Hop til indhold

Hvorfor går du ikke igen?

Featured Replies

Skrevet
Har aldrig forstået, hvorfor mennesker (her sexkunder) ikke ‘forbereder sig’ også mentalt (mange vasker sig og tager nye underbukser på og gel i frisuren måske) INDEN afgang. En stor % del er jo ‘planlagte’ besøg og ikke 100% impulsive. 

Her endnu et eksempel og på Eg ser man lignende, tørre og skuffede anmeldelser om elendig service efter kunden banker på og opdager EN HELT ANDEN PIGE end den i annoncen. 

Hvor tit kommer der noget godt ud af det? 

Både i dette sex-salgs miljø og i andre områder. Huskøb. Feriekøb. Tøjkøb online (var det wish den berygtede Kina portal hed). 

Jeg ved da godt, at liderlighed og menneskets (primal?) hjerne er nem at manipulere. Måske især  for mænd. Måske især for liderlige mænd. Der sjovt nok herinde konstant taler om dyre prostituerede. Om prisstigninger. Om at de er så trætte af falske fotos, annoncer og løfter om service.

Alligevel bruger så få åbenbart strategiske træk for netop at undgå elendige oplevelser og smide penge ud af vinduet enten pga absurd ringe service med falske fotos, mgl sprog fx når polakken eller columbianeren lyver om at være dansk eller mange rumænere kalder sig italienske. 

HVORFOR VENDER DU IKKE OM???

Mental forberedelse er da at gøre sin liderlige primahjerne klar, at åbner en falsk pige eller er sproget totalt uforståeligt eller er der nye priser, så vender jeg om punktum basta også selv om jeg så skal tøjle min liderlighed (eller besøge, hudsultsbehov, spændingsbehov mm) i et par timer, dage eller uger. Tag en spiller. 

Det virker jo helt helt skørt at så mange IKKE gør det. Og det er jo kun dem, herinde, der tør anmelde og erkende det. Et gæt er at det er mindretal. At mange flere gør det, der ikke er på Eg eller ikke vil sige det. 

Og så undrer primahjernerne (de liderlige mandlige sexkunder) sig over, at der stadig er falske fotos, elendig lorteservice, massiv løgn om nationalitet, ‘cum now baby og jeg var ude efter 20 minutter’ osv osv. 

Goddawmandøkseskaft!

Det giver bare ingen mening. At man brokker sig over priser eller prutter og hader falsk dit og dat og så taget afsted, åbner døren og straks eller hurtigt SER og HØRER, at noget ikke stemmer. Ift annoncen. Eller det aftalte via telefon. 

Jeg kunne forstå det, hvis det var virkelig vanskeligt. At kontrollere snyd og løgne selv. Lidt ala de scams fra Indien og Nigeria og Rumænien og Sverige bla, der fra store kontorer mailer eller ringer til hundredetusinde personer og ‘lader som om de er fra skat, din bank, mitid, amazon, virusfirmaer, apple osv osv’.

HVORFOR VENDER DU IKKE OM? 

Som beskrevet i annoncen (det er vel primahjernen der overbeviser fornuften i en indre dialog): Jamen det kunne jo være…….

Lidt ligesom de mænd, der ser en annnonce med en vanvittig lækker pige med ansigt, spredt kusse, modelagtig osv og tror/håber og derfor liiiiiige skal afsted eller spørge andre (altså andre menneskers fornuft og tit tid) om hun mon kunne være reel :-)

Det tager kortere tid selv at søge eller vende rundt i døren end at skrive en efterlysning og spørge andre. 

Fortrød allerede da hun åbnede døren…..

Og derfor valgte jeg at blive, naivt tro det ville blive godt, bruge mine egne penge, stole på en SÆLGER, der snød og løj med egne fotos og annonce…..!

Say what…???!

INTET i denne anmeldelse og som regel i disse episoder giver mening ift attraktiv, troværdighed, tændt/liderlighed. Og læser man herinde (må man formode de fleste gør, når de er herinde), er der klart klart overtal af negative anmeldelser ala denne. 

Hvor tit ser du selv en anmeldelse ala:

Hun åbnede døren og straks så jeg det ikke var hende.

Hun var afbleget, bleg, så træt/skræmt ud med kunstig dit, for meget dat og 20 kg mere end lovet og kunne ikke et ord italiensk eller dansk og anede ikke, hvad sms’en sagde og pludselig gav hun ikke kys/anal/massage/gfe og bad kostede 400 ekstra og cim en milliard ekstra. 

Men det var fremragende!!! 

På trods af alt dette og jeg var det 80 min og betalt e kun for 60 og gik glad og tilfreds derfra.

Nej. Vel. Mere sjældent end at se en dinosaur i Tarm eller høre Mette Frederiksen sige undskyld. 

HVORFOR GÅR DU IKKE IGEN?

Skrevet
tvetvebakbak skrev, for 3 minutter siden:

sin liderlige primahjerne

Den er nok ikke så prima, skal du se :shock:

Skrevet

Kan kun sige "det er ikke alt man skal forstå" -accepter det og du får et nemmer liv;-)

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Den er nok ikke så prima, skal du se :shock:

Mon ikke der skulle have stået "primalhjerne" og ikke "primahjerne"? Tidsvinduet for redigering er jo lidt kort herinde, så det kan være svært at fange det hele.

I øvrigt har TS ret: Vi burde være bedre til at dreje om på hælen og gå, når der fra starten er et helt tydeligt mismatch imellem virkelighed og annonce. Jeg har har selv gjort det et par gange, men der har også været et par gange, hvor jeg ikke fik gjort det.

Skrevet

TS undren vil forsvinde i det øjeblik han bliver opmærksom på, at det ikke er een person han analysere på, men en mængde af forskellig personer med forskellige lyster og behov, hvorfor det er naturligt at de reagere på forskellige måder. Det er således ikke underligt at det ikke er samme handling som een rationel person vil have foretaget sig.

Redigeret af Jogge

Skrevet
Blueberry skrev, for 13 minutter siden:

Mon ikke der skulle have stået "primalhjerne" og ikke "primahjerne"? Tidsvinduet for redigering er jo lidt kort herinde, så det kan være svært at fange det hele.

I øvrigt har TS ret: Vi burde være bedre til at dreje om på hælen og gå, når der fra starten er et helt tydeligt mismatch imellem virkelighed og annonce. Jeg har har selv gjort det et par gange, men der har også været et par gange, hvor jeg ikke fik gjort det.

Det er i primahjernen, at den humoristiske sans sidder...

Tydeligvis.

Skrevet

Jeg har oplevet at jeg møder en anden pige end på billederne, men enten er det så en grimmere eller faktisk pænere pige i virkeligheden og der står man med blandede følelser om det kommer til at blive en god oplevelse.

Man blev jo snydt med falske fotos til at starte med, men bliver til gengældt belønnet med en kønnere pige og i disse situtationer, har jeg oplevet at pigen samt ydede en ok/god service, så det er en win-win-situtation.

Når der så er tale om en grimmere pige og ikke i nærheden af billederne, så ja er der ingen tvivl om at jeg vender om. 

Derfor søger jeg lidt de der overraskelser, selvom jeg måske nok ved på forhånd at det ikke er pigen på billederne jeg møder, i håb om at jeg møder den nogenlunde samme pige eller endda pænere. 

Det var også før jeg kendte til dette forum og er blevet mere omhyggelig med mine valg, nu hvor jeg har været her i et stykke tid og har mere kendskab. 

Skrevet

Ja, WTF gik jeg ikke igen??? 

Det var så ringe et besøg at fremover kommer det ikke til at ske igen :angry:

Skrevet

Nogle gange sker netop det at man bliver lidt skuffet ved at møde en helt anden end den man har forestillet sig. For mit vedkommende er der ofte tale om et betragteligt forarbejde med at kigge annoncer igennem og skrive med nogle af emnerne for at vide om annoncetekst og virkelighed stemmer og selv der er der ikke altid forståelse, enten fordi jeg har skrevet med en hjælper, som oversælger, eller hun selv har mistet overblikket eller bare decideret lokket med ydelser, som ikke tilbydes alligevel. Det er ofte der skuffelsen ligger fordi de først optræder hen i forløbet når hun gør det anderledes end aftalt. 

Men hovedsageligt hopper man med på vognen i mange tilfælde fordi man netop har sat sig op til mødet og fordi alternativet er, at der ikke bliver noget sjov i gaden før man vender tilbage til annoncer og får lavet ny aftale, kørt et andet sted hen og så videre... Måske mange har planlagt noget i et tidsrum hvor muligheden for at tilpasse til andre forpligtelser gør at man ikke kan skifte hest midt i forløbet

Skrevet

Det er ganske vist på grund af at man tænker med Los pikos, og det er her hvor jeg tænker at man tænker “nå koste hvad det koste vil, jeg må jo tage hvad jeg kan få”

jeg skal så heller ikke spille for hellig, jeg blev engang catfishet af helvedes til af en kvinde på scor.dk hvilket i øvrigt var den første sex date jeg havde da jeg oprettede mig på scor, pigen havde taget billeder fra en anden og det var slet ikke hende på billederne jeg mødte i døren hjemme ved hende, alligevel tænkte jeg med pikhovedet og gik der ind alligevel og kneppede hende, det var den mest elendige sex jeg havde fået i mit liv, plus jeg var så skuffet og følte mig så snydt…  og ikke nok med at jeg følte mig pisse snydt så spille jeg en Pepsi Max udover det hele i min bil og så fik jeg sgu også klamydia oveni, så er spørgsmålet så var jeg selv skyld i jeg blevet skuffet når jeg kunne se jeg blev catfishet og snydt ? Svaret er ja !!! Var det træls at spilde Pepsi udover det hele og få klamydia ? Ja !!!!

Skrevet

Hvis pigen der åbner døren ikke ligner hende på billederne, eller hvis mutter på thai stederne ikke har givet pigen ordentlig besked eller kommer med en pige der ikke ligner så vender jeg om på stedet og går. Når jeg gør mig umage før et besøg så forventer jeg det samme af det sted/ pigen som jeg skal besøge. Jeg køber jo heller ikke kylling hvis jeg vil have en god bøf

Skrevet

Næææ men burgeren på billedet ligner jo heller aldrig den burger med får.

Men det lærer man jo allerede som barn når man ønsker sig Lego i julegave, og så finder ud af at det hverken kan kan bevæge sig eller tale som på reklamerne i TV….

Skrevet

En af mine bedste oplevelser nogensinde var med en pige der havde falske billeder og nul anmeldelser. I døren stod en flot mørk pige fra den Dominikanske Republik med et stort frækt smil og kropssproget sagde "hvor har du været?? kom vi skal hygge os". Sikke en omgang jeg fik.

Men med det sagt: Jeg kan huske nogle af de første gange jeg var ude på den slags pigebesøg. Jeg kiggede mig over skulderen, småparanoid, overbevist om at alle der så mig vidste præcist hvad jeg var på vej til at lave. Efter tilpas mange gange er man ligeglad. Men jeg tror at nogle finder det småstressende at komme op til dørtærsklen og fryser så som en lille hjort i forlygternes skær når døren går op.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Skrevet
Kim 0240 skrev, for 7 timer siden:

Hvis pigen der åbner døren ikke ligner hende på billederne, eller hvis mutter på thai stederne ikke har givet pigen ordentlig besked eller kommer med en pige der ikke ligner så vender jeg om på stedet og går. Når jeg gør mig umage før et besøg så forventer jeg det samme af det sted/ pigen som jeg skal besøge. Jeg køber jo heller ikke kylling hvis jeg vil have en god bøf

-Det er bare sådan med thaier -du ved sgu aldrig, hvad du får/hvad du møder -ligemeget hvad du har forberet eller bestilt... Og det er netop der de fede ekstraordinære oplevelser nogen gang er... Jeg smutter også -men ikke pga. et billede ikke stemmer eller mutter er ligeglad, hvis pigen er sød og jeg kan lide hvad jeg ser -så æder jeg sgu gerne den kylling i sted for en god bøf... Men ændre de pris eller ydelsen pludselig ikke tilbydes, og hun siger nej, og ikke virker glad -så daffer jeg også. Jeg er ligeglad med mutter, men vil gerne give pigen en fair chance -og tit har det vist sig det kunne betale sig;-)

Skrevet
Møffe skrev, for 3 timer siden:

-Det er bare sådan med thaier -du ved sgu aldrig, hvad du får/hvad du møder -ligemeget hvad du har forberet eller bestilt... Og det er netop der de fede ekstraordinære oplevelser nogen gang er... Jeg smutter også -men ikke pga. et billede ikke stemmer eller mutter er ligeglad, hvis pigen er sød og jeg kan lide hvad jeg ser -så æder jeg sgu gerne den kylling i sted for en god bøf... Men ændre de pris eller ydelsen pludselig ikke tilbydes, og hun siger nej, og ikke virker glad -så daffer jeg også. Jeg er ligeglad med mutter, men vil gerne give pigen en fair chance -og tit har det vist sig det kunne betale sig;-)

Jeg kan også godt æde kylling hvis som du siger at pigen ser sød ud og er med på de aftalte ydelser, der hvor jeg går igen er hvis pigens alder ligger langt fra det lovede og at hun ikke ser ud til at de aftalte ydelser er noget hun selv har lyst til.

Skrevet
  • Author

Danske Camilla - ny pige?

CPHX skrev et svar til CPHX's tråd i Efterlysninger på Sjælland og København

Om man forstår, hvorfor de vil skrive, at hun er dansk, hvis hun ikke er det?
Er det for at folk ender med at betale, når de først står der foran den udenlandske kvinde, og de tænker, at der havde været mange færre forespørgelser ellers?

:huh:;)
Skrevet
tvetvebakbak skrev, for 2 minutter siden:

Danske Camilla - ny pige?

CPHX skrev et svar til CPHX's tråd i Efterlysninger på Sjælland og København

Om man forstår, hvorfor de vil skrive, at hun er dansk, hvis hun ikke er det?
Er det for at folk ender med at betale, når de først står der foran den udenlandske kvinde, og de tænker, at der havde været mange færre forespørgelser ellers?

:huh:;)

Du har rigtig fundet ud af hvordan citer funktionen virker. 
Flot. 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Du har rigtig ikke fundet ud af hvordan citer funktionen virker. 
Flot

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.