Hop til indhold
Slikkeprinsen

Søger Ung petit thaipige i Østjylland

Recommended Posts

Tag til Nan Thai Massage i Grenaa og spørg efter Vinnie. Hun er super køn, petite, siger hun er 23, men ligner en på 17. Giver halvdårlig massage og giver hurtig op pga manglende kræfter i handjobbet. 

Kommer du til at spørger efter Pim, får du en 49 årig halvbuttet thai trunte. 

Du vælger selv. Men Vinnie er med afstand den yngste jeg selv har mødt.

En anden kunne være NamNam thai massage i 8310 Solbjerg, som har en yderst ung pige, men som har været på langtidsferie i Thailand de sidste gange jeg har spurgt. Hun skulle dog gerne været kommet til Solbjerg igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bubsi skrev, for 6 timer siden:

Hej Napoleon,  er det Vinnie som er afbilledet på annoncelight..?

Må indrømme, jeg har aldrig set en annonce fra dem....med smid et link.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bubsi skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/306024

Hun er affarvet hår, og har lidt tekst på det ene btyst

Ej, det tror jeg simpelthen ikke. Jeg havde jo nærmest følelsen af, at jeg skulle knalde et barn, og på billedet er der vel tale om bryster med lidt mere...."tyngde", og dermed en lidt ældre pige. Vinnie er helt ung og virkelig yndig, men jeg fik desværre kun bestilt med handjob på det tidspunkt, hvilket hun ikke helt havde kræfter til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, den 28.12.2023 at 18:45:

Tag til Nan Thai Massage i Grenaa og spørg efter Vinnie. Hun er super køn, petite, siger hun er 23, men ligner en på 17. Giver halvdårlig massage og giver hurtig op pga manglende kræfter i handjobbet. 

Kommer du til at spørger efter Pim, får du en 49 årig halvbuttet thai trunte. 

Du vælger selv. Men Vinnie er med afstand den yngste jeg selv har mødt.

En anden kunne være NamNam thai massage i 8310 Solbjerg, som har en yderst ung pige, men som har været på langtidsferie i Thailand de sidste gange jeg har spurgt. Hun skulle dog gerne været kommet til Solbjerg igen.

Hej Napoleon.

Kan simpelthen ikke finde et tlf nummer der virker til NamNam.

 

Er stedet lukket?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik38 skrev, for 3 timer siden:

Hej Napoleon.

Kan simpelthen ikke finde et tlf nummer der virker til NamNam.

 

Er stedet lukket?

 

 

Jeg ved det ikke. Tror ikke det er lukket, for der er stadig skilt udenfor, og indenfor sagde mutter, at den unge pige var på vinterferie i Thailand. Tror det var i November. Så hun er måske ikke kommet til DK endnu. Tag forbi og ring på, og giv en tilbagemelding :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...