WillyBoy 9 Skrevet 11. December, 2023 Hej alle, Er der nogle som har besøgt Camelia og kan/vil berette om det? https://annoncelight.dk/showad/387510 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2023 30 Skrevet 11. December, 2023 Av hun ser godt ud - hvis der er nogen, som anmelder hende. Så skriv lige om hun ligner damen på billederne tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fallos 19 Skrevet 11. December, 2023 Ja bliver spændende om en vil tage en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 210 Skrevet 15. December, 2023 Jeg tager altid gerne en for holdet, og det gjorde jeg så også denne gang. Vi kan vel alle blive enige om, at Camelia ser aldeles blændende ud, hvis det da ikke var fordi hun intet har med pigen på billedet at gøre. Alderen passer dog på de ca. 21 år. Det skal lige siges, at jeg lovede ikke at komme med en decideret hade anmeldelse, så derfor skriver jeg en anmeldelse, som måske i fremtiden kan hjælpe Camelia til at skabe en positiv oplevelse for hendes gæster. Vi starter med ankomsten 2 minutter i aftalt tid, hvor jeg skriver, om det er på 1. sal. Hun skriver så tilbage, at hun var løbet tør for condomer, så hun var lige gået hen i indkøbscenteret. 18 minutter efter ser jeg hende komme gående sammen med en lidt ældre veninde, som havde favnen fuld af dagligvarer. De går ind i opgangen, hun skriver om jeg stadig er der, jeg svarer ja, og hun svarer: 1 min. Jeg kommer ind, vi aftaler 45 min til 1200, som skifter hænder. Jeg (og hende) er nærmest bundfrosne af at stå udenfor i -2 C, så lidt varme er tiltrængt. Jeg klæder mig af og lægger mig på sengen på gulvet, hun klæder sig ligeledes af medbringende et kondom, som hun klargør og begynder at påsætte mig.....Øhhh, den er ca. ligeså stivfrossen som jeg selv og jeg var på ingen måde metalt forberedt på, at vi på nogen måde skulle være nået dertil. Hun virker uforstående, slår ud med armene og gør mig klart, at ALT foregår med gummi, og dette kan ikke diskuteres. Jeg har aldrig nogensinde haft sex med en gp uden gummi, så for mig er det logisk, men er du lige sød at hjælpe "ham" i godt humør...? Hun havde vanskeligt ved engelsk, hvilket ikke gjorde situationen meget bedre, når man skal forklare "situationen". Jeg hentydede, at "gryden jo ikke kommer i kog af sig selv", så hun sprang på ham med økoblow, men lige lidt hjalp det. Meget akavet og hele festen slukkede desværre med en rigtig træls situation. Jeg besluttede mig at afbryde festen og sagde, at vi skulle dele de 1200, hvilket hun afslog. Hun havde jo givet mig blowjob, og det var jo ikke hendes skyld, at jeg ikke kunne få ham op at stå....Jeg måtte derfor tale med veninden, jeg forklarede hvordan vi mænds forventning er til en gp, at hun var nødt til at skabe en god og varm stemning med smil og imødekommenhed, og i det mindste lade som om, at hun er glad for jeg har valgt netop hende. Veninden (som var i samme branche) virkede til at kunne forstå mig, hun talte ret tydeligt til hende, og jeg fik således kr. 500 tilbage. Jeg afsluttede med håbet om, at hun ville lære af denne meget ærgelige stund og se fremad nu, når hun skulle til Odense i morgen fordi hun syntes, at mændende her i Horsens var "bad guys". Den tænkte jeg så lidt over..... Så gutter, hvis I er nysgerrig over at se, om Camelia har oppet sig efter min irettesættelse, så tag til Odense. Jeg kan dog ikke love, at hun ligner pigen på billederne 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 17. December, 2023 Tak for anmeldelsen og for at du tog en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg