UngAarhus 5 Skrevet 11. December, 2023 Jeg har haft fornøjelsen (for anden gang) at møde denne skønne pige. Hun er super nem og komme i kontakt med så aftalen var nemt overstået. Maja virkelig sød og smilende og man føler sig hurtigt afslappet i hendes selvskab. Klar anbefaling herfra! https://annoncelight.dk/showad/391041 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 275 Skrevet 11. December, 2023 https://annoncelight.dk/showad/391041 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golden-Eagle 21 Skrevet 12. December, 2023 UngAarhus skrev, for 18 timer siden: Jeg har haft fornøjelsen (for anden gang) at møde denne skønne pige. Hun er super nem og komme i kontakt med så aftalen var nemt overstået. Maja virkelig sød og smilende og man føler sig hurtigt afslappet i hendes selvskab. Klar anbefaling herfra! https://annoncelight.dk/showad/391041 Så hvis man er pat mand er det godt for en. Må man spørger om hvordan hendes støn var falsk høj stille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 911 Skrevet 12. December, 2023 (edited) @Golden-Eaglehun stønner ikke når hun gir blowjob og ellers er det min oplevelse at hvis hun gør det ved samleje er det naturligt, afdæmpet Redigeret 12. December, 2023 af Hedonis bedre forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UngAarhus 5 Skrevet 13. December, 2023 Hun er virkelig dygtig og indlevende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 13. December, 2023 Har været fan - men det er slut nu, da hun virker slidt og uengageret med falke støn og ahhhhh, selvom hendes blow er ok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maya1234 27 Skrevet 13. December, 2023 massage er fedt skrev, for 1 time siden: Har været fan - men det er slut nu, da hun virker slidt og uengageret med falke støn og ahhhhh, selvom hendes blow er ok. Thanks every opinion is valuable.when am tired am never work and sorry when you pay for blow 15 min and you want stay 30 min or longer its not fair 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 191 Skrevet 13. December, 2023 Jeg besøgte Maya i Århus i sommer. Det er nok et af mine beste besøg. Derfor stemmer jeg i, men den gode anmeldelse. Håber jeg kan nå at fange hende, inden hun smutter videre igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest p-pedal Skrevet 19. Februar, 2024 Hi, I'd like to know how tall Maya is, I like a small and curvy girl, looks like Maya is just that Thanks Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 870 Skrevet 19. Februar, 2024 p-pedal skrev, 1 time siden: Hi, I'd like to know how tall Maya is, I like a small and curvy girl, looks like Maya is just that Thanks Peter She is maybe at 160-165ish, and she is a beautiful curvy girl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest p-pedal Skrevet 20. Februar, 2024 udinaturen skrev, for 13 timer siden: She is maybe at 160-165ish, and she is a beautiful curvy girl. Thanks, sounds like she's worth a visit :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hingsten Per 4 Skrevet 4. Marts, 2024 Har besøgt Maja nogle gange. Er absolut enig i at hun er en ener. Sød, smilende og indlevende. Giver den bedste blow jeg har prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 9. Maj, 2024 Er der nogle som ved om alderen passer (28 - 29 år) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NN 8000 88 Skrevet 22. December, 2024 Nogen der ved, om hun er stoppet? NN Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 28. December, 2024 NN 8000 skrev, den 22.12.2024 at 12:00: Nogen der ved, om hun er stoppet? NN Nej hun er bare taget hjem til Polen på juleferie og kommer tilbage i det nye år. Hun er her normalt kun nogle uger af gangen i Odense og Aarhus og rejer så hjem igen. Så hun er her altid kun i kortere perioder af gangen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg