Hop til indhold

Lille Yasmin lidt syd for Viborg

Featured Replies

Skrevet

Hej. jeg har fundet denne dejlige pige på Annoncelight. Hun er ikke særlig høj (152cm) men hold kæft hun er dejlig.

Fredag eftermidddag ankom jeg til hendes adr. lidt syd for Viborg,bankede på, hun lukkede op,der stod hun, ikke særlig høj, men med de smukkeste store smilende øjne.Vi gik ind jeg blev but på kaffe,snakkede lidt om mit ønske,Vi begynte at kæle og kysse, hun kysser fantastisk og hun elsker det, så kom tøjet af og hun nussede mig over det hele så kalorius stod lige i vejret, så kom der frakke på og hun begynte at sutte, det var bare så godt ,hun vendte sig om så jeg også kunde slikke, og det nød hun. Så kom hun op og sidde på stangen, det kunne den ikke holde til.

Efter den dejlige hygge,bød hun på kaffe igen, og vi kyssede lidt igen.Det var en super oplevelse som jeg vil gøre om igen. :-P  :-P

Skrevet

Har vi andre der har været her forbi - Anna fra deres lille klub ser jo særdeles indbydende ud :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.