Hop til indhold
Tivoli

Central zone Gina lovely girl

Recommended Posts

Jeg havde læst mange flotte anmeldelser af denne kvinde og derfor var forventninger store , men jesus en skuffelse.
Som jeg desværre har oplevet før så stemmer billederne slet kke overens med virkeligheden, det er godt nok kvinden 
på billederne men det var for ca 20 kg siden... jeg hoppede på alligevel i håb om at hun kunne noget specielt eftersom hun
havde fået en masse gode anmeldelser, men nej... meget gennemsnitslig oplevelse og den halve time som hun udskød
vores aftale blev der heller ikke undskyldt for. 
Fint blæs og fine kasser men så slutter festen også og når man er en gut på 70kg er det altså ikke helt ligegyldig om kvinden vejer
65 eller 85 kg :-(
Så alt i alt følte jeg mig en lille smule røvet, bevares jeg fik da fyldt plastikposen meeeen det bliver ikke en jeg hopper på igen
og jeg forstår ikke alle de gode anmeldelser af kvinden, men vi er jo alle forskellige...


https://annoncelight.dk/showad/383295

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg har ikke selv besøgt Gina, men jeg har efterhånden mødt hende en del gange, når jeg har besøgt en af hendes veninder. Hun har typisk siddet i lingeri i sofaen, så jeg har kunnet se hendes figur.

For mig at se er hendes billeder retvisende. Desuden sidder hun med en en avis dateret til 13. september 2023 på et af billederne, hvilket da ikke er så længe siden.

Men øv at du havde en dårlig oplevelse, det er altid surt. 

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nok mig der er noget galt med

men hvis jeg møder en hvor billeder ikke passer,ja nemlig så vender jeg om og siger nej tak,du skriver at du hopper på alligevel for så at skrive at pigen vejer for meget….har hun taget på fra dør til seng ?

Så er det pigens skyld,hun sælger en ydelse du hopper på og bagefter skriver du dårligt om hende

ja det er nok bare mig der ikke forstår 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev bare om min oplevelse som objektivt så muligt så andre kan tage deres forholdsregler...

jeg gik indenfor døren ( og der stod hun altså ikke helt nøgen )  da jeg stod med alt for højt tryk på kanonen

til at vende om, det kan vel ske for enhver og som jeg skrev fordi at hun havde mange gode anmeldelser, som jeg var nysgerrig på.

Der er sikkert andre der har en anden opfattelse af kvinden men det her var min oplevelse.

 

om det er pigens skyld at hun sælger en ydelse som jeg hopper på og bagefter skriver dårligt om ved jeg ikke hvad jeg skal svare til,

jeg siger bare at billeder ikke stemmer overens med virkeligheden mere og det er vel det at dette forum er sat i verden for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...