Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

dyr dame når man ønsker adgang til bagindgangen. 3000 / t. 

Skrevet
  • Author
F-jernet skrev, for 3 timer siden:

dyr dame når man ønsker adgang til bagindgangen. 3000 / t. 

Av for den. Håber det er full service inkl. kørsel.

Skrevet

Nyligt ankommet til Danmark. Man må formode at hun senest har været i Sverige eller Norge. Og at hun og hendes “sponsorer” tror at en krone er en krone. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Har lige forhørt Pim om priser.

Normale priser på FP, 1500 og 500 ekstra for anal. 
Måske skulle man give hende et skud. 

Skrevet

Besøgte Pim i Lyngby i går.

Diskret indgang. Alm. opgang uden dørtlf. Hun er en lille fræk knaldetøs, i bedste forstand :P  Billederne i den grønne bikini kunne godt være hende. På disse ser hun godt nok lidt langbenet ud (hvilket hun ikke er), men måske fordi de er taget nedefra. De andre billeder er klart hende. Hun sendte mig i øvrigt uopfordret nogle billeder pr. sms inden vores aftale. 100% hende. Lille lækker krop med go' røv. Ikke meget fokus, som i ingen, på massage før "the fun begins". Økoblæs og tager fantastisk imod i alle stillinger. Den eneste lille skuffelse var, at hun reklamere med cim og dette var også omtalt i vores sms skriveri. Men da "tiden" var inde, valgte hun flere gange at overhøre mit ønske, så det endte med en afgang på hendes i øvrigt pæne, naturlige bryster. Efter hun kom tilbage fra bad, blev der nusset lidt og 5 min. massage blev det da til :rolleyes: Alt i alt en ok oplevelse. Men "been there, done that" ! Der er andre skorstene der ryger ;):D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.