Samtidig var der også lidt sådan attitude over hende. En anmelder på nympho.dk, Jayman, skrev at hun var “a foxy little thing”. Det ved jeg nu ikke helt om jeg vil sige, men forestil jer den måske lidt mere pikante model-type. Hun røg vist også lidt e-cigaretter, der var styr på outfittet og sådan – med andre ord hun havde også kant. Hun har sådan et billede på hendes profil med nogle solbriller, der måske meget godt viser hendes stil. Nogle gange fik hun også sagt lidt på østeuropæisk mellem det engelske.


Eneste minusser ved besøget. Jeg er fortsat ikke helt glad for at besøge piger til incall på et hotel, og at man skal “hygge sig” i en hems – der er ikke så meget plads. Men cadeau for at hun hentede mig i receptionen. Og så kunne jeg da også have ønsket mig en lille BH selvom et par strittende bryster i en top også var lækkert.

 

Pigen bliver her ikke så længe denne gang og skulle snart videre, måske allerede i morgen, men hæng mig ikke op på det. Men da jeg spurgte, fik jeg at vide, at hun måske ville komme igen en anden gang til byen. Helt sikkert en anbefaling herfra.

 


God jagt derude :)



“Keep your eyes on the stars, but your feet on the ground.”

Præsident, Theodore Roosevelt

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Tilføjelse mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Som en lille ekstra sidebemærkning så var jeg i et indlæg for nylig også lidt ude efter, at der havde været lidt længere mellem snapsene end normalt med nogle af de udenlandske GP’er. Så det her er helt sikkert en mere positiv oplevelse, hvor Rita fik peget i en bedre/god retning.

 

Og præsident Theodore Roosevelt, skulle der selvfølgelig stå, så grammatikken passer… :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu blev jeg lige optaget af diskussioner om young Ellie i går. Men så er den skønne sultry Rita i byen igen til dem, der har lyst. Hun er her med en veninde denne gang, som vist er ny – vær opmærksom på at venindens definition af GFE er lidt sjovt formuleret.

 


Der er links til pigerne her:

 

Sultry Rita:

https://nympho.dk/n15319/5285/sultry-rita-in-copenhagen/

 

Lisa – your dream:

https://nympho.dk/n16021/5574/lisa-your-dream-in-copenhagen/

(klikbare links/hyperlinks til nympho.dk virker som bekendt ikke).

 

Der er blevet skruet lidt ned for priserne til f.eks. 1.700 kr. for en time, før var det 1.800 kr. – men med en så fin pige som Rita kunne begge dele sikkert være okay. Min anmeldelse kom vist aldrig på profilen, men det vil jeg ikke blande mig i.


 

God jagt derude :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 27 minutter siden:

Are they at the same place which isn’t a hotel. How do you know it’s Lisa and not Alice?

https://nympho.dk/n15995/5566/alice/

 

Thank you for asking. Always interesting to answer in English. As I mentioned in my original review she used the hotel. I have not been by yet this time – her add says the same area as last time though.

 

She is like 99 % here with Lisa. Alice has a different post address – so no idea about her, actually at one point I thought she was with young Ellie but again different addresses. What makes you think she would be with her too? :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 11 minutter siden:

So you don’t know she is with Lisa?

Thank you for getting back to me. I have already given you an answer. You actually haven’t answered mine? If you require more information you can send me a private message due to the rules of Eroguide.

 

I hope you will have a good experience with the girls if you plan to visit one of the two :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

You said 99% and Amager is huge, KBH S does not mean same area. So why say they are here  together? Lisa is not in a hotel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, 1 time siden:

You said 99% and Amager is huge, KBH S does not mean same area. So why say they are here  together? Lisa is not in a hotel

 

I still don’t know about the girls’ location this time as already written. There are different post addresses and Copenhagen S is one of them – it is not exactly the same as Amager. If you visited Lisa you can maybe share your experience on the forum. It is best to discuss Rita here.

 

Og så det står helt korrekt, hun er her “vist” med en veninde :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enhver bruger bør stoppe diskussioner med @meUsex

han søger konsekvent konfrontation i samtlige tråde. Har gjort fra dette navn og tidligere andet alias. 

Ps: Tøsen ser lækker og indbydende ud  

 

Redigeret af BLUC2720

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Rita i aften og jeg må nok sige var meget skuffet. For det første hun kan slet engelsk,

Det andet hun ville ikke kyse eller bliver sliket, for det tredje ulækkert med små sperm pletter på lagen.

For mit vedkommende inet genbesøg selvom pigen var lækkert. God aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 4 timer siden:

Enhver bruger bør stoppe diskussioner med @meUsex

han søger konsekvent konfrontation i samtlige tråde. Har gjort fra dette navn og tidligere andet alias. 

Ps: Tøsen ser lækker og indbydende ud  

 

Tak for også at byde ind. Ja, Rita er en skøn pige. Typisk plejer @meUsex, som jeg husker det ikke at skrive som nu, så det undrer mig lidt.


 

meUsex skrev, for 1 time siden:

Good you back @BLUC2720

@TheLion you say keep to Rita but thought Lisa should be included?

I will refer to previous answers and suggest we stay at topic.

 

Where2 skrev, for 49 minutter siden:

Jeg var forbi Rita i aften og jeg må nok sige var meget skuffet. For det første hun kan slet engelsk,

Det andet hun ville ikke kyse eller bliver sliket, for det tredje ulækkert med små sperm pletter på lagen.

For mit vedkommende inet genbesøg selvom pigen var lækkert. God aften

Så er det i hvert fald nogle forskellige piger, vi har mødt, for sidst kunne hun godt lidt engelsk, selvom det ikke var perfekt. Jeg kunne heller ikke forestille mig sædpletter, men i forhold til det andet så ved jeg det ikke. Som du kan læse i min anmeldelse, så var det en anden oplevelse jeg sidst havde med hende med tungekys etc., og det er også det hun reklamerer med. Om man kan gå ned på en pige er jo lidt forskelligt – det er sikkert også lidt et spørgsmål også om kemi.

 

Så meget desto mere Rita til os andre. Måske lidt resolut med god aften :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 10 timer siden:

Enhver bruger bør stoppe diskussioner med @meUsex

han søger konsekvent konfrontation i samtlige tråde. Har gjort fra dette navn og tidligere andet alias. 

Ps: Tøsen ser lækker og indbydende ud  

 

Den tager i vel bare i pm og mellem jer selv tak.

Tænker at både Lisa og Rita er et besøg værd - mums.

Del dette indlæg


Link til indlæg
danvik skrev, den 31.1.2024 at 04:49:

Den tager i vel bare i pm og mellem jer selv tak.

Tænker at både Lisa og Rita er et besøg værd - mums.

Jeg vil ikke begynde at kommentere på den diskussion om det ene medlem igen og det andet medlems udtalelser om det.


Men pigernes annoncer er væk. Nogen der ved, om de er taget hjem – jeg nåede aldrig selv forbi. De var her kun tre dage? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, den 1.2.2024 at 09:21:

 

Men pigernes annoncer er væk. Nogen der ved, om de er taget hjem – jeg nåede aldrig selv forbi. De var her kun tre dage? :)

Ja, forstår ikke rigtig deres planer. Ligesom "Young Ellie" på nympho..

3 dage ?:(

Hvorfor ikke længere tid nu når de har fået et positivt omdømme ?

Så meget kan de vel  da ikke nå at tjene på så få dage med tanke på husleje, mad, flybillet osv. ?

Bare pigerne hurtigst muligt  kommer igen, men pludselig er de væk for altid og ingen ved noget..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

Ja, forstår ikke rigtig deres planer. Ligesom "Young Ellie" på nympho..

3 dage ?:(

 

(…)

Tak for din kommentar. Nu kan man jo sige, at alle pigerne også “young Ellie”, som du nævner her, har haft profiler på nympho.dk, men de er blevet anmeldt herinde. 
 

Der er stadig ikke nogen, der egentlig har fortalt om pigerne er taget hjem – altså sultry Rita og Lisa, men annoncerne er i hvert fald fortsat nede/inaktive.

 

ppd skrev, for 2 timer siden:

(…)

Hvorfor ikke længere tid nu når de har fået et positivt omdømme ?

Så meget kan de vel  da ikke nå at tjene på så få dage med tanke på husleje, mad, flybillet osv. ?

(…)

Og her kommer spørgsmålene, man kunne få lyst til at stille, og som jeg til dels også lige har lavet et indlæg om. Det gik måske mere på, hvordan det kan være at piger f.eks. beder om en anmeldelse for så at tage hjem eller netop bare bliver i meget kort tid. For med som her hvilket næsten er en rekord tre dage – det kunne måske også bare være fem dage – så kan det nok blive meget svært for os klienter at nå forbi pigerne. Jeg kan slet ikke forestille mig heller, hvordan det måtte kunne være godt for pigernes indtjening, som du spørger ind til, men jeg blander mig som udgangspunkt ikke i deres planer. Og ja, du kommer mig næsten i forkøbet med young Ellie, hvor jeg lige i min anmeldelse en af de andre dage også stillede samme spørgsmål – hvorfor tage videre så hurtigt? Hun endte i Odense efter mindre end en uge i København og i modstrid med hvad hun f.eks. selv meldte ud til en af os klienter og som @dhnmdst netop skrev i sin anmeldelse af pigen bl.a. at blive i 14 dage og er vist nu i Århus. Jeg tror også selv, du bød ind med en kommentar der. Jeg har netop også lavet et indlæg, hvor jeg stiller nogle af de samme spørgsmål, som du gør her, men måske er fokus mere på det fra hvordan det ser ud for os som klienter og eventuelle anmeldere. 


 

ppd skrev, for 2 timer siden:

(…)

Bare pigerne hurtigst muligt  kommer igen, men pludselig er de væk for altid og ingen ved noget..

 

Det kommer måske til at lyde lidt sjovt i sammenhængen. Dels at de skulle være væk for “altid”. Og om de overhovedet “hurtigst muligt” kommer igen – man kan jo sige de lige har været her, bare i meget kort tid. Og så også at ingen “ved noget”. Den slags udtalelser kan komme til at lyde til kliché-agtigt/for romantisk? Det er der da forhåbentlig nogen der ved, så jeg tænker spørgsmålet igen må være, om der er nogen der ved, om de er taget hjem eller hvad der er sket? 


Man skulle da tro at det var sjovere for alle, at pigerne måske blev i hvert fald 1-2 uger? Jeg er selv endt med slet ikke at kunne nå forbi den ellers utrolig skønne sultry Rita denne gang, og jeg synes næsten det har en ødelæggende karakter for at få en god relation til en GP, altså ikke som dating eller FWB, men bare som en fast GP. Jeg følte denne gang med Rita – og for den sags skyld også Lisa – at jeg næsten ikke engang nåede at kunne få lyst til at besøge hende, inden hun/de var videre :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Man kunne selvfølgelig også diskutere, hvor lang tid der går mellem pigernes besøg, som jeg også har gjort i en tråd for noget tid siden. Altså at der kan gå flere måneder til et halvt år mellem nogle GP’ers besøg. Men nu var sultry Rita her sidst i december, så jeg synes måske ikke den diskussion er så aktuel her – mere netop længden på hendes ophold :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...