Wolfen0204 39 Skrevet 9. December, 2023 Hej alle sammen Er der nogen i dette forum som har været forbi denne frodige kvinde som vil fortælle om deres erfaringer med hende? https://annoncelight.dk/showad/379491 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 9. December, 2023 Hvis du er til store piger Randers, så kender jeg en amatør pige som måske er noget for dig mester Wolf. Hun er også væsentlig billigere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikhat 2 Skrevet 9. December, 2023 Blækspruttemanden skrev, for 11 minutter siden: Hvis du er til store piger Randers, så kender jeg en amatør pige som måske er noget for dig mester Wolf. Hun er også væsentlig billigere... Hende vil jeg gerne høre mere om! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 9. December, 2023 (edited) Pikhat skrev, for 45 minutter siden: Hende vil jeg gerne høre mere Hvis man skal have detaljer, så skriv en PM Redigeret 9. December, 2023 af Blækspruttemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensjensen12345 0 Skrevet 21. December, 2023 Blækspruttemanden skrev, den 9.12.2023 at 15:41: Hvis du er til store piger Randers, så kender jeg en amatør pige som måske er noget for dig mester Wolf. Hun er også væsentlig billigere... Hende vil jeg også gerne høre mere om. Kan du sende mig en PM? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 21. December, 2023 (edited) Goddag mester Jamen det er en sød veninde jeg har kendt i over 20 år. Som ikke er bange for sperm, sex og lommepenge. Hun bor i Randers og er en helt alm. amatør kvinde som er xxxl størelse som ikke normalt laver sådan noget. Men du ved, sex og penge er en god kombination som ikke skræmmer. Hvis du ved du skal forbi Randers i løbet af ugen kan du godt få hendes nr. Men kun hvis du er seriøs. Det er ikke meningen at hendes nummer skal ligge og flyde hos liderlige mænd som skal tænke sig om 5 gange inden man vil bruge penge på en kvinde. Redigeret 21. December, 2023 af Bryan Mills Billeder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensjensen12346 0 Skrevet 21. December, 2023 (edited) Blækspruttemanden skrev, for 6 timer siden: Goddag mester Jamen det er en sød veninde jeg har kendt i over 20 år. Som ikke er bange for sperm, sex og lommepenge. Hun bor i Randers og er en helt alm. amatør kvinde som er xxxl størelse som ikke normalt laver sådan noget. Men du ved, sex og penge er en god kombination som ikke skræmmer. Hvis du ved du skal forbi Randers i løbet af ugen kan du godt få hendes nr. Men kun hvis du er seriøs. Det er ikke meningen at hendes nummer skal ligge og flyde hos liderlige mænd som skal tænke sig om 5 gange inden man vil bruge penge på en kvinde. Hej igen, nu bruger igen, eftersom jeg kun kan skrive et indlæg om dagen. Jeg har skrevet til din mail. Men ja, bor i Randers og vil meget gerne besøg hende og have hendes nr. Redigeret 21. December, 2023 af Bryan Mills Billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nordjyden78 Skrevet 27. December, 2023 Blækspruttemanden skrev, den 21.12.2023 at 10:48: Goddag mester Jamen det er en sød veninde jeg har kendt i over 20 år. Som ikke er bange for sperm, sex og lommepenge. Hun bor i Randers og er en helt alm. amatør kvinde som er xxxl størelse som ikke normalt laver sådan noget. Men du ved, sex og penge er en god kombination som ikke skræmmer. Hvis du ved du skal forbi Randers i løbet af ugen kan du godt få hendes nr. Men kun hvis du er seriøs. Det er ikke meningen at hendes nummer skal ligge og flyde hos liderlige mænd som skal tænke sig om 5 gange inden man vil bruge penge på en kvinde. Hejsa Kan jeg ikke få dig til at skrive til mig. Jeg er helt vild med store fyldige kvinder og vil meget gerne i kontakt med din veninde for at kunne besøge hende. På for hånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg