TheLion 724 Skrevet 13. December, 2023 (edited) Jeg tillader mig at spørge, om der er nogen der har besøgt Blonde Alexxa og kan svare på om hendes bryster er ægte eller med silikone, da jeg synes hun ser rigtig fin ud? Der står naturlige i annoncen. Det er derfor med allerstørste forsigtighed, at jeg tillader mig at spørge, da de kan se lidt større ud end på tidligere billeder i den lyseblå BH, som hun bruger på nogle af de nye billeder på nympho.dk – især dem der er lagt op i “Social Club”. Jeg kunne ikke lige finde nogen anmeldelser af nyere dato af pigen. https://nympho.dk/n7409/2674/blonde-alexxa-sunday-10-12-to-14-12-euro-only/ Redigeret 13. December, 2023 af TheLion Korrektur mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT boi 216 Skrevet 13. December, 2023 100% naturlig. Hun er ret sød og vil stærkt anbefale at du besøger hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 13. December, 2023 (edited) TT boi skrev, for 8 minutter siden: 100% naturlig. Hun er ret sød og vil stærkt anbefale at du besøger hende. Tak for dit svar. Jeg blev lidt i tvivl – nogle gange kan det nemlig snyde lidt. Især med BH’en. Jeg har også hørt hun skulle være rigtig fin fra tidligere anmeldelser. Hun er en af de piger jeg overvejer at lægge vejen forbi Redigeret 13. December, 2023 af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg