Hop til indhold
Gæst

Lille Yasmin lidt syd for Viborg

Recommended Posts

Gæst

Hej. jeg har fundet denne dejlige pige på Annoncelight. Hun er ikke særlig høj (152cm) men hold kæft hun er dejlig.

Fredag eftermidddag ankom jeg til hendes adr. lidt syd for Viborg,bankede på, hun lukkede op,der stod hun, ikke særlig høj, men med de smukkeste store smilende øjne.Vi gik ind jeg blev but på kaffe,snakkede lidt om mit ønske,Vi begynte at kæle og kysse, hun kysser fantastisk og hun elsker det, så kom tøjet af og hun nussede mig over det hele så kalorius stod lige i vejret, så kom der frakke på og hun begynte at sutte, det var bare så godt ,hun vendte sig om så jeg også kunde slikke, og det nød hun. Så kom hun op og sidde på stangen, det kunne den ikke holde til.

Efter den dejlige hygge,bød hun på kaffe igen, og vi kyssede lidt igen.Det var en super oplevelse som jeg vil gøre om igen. :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spooney

Har vi andre der har været her forbi - Anna fra deres lille klub ser jo særdeles indbydende ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...