Waverider 343 Skrevet 10. December, 2023 Pim tilbyder græske specialiteter. Er der nogen som har smagt på varerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 272 Skrevet 10. December, 2023 dyr dame når man ønsker adgang til bagindgangen. 3000 / t. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 343 Skrevet 10. December, 2023 F-jernet skrev, for 3 timer siden: dyr dame når man ønsker adgang til bagindgangen. 3000 / t. Av for den. Håber det er full service inkl. kørsel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 272 Skrevet 10. December, 2023 det var bare prisen for incall jeg forhørte om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 573 Skrevet 11. December, 2023 Nyligt ankommet til Danmark. Man må formode at hun senest har været i Sverige eller Norge. Og at hun og hendes “sponsorer” tror at en krone er en krone. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ilothai 3 Skrevet 21. December, 2023 Har lige forhørt Pim om priser. Normale priser på FP, 1500 og 500 ekstra for anal. Måske skulle man give hende et skud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sgt. Pebber 201 Skrevet 23. December, 2023 Besøgte Pim i Lyngby i går. Diskret indgang. Alm. opgang uden dørtlf. Hun er en lille fræk knaldetøs, i bedste forstand Billederne i den grønne bikini kunne godt være hende. På disse ser hun godt nok lidt langbenet ud (hvilket hun ikke er), men måske fordi de er taget nedefra. De andre billeder er klart hende. Hun sendte mig i øvrigt uopfordret nogle billeder pr. sms inden vores aftale. 100% hende. Lille lækker krop med go' røv. Ikke meget fokus, som i ingen, på massage før "the fun begins". Økoblæs og tager fantastisk imod i alle stillinger. Den eneste lille skuffelse var, at hun reklamere med cim og dette var også omtalt i vores sms skriveri. Men da "tiden" var inde, valgte hun flere gange at overhøre mit ønske, så det endte med en afgang på hendes i øvrigt pæne, naturlige bryster. Efter hun kom tilbage fra bad, blev der nusset lidt og 5 min. massage blev det da til Alt i alt en ok oplevelse. Men "been there, done that" ! Der er andre skorstene der ryger 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 939 Skrevet 23. December, 2023 @Sgt. Pebber fik du kysset med hende og hvordan var det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg