Hop til indhold

Zara petite -stor oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre,

I dag tog jeg en chance og besøgte Zara https://nympho.dk/n14518/4451/zara-petite-new-in-kbh/ på trods af meget varierende anmeldelser -og jeg er glad for at jeg tog chancen, for jeg havde en forrygende oplevelse. Fra hun optrådte under navnet Antonia syntes jeg at der var noget yderst tiltrækkende ved hendes billeder, men de meget varierende anmeldelser og skiftende lokationer gjorde mig lunken og jeg fik aldrig handlet på det. I dag havde jeg en pause i arbejdet og spurgte, mere spontant end jeg plejer, om hun havde tid og det havde hun så jeg satte kurs mod Rådhuspladsen. Det er meget centralt og anonymt og jeg blev lukket ind og ind i elevatoren, hvor jeg stod med hjertet i halsen (som altid), mens jeg prøvede at forestille mig hvordan hun mon så ud "live" på billederne ser hun utroligt indbydende ud. Det slog mig at det først var nu jeg blev nervøs grundet den meget spontane beslutning om at besøge hende, men da jeg steg ud af elevatoren og trådte indenfor stod der en ung smuk pige, ret høj, meget slank, med gode former og et smukt ansigt og jeg havde en god fornemmelse. I sidste ende er det min intuition, mavefornemmelse, eller hvad man nu vil kalde det, der afgør om jeg bliver eller om jeg går igen og jeg har aldrig  været bange for at vende om på hælen og gå, hvis jeg mærker at noget ikke føles som de skal.  Med Zara havde jeg læst flere anmeldelse der beretter om indledende smil og så en kold attitude, men hun gav mig en hånd på skulderen da vi havde hilst og den fortalte mig at vi havde en god kemi, så jeg blev.

Jeg må sige at jeg er vild med udsigten fra hendes lejlighed, jeg ved godt at vi ikke besøger pigerne for at nyde udsigten fra deres domicil, men jeg må indrømme at det betyder mere og mere for mig, hvor legen finder sted. I dette tilfælde en fin og ren lejlighed med fantastisk udsigt og jeg roste både Zara og udsigten, hun smilede og vi filk det praktiske på plads. 

Jeg gik hurtigt ud og vaskede mig lidt, kom fra badet hjemmefra, hun insisterede ikke på at jeg skulle bade, men var ellers meget opmærksom på hygiejne, stort plus hos mig og kom ind til en nøgen pige, og er man til slanke piger så er hun i en liga for sig, smukke bryster, flad og markeret mave, lange ben og et smuk og udtryksfuldt ansigt. Jeg er ikke til tatoveringer, men på hende passede det fint og gjorde hende ekstra sexet. På nogle billeder bærer hun briller og jeg bad hende om at tage brillerne på mens vi havde sex, det morede hun sig meget over, på den gode måde og hun så ekstra sexet ud med brillerne på. Vi gik om bord på sengen, jeg var allerede hård af lidt håndjob og hendes dejlige krop, det lovede godt og hun gik i gang med et blowjob, med god øjenkontakt, hun gjorde det godt og spurgte ind til hvordan jeg ville tage hende, vi ble enige om at hun startede øverst, hun er fint stram og det var en fornøjelse at glide op i hende. Jeg havde overvejet at tilkøbe kys og som jeg så hende ride mig tænkte jeg at jeg ville smage hendes læber og valgte i kampens hede at køb kys med, selvom det krævede at vi stoppede og jeg overførte pengene til hende. Det var lidt sjovt at stå der nøgne, mig med stiv pik og overføre penge og det var faktisk ikke akavet og kyssene var dejlige og gav lige det ekstra for mig, selvom det ikke var dybe franske kys, men absolut heller ikke tantekys. Hun var god til at holde øjenkontakt under sex, og morede sig oprigtigt over at hun havde briller på under sex, vi skiftede stilling flere gange, uden at det var forhastet og  jeg fik i den grad nydt hendes krop og hun blev også godt tændt og lå og legede med sig selv mens jeg tog hende, det var super frækt og selvom hun ikke fik orgasme, var det tydeligt at hun også nød det -dejligt.

Hun forbarmede sig over mig og red mig til orgasme og tog sig god tid til aftørring efterfølgende -ingen træer vokser ind i himmelen, der var ikke meget pillow talk efter vi var færdige, men det er også det eneste lille minus jeg har at sætte på hende. Vi tog afsked med et lille kram og jeg gik glad derfra.

Zara er en pige der skiller vandene, nogle er vilde med hende og har en forrygende oplevelse, andre bliver skuffede over et pludseligt skift i attitude eller generelt manglende attitude/engagement, for mig var hun sød, nærværende og helt igennem dejlig fra start til slut, jeg nød vores samvær. Jeg vil ikke gøre mig klog på hvad der gør forskellen, jeg er på alle måde ganske gennemsnitlig, men jeg var åbenlyst begejstret for hende fra jeg så hende og det lagde jeg ikke skjul på. 

Jeg håber at min anmeldelse kan være med til at skabe nuancer i billedet af Zara, hun er nok ikke for alle og jeg tror afgjort at de negative og lunkne anmeldelser er korrekte, ligesom de rosende er det, min oplevelse var en entydig positiv oplevelse.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Mange tak for at få mig til at genoverveje hende.

Rider hun på knæene eller squat?

Skrevet
  • Author
slapman skrev, for 8 minutter siden:

Mange tak for at få mig til at genoverveje hende.

Rider hun på knæene eller squat?

@slapman hun red mig på knæene, først med benene ind over mine, det var en god variant og så med benene udover mine. Jeg ved ikke om hun også rider i squat, du kan jo spørge ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, for 8 timer siden:

ret høj

tak for din anmeldelse doktor . 

du nævner hun er ret høj , men der står 169 cm på hendes profil . hvordan passer det ?

Skrevet
  • Author
AgentLeman skrev, 1 time siden:

tak for din anmeldelse doktor . 

du nævner hun er ret høj , men der står 169 cm på hendes profil . hvordan passer det ?

Tak for de pæne ord @AgentLeman jeg vil tippe hende til omkring de 175 cm høj, hendes meget slanke figur og lange ben får hende måske også til at virke højere. Jeg havde, som jeg skrev, en rigtig god oplevelse med hende og oplevede hende som meget indlevende under akten. God fornøjelse, skriv gerne hvis du når forbi hende. 

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Fedt! Som jeg skrev i den anden anmeldelse.. spot on! Jeg tror ikke, at man skal dømme pigerne på forhånd, jeg har mødt mange piger, som har fået dårlige anmeldelser, men som i sidste ende faktisk var ganske fremragende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.