Hop til indhold

Bella fra Nympho

Featured Replies

Skrevet
Bluepills skrev, for 20 timer siden:

Hej, er der nogen der kan fortælle lidt om denne skønhed? Ægte billeder? Hvordan performer hun? Kys? Osv

håber der er nogen der kan gi lidt info, ellers må jeg jo tá en for holdet

https://nympho.dk/n15286/5273/bella/

Der er denne anmeldelse Bella Amager. Dårlig oplevelse. - Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og København - Eroguide.dk

Skrevet
  • Author

Ja den læste jeg, men kunne sgu ikke holde mig væk på grund af billederne. Jeg havde også ønsker og de blev opfyldt 100% fra det øjeblik hun hentede mig ved elevatoren. Hun er gudesmuk, sød, lækker og  fantastisk at være sammen med. 100% GFE til mig. Kommer jeg igen næste gang hun er i København? Øøøh ja igen og igen….. og igen

Skrevet
Bluepills skrev, for 16 timer siden:

Ja den læste jeg, men kunne sgu ikke holde mig væk på grund af billederne. Jeg havde også ønsker og de blev opfyldt 100% fra det øjeblik hun hentede mig ved elevatoren. Hun er gudesmuk, sød, lækker og  fantastisk at være sammen med. 100% GFE til mig. Kommer jeg igen næste gang hun er i København? Øøøh ja igen og igen….. og igen

Ja jeg havde præcis samme oplevelse som dig så forstår ikke rigitgt den dårlige anmeldelse der blevet skrevet om hende , hun er så smuk og fuld af liv og de øjne hun har forsvinder man næsten i især når hun topper det med sit søde smil og generte grin av av

Skrevet
thetruth skrev, den 13.12.2023 at 14:39:

Ja jeg havde præcis samme oplevelse som dig så forstår ikke rigitgt den dårlige anmeldelse der blevet skrevet om hende , hun er så smuk og fuld af liv og de øjne hun har forsvinder man næsten i især når hun topper det med sit søde smil og generte grin av av

Måske har hun nu besluttet sig for at levere det hun skriver i sin profil. Fordi dårlig omtale kan give færre kunder.

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.