Hop til indhold

Karitzia eller Carizia i Kirke Eskilstrup

Featured Replies

Skrevet

For noget tid siden besøgte jeg Karitzia eller Carizia dominicana, som hun kalder sig på Annoncelight.

https://annoncelight.dk/showad/319821

Aftalen kom hurtigt i hus. Hun svarede med det samme, og kommunikationen gik fint.

Adressen ligger sådan, at man er noget til skue, når man kommer til huset. Døren blev hurtigt åbnet, og Karitzia tog imod med et smil og guidede mig hurtigt til rette værelse i en villa.

På værelset fik hun hurtig betalingen og bad mig smide alt tøjet. Imens sad hun og skrev på mobilen. Derfra gik det ret hurtigt med hende. Hun nærmest asede og masede, for at jeg skulle komme med det samme. Jeg bad hende tage det lidt langsommere, men hendes engelsk var ikke godt. Mange misforståelser ift. skift af stilling og sådan. Hun virkede generelt meget stresset og meget lidt interreseret i at give en god oplevelse. Der blev skrevet flere gange på mobilen under skift af stilling. Slet ikke i orden.

Jeg fik fornemmelsen af, at hun generelt ikke havde det godt. Hun virkede fjern og nervøs. Det endte med, at jeg skulle færdiggøres, inden halvdelen af min købte tid var brugt.

Oplevelsen var alt i alt meget dårlig. Det tror jeg egentlig også, at det var for hende.

Det bliver helt sikkert en no-go ift. at besøge hende igen. Jeg håber dog, at hun får styr på, hvad enten der nager hende. Det er ikke en god branche at være i, hvis man ikke føler sig godt tilpas.

• 2 weeks later...
Skrevet
Milner skrev, for 3 timer siden:

Alt det du citerer her har vi lige læst, - hvad er det du vil opnå??? 

det gør han heller ikke mere, @Milner. Han har fået ferie af samme grund for en uge siden i en anden tråd.

Anmeld spam istedet for at diskutere spam i tråden.

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hvor gammel tænker du hun er? 27-32 eller mere 40-45? Hvis du skulle vælge et af billederne som det der er mest vellignende hvilket er det så? Var du ude efter 15 minutter?

Bliver en lille smule nysgerrig fordi hun tidligere har fået gode anmeldelser og hun vist er her fast. Men sådan en oplevelse er jo noget rigtig møg.

Skrevet

Hej Cphx. Jeg har besøgt Karitzia en del gange og har altid været tilfreds med hendes service. Jeg ved att hund selv lige har været på hospitalet og den dag du taler om fik hun en SMS om at et familiemedlem også var kommet på hospitalet. Så dette er helt sikkert årsagen til hendes  lidt fraværende eller stressede opførsel. Jeg kender Karitzia som en smuk og sød pige som også er et godt menneske. Jeg tror ikke hun med vilje vil behandle sine klienter dårligt. Men vi kan jo alle have en dårlig dag.

Hilsen Bennymand

Skrevet

Hej CPHX

Jeg har også kun haft gode oplevelser hos Karitzia, jeg har også tidligere lavet en anmeldelse af hende, som du kan finde ved at søge på navnet. Jeg kender hende ikke så godt som Hanjo 14, så hvorvidt hun eller hendes familie har været på hospitalet kender jeg ikke noget til. Til min store fortrydelse er hun desværre ikke i Danmark ret tit, så jeg håber hun bliver her til min næste fri uge midt i januar, så skal den gamle ned og prøve hende igen. Hendes engelsk kundskaber er som du skriver ikke de bedste, men til formålet fungerer det for mig, selvom GFE nu bare er bedre men en dansk pige for mig. Hun forsøger virkelig at skabe en god oplevelse, men det skal der som bekendt 2 til.

Til @latinas4ever

latinas4ever skrev, for 23 timer siden:

Hvor gammel tænker du hun er? 27-32 eller mere 40-45? Hvis du skulle vælge et af billederne som det der er mest vellignende hvilket er det så? Var du ude efter 15 minutter?

Jeg gætter på hun er mellem 35 og 40 år. Det mest vellignende billede er i min optik det hvor hun er stående i en blå badedragt. Jeg syntes hun bliver mest tændt, hvis du selv lægger op til GFE, prøv at masere hende på ryggen, nusse hende på ørerne og lignende, så kommer der value for money back.

Hilsen Barske Rødskæg.

Skrevet

Tak for svar, gæve rødskæg. Er usikker på om det er et godt tidspunkt i øjeblikket i forhold til det der er nævnt men det kan være jeg tager forbi engang. Bliver i hvert fald nysgerrig.

Skrevet
  • Author
Hanjo14 skrev, den 25.12.2023 at 15:57:

Jeg ved att hund selv lige har været på hospitalet og den dag du taler om fik hun en SMS om at et familiemedlem også var kommet på hospitalet. Så dette er helt sikkert årsagen til hendes  lidt fraværende eller stressede opførsel.

Hvis det er korrekt, så er der måske en god forklaring på min oplevelse. Dog ville jeg have ønsket, at hun så havde meldt fra på et møde, når hun slet ikke var i gear til det.

Jeg har godt læst de gode anmeldelser. Disse var årsagen til, at valget faldt på hende.

Det vigtigste for mig i et møde er, at man føler sig velkommen, og at kvinden viser interesse i mig - og ikke i sin mobil, eller bare vil have mig afsluttet med det samme for at komme videre.

Om andre skal besøge hende? Ja, det tænker jeg godt, at i kan. Med pointen fra Hanjo14 in mente omkring indlæggelser, så har jeg måske bare ramt den dårligste dag af dem alle.

Om jeg skal besøge hende igen? Nej, min oplevelse var simpelthen så dårlig, så jeg vil langt hellere bruge min tid og penge på noget andet…!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.