Hop til indhold

Recommended Posts

Goddag. 

Først og fremmest er jeg helt grøn indenfor bdsm osv. Men vil høre hvad folket her på euroguide ville anbefale i forhold til min lyst/fantasi også gerne anbefalinger i forhold til en der gerne vil udforske den lette ende af bdsm

Fantasien er i grove træk at jeg gerne vil henlægge mig som en brugsgenstand som dominaen kan gøre fuld brug af, men er ikke til den fysiske afstraffelse, nærmere den psykiske hvor dominaen har fuld kontrol over en. Så det jeg søger er et scenarie hvor man er "fanget", bundet etc og dominaen kan udnytte en ind til man ikke kan mere. 

Spørg gerne hvis jeg skal uddybe lidt mere - som sagt er grøn og ved meget lidt om bdsm universet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes du skal kontakte en domina og tale dine ønsker igennem med hende. Jeg tror de fleste dominaer kan lege den leg. Bdsm-universet handler jo ikke kun om fysisk afstraffelse.

Hende her kunne være en mulighed: Magtmisbrug i Jylland

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 59 minutter siden:

Jeg synes du skal kontakte en domina og tale dine ønsker igennem med hende. Jeg tror de fleste dominaer kan lege den leg. Bdsm-universet handler jo ikke kun om fysisk afstraffelse.

Hende her kunne være en mulighed: Magtmisbrug i Jylland

Er skam godt klar over at bdsm handler om meget andet, det var blot for at forklare hvad jeg var til. 

Måske du kan svare på noget andet. Da jeg i og for sig ikke ved om jeg er til min fantasi eller ej, kunne du give et prej til hvad 60-90 min normalt vis koster? Synes det er halv mange penge at smide 5000 hvis det slet ikke er noget for mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit umiddelbare bud er også noget i retning af 2-3000 kr. i timen. Måske bør du starte blidt op med lidt bondage i en halv time hos en almindelig glædespige, for at se om du synes om det. En del glædespiger tilbyder pirringsbondage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Ukendt territorie.

Dit indlæg giver i høj grad stof til eftertanke. Du skriver at du gerne vil være "brugsgenstand". Den øvelse er velkendt for ca 95% af alle gifte mænd, så den fornøjelse er langt fra eksotisk eller for den sags skyld billig. Jeg mener at man i regnskabssproget opererer med to slags omkostninger, de faste og de variable. Kvinder hører under variable omkostninger, og de kan kun holdes nede, ved at holde kæft og gemme sig.

I dit indlæg nummer 2, skriver du at 5 kilo penge er en hel del hvis det ikke er noget for dig. Hvis nu det her forum var et Amerikanerbil forum, ville du så spørge: "Bruger en Chevrolet V8 fra 1968 meget benzin" ? Svaret kunne være: Køb en Lupo.

En dansk klassedomina ligger  2-3000 i timen.

henlan er inde på det rigtige i sit svar til dig. Start på bdsm roligt og forsigtigt hos en domina der ved hvad hun har med at gøre, een som du kan tale med, tænder det, giver man mere gas næste gang. 

Gnæk

 

 

Redigeret af Bendix Westinghouse 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...