Hop til indhold

Recommended Posts

den gruppe af piger er begyndt at genbruge hinandens annoncer og telefonnumre langt mere end før . det er pisse irriterende og det skal de stoppe med

men når de genbruger annoncer ja så betyder det jo nemlig at pigens profil allerede har fået nogle positive anmeldelser  . det er måske det de spiller på .

har ikke besøgt jenny men hos molly fik jeg en rigtig fin service

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har netop besøgt hende, for kunne ikke stå for de billeder.

Det er Jenny på de fleste af billederne. Hun er ikke 170 cm. Vil tro hun måske er 155-160. 

Taler ikke super engelsk. Men det er Ok. Hun var meget dygtig til sit håndværk. Det er nok vigtigt at sikre hvem af dem man skriver med…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, den 18.12.2023 at 15:38:

Har netop besøgt hende, for kunne ikke stå for de billeder.

Det er Jenny på de fleste af billederne. Hun er ikke 170 cm. Vil tro hun måske er 155-160. 

Taler ikke super engelsk. Men det er Ok. Hun var meget dygtig til sit håndværk. Det er nok vigtigt at sikre hvem af dem man skriver med…

Hvordan var oplevelsen med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det startede lidt kikset med at de ikke havde det hotel, som de troede, så jeg påtog mig lige at køre hende og hendes “tolk” til et nyt hotel:unsure: Der i starten virkede hun genert og tilbageholdende, og sagde ikke ret meget.

Men da vi først havde fået værelset, så var hun faktisk ret sød og nærværende.

Nåede to runder indenfor den aftalte tid.

Skal nævnes at jeg meget ofte på første møde har “rigtig” sex men kun handjob, blowjobs og lignende, og det samme gælder her, så jeg kan ikke sige ret meget om andet end disse lidt mindre ydelser. Det håndterede hun ret godt.

Bliver dog alligevel ingen gentagelser. Måske fordi der er så mange andre at vælge imellem, men også fordi at jeg ikke sådan tænker waauw heeelt vildt fedt, men bare Ok udmærket, videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...