Hop til indhold
Morabito

Alia hos Sexyclub

Recommended Posts

Prøvede i dag at få en tid, men det gik, som jeg havde frygtet - alt booket hele dagen! Men hun ser fandme også lækker ud, og jeg vender helt sikkert tilbage med en anmeldelse, når jeg har fået besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede i dag at få en tid, men det gik, som jeg havde frygtet - alt booket hele dagen! Men hun ser fandme også lækker ud, og jeg vender helt sikkert tilbage med en anmeldelse, når jeg har fået besøgt hende.

Jo tak.

Wauv en babe.

Og et par flotte fordele :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede i dag at få en tid, men det gik, som jeg havde frygtet - alt booket hele dagen! Men hun ser fandme også lækker ud, og jeg vender helt sikkert tilbage med en anmeldelse, når jeg har fået besøgt hende.

 

Hun kan også besøges om torsdagen (i dag!) hos Eventyrpigerne i Sorø, hvis du orker at rejse så langt.... :-P

 

http://www.eventyrpigerne.dk/vagtplan.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må da have været usvineligt heldig så!

 

Jeg ringede fra arbejdet, og kunne få en tid 1,5 timer sendere. 

 

Lad mig lige slå en ting 100% fast! De bryster er ÆGTE (jeg er babsoman). Jeg var fuldstændig gabt i de bryster. Kunne ikke holde hænder eller mundtøj fra dem. Brystvorterne var også helt perfekte.

Hele hendes krop er dejlig brun, og hun havde ingen tat's. Så var de ihvertfald meget små og meget gemt.

Hendes røv var dejlig fyldig, uden at være stor på nogen måde, hvilket gjorde at jeg lige måtte give hende et par klask :D

 

Vi kyssede ikke så meget. 3-4 gange, og to af dem med lidt tunge. Hun virkede ikke ihærdig for det, så lod det være.

 

Jeg har haft en ting omkring det at slikke fisse. Har simpelthen været umuligt for mig de sidste 10 år. Hvorfor ved jeg ikke, men jeg kunne bare ikke.

Jeg må have været godt "varm" for jeg spurgte om jeg måtte smage hendes fisse, hvilket jeg gerne måtte.

 

Jeg ved ikke om hun kom, eller var meget tæt på, men hun var meget våd i slutningen af den halve time jeg havde (1100 kr for 30 min. - var med olie spanks). Faktsik smuttede pikken et par gange på grund af det, men den kom hurtigt tilbage igen :D

 

Jeg fik lov at lege med brysterne i mens hun hældte baby olie på dem (DET VAR FOR LÆKKERT). Endnu bedre var det at få satanen imellem dem. Både i mens jeg lå på ryggen, og hvor hun gjorde.

 

Sidste ting..... HVORFOR FANDEN TOG JEG IKKE EN TIME....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Check this out 

 

and you will be better informed, but...with the same result as above :) 

 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alia er tilbage fra ferie (så godt som). Hun havde en vagt i går, hvor hele dagen var booket!!!

Nu har jeg været igennem halvdelen af Sexy Club pigerne, og hun er helt sikkert den smukkeste af dem.... Specielt de ægte bryster der. Kan slet ikke få dem ud af hovedet.

 

Jeg tænker lige lidt i andre baner nu.... FACTS!

Hun må være "loaded" med alle de besøg. Desværre har der nok også en hundrede stykker der har dyppet snaplen i hende.

Efter at have fortrængt disse tanker, skal jeg da besøge hende igen :)

 

Nogen der ved om hun tænder på Græsk?

 

Nothings wrong, I just got a hard on!

Del dette indlæg


Link til indlæg

GODT NOK ÆRGELIGT AT DER IKKE ER FLERE PIGER MED ALIA'S DEJLIGE VÆREMÅDE, KØNNE ANSIGT OG FLOTTE BRYSER I KØBENHAVN!!!

 

Hun bliver kørt godt igennem hver gang hun har vagt, og mangler vel ikke rigtig noget!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun hvad den kan trække. Har selv været der en 2-3 gange, og hun er bare mega lækker. Sidste gang kom hun sørme også. Det må have været godt, for hun efterlod lige et lille visit kort op af min arm  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...