Hop til indhold

Tantra massage aarhus

Featured Replies

Skrevet

Slet intet i annoncen der ringer røde flag hos dig?

Tantra med sex og dominans 

Kort tid (udover det virker mistænkeligt ift ydelsen, også et kendt trick)

Hvis du er interesseret og næppe på en 4-5 dages gammel annonce finder anmeldelser, så skynd dig da at kontakte pigen og kontrollere (er du uddannet tantra, hvorfor tilbyder du 30 min, rigtige fotos osv osv). Der vil du nok hurtigt få af/bekræftet ting. Ellers er det da bare afsted med parathed til at vende rundt i døren ved falske fotos, merpris eller hun ikke holder det lovede som kys (hvor mange GP’er tilbyder det???). 

Det stinker af en bagmandspige eller makemostmoneyfast pige, der lige pepper annoncen op med lave priser, salgstricks og måske falske eller enormt redigerede fotos. 

Som sagt er hun her påstås det til i dag; ergo…..

At hun tager imod Swiss money er også interessant (massive østeuropæiske der) uden det behøver være ringe service. 900 for en halv time med sex, kys, massage (åbenlyst ikke tantra) virker jo fint. Så hvorfor ikke bare skynde sig afsted med den fornuft ift datooprettelse, salgstricks osv.

For mange venter og venter og venter.

VIP profilen ‘kommer nok igen’ hvis ikke i Århus, så andre byer og er nok en bagmand/organisation med mange piger/kontakter/byer/adresser som fx de hundredevis af rumænere i Jylland….

Du behøver ikke at citere alt 
Skrevet

Rolig drenge! Sæt jer bare ned igen. I kommer ikke afsted til hende der. Da jeg besøgte hende hed hun Stella. Senere hed hun Sarah, og nu underskriver hun sig med "Stell". Flotte billeder ellers, hvis det blot havde været hende.....

Næstdårligste oplevelse jeg har haft, kun Anna fra Sabro var værre. Hendes "Tantra" starter med fødderne. 30 min efter mangler hun stadig de sidste 5 minutter med fødderne, hvorefter resten af ryggen trykkes lidt hist og pist. Derefter kører vi "cykelpumpen", indtil jeg tænker: "det her bliver ikke til noget hvis jeg ikke finder på noget nu". Op og ride...........nå, det koster så kr. 300 ekstra, men gider man sidde og forhandle eller diskutere midt i akten...??

Efter kr. 1500 havde skiftet hænder var jeg skredet. 

Hun var dog ferm til engelsk, takket være hendes søster i London.

Skrevet
Napoleon69 skrev, for 9 timer siden:

Rolig drenge! Sæt jer bare ned igen. I kommer ikke afsted til hende der. Da jeg besøgte hende hed hun Stella. Senere hed hun Sarah, og nu underskriver hun sig med "Stell".

Ja, søger man efter de navne finder man tilsvarende anmeldelser.  Hun har nok haft 15-20 annoncer på Annoncelight for at maskere tidligere anmeldelser.

Dog beholder hun samme nummer, som jeg skrev med hende på 71878400 tilbage i oktober 2022.  Heldigvis valgte jeg en anden at besøge...  :rolleyes:

/ Western

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.