Miller223 197 Skrevet 10. December, 2023 https://sugardaters.com/da/profile/Pmo-jnb8Wn denne er ny for mig: 'problemet er, at jeg er i Frankrig i øjeblikket, fordi jeg for nylig mistede min far. vil du betale for min flybillet hjem, så vi kan have sex hos mig, når du vil?' 1 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 10. December, 2023 Jeg er udemærket klar over at en del mennesker er dumme nok til at bliver lokket ind i disse fælder, men at dem som ligger fælden, nu også bliver dummere og dummere er ganske nyt Men man kan sige det går den rigtige vej.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HGW 63 Skrevet 10. December, 2023 Jeg løb også ind i en fin en. “Hvis du giver en tur til Dubai, så kan vi se bagefter om der kan blive til noget”. Jeg skulle ikke med, bare betale for hendes tur. Den havde jeg ikke hørt før. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 11. December, 2023 HGW skrev, for 19 timer siden: Jeg løb også ind i en fin en. “Hvis du giver en tur til Dubai, så kan vi se bagefter om der kan blive til noget”. Jeg skulle ikke med, bare betale for hendes tur. Den havde jeg ikke hørt før. Priceless! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg