Hop til indhold
PeterPe

Facefuck i Jylland/Fyn

Recommended Posts

Hejsa. 

Har tidligere søgt herinde og fået nogle gode forslag ift. hvem man skal besøge i Jylland til en god omgang deep throat/facefuck. Er der nogen der har et par gode anbefalinger? Udgangspunktet er Østjylland/Midtjylland. Men kører gerne nord/sydpå og også til dele af Fyn for den rigtige legekammerat. PBer er også velkomne i min indbakke. 

På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville også gerne prøve Facefuck, med en masse savl, så hvis der er nogen i Midtjylland der tilbyder det, vil jeg gerne høre om hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 40 minutter siden:

Vicky i Horsens er ikke den kønneste derude, men hun kan gagge og facefuck mestre hun også. Derudover er der adgang i alle huller. Hvis det er gag og facefuck der ønskes har jeg ikke prøvet nogen bedre. Hører dog gerne hvis der er andre derude. Har selv besøgt Vicky nogle gange.

https://annoncelight.dk/showad/391482

Tilbudet lyder godt nok fristene, men kan os godt mærke jeg ikke helt kan overskue og kører 2 timer.. har dog en fridag i morgen så kunne godt være, laver hun andet end facefuck? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...