Hop til indhold

"New in Copenhagen Vanløse 2720"

Featured Replies

Skrevet

Hej

Var i dag forbi og besøge "New in Copenhagen Vanløse 2720"

Fin SMS korrespondance og aftalte en time  

Sød og rar kvinde alt passer med bilder etc. havde 2000 kr med og gav hende den for det blev 1600 tog tøjet af 

Hun kom ind efter at have lagt pengene i et andet rum, nå jeg får det resterende tilbage sener

Hun spurte om jeg ville have lidt massage og jo tak som byder elsker det, lige koble fra inden og så noget god sex

det blev til en slatten gang på ryggen, så skulle vi have sex 

fik et "gæt" max 3 min et ellers udemærket sutte tur, så skulle hun slikkes, "havde spurt om hun kunne sprøjte når hun kom, Ja det kan jeg", der kom 3 dråber selvom hum kom fint 

Hun satte sig oven på mig, jo tak det var godt, men max 5 min så hoppede hun af, du skal tage mig forfra nu sagde hun men fik den drejet til jeg fik hende bagfra, det var rigtig godt

så alt i alt faktisk godt og en sød kvinde, jeg på den måde godt kunne besøge igen

MEN MEN MEN det hele tog 23 min og så sad jeg der og tænkte så gør hun vel noget 

nå men vi var færdig sagde hun, okay, hvad så med nogle penge tilbage, nej for du fik 

Blowjob uden, sprøjt, og kys, så det er 2000 kr

så rejste jeg mig tog tøj på og gik

Nu kan i vurdere om i vil besøge hende, for mig en penge maskine

https://annoncelight.dk/showad/373723

Jeg kommer der ikke mere

Hilsen Peter

Skrevet

Ellers en dame jeg godt kunne have besøgt, nu nok ikke så meget. 

Trist omgang spild af penge.

Tak for anmeldelsen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.