Hop til indhold
Dumbledore

Enestående Hotte Lotte

Recommended Posts

Har besøgt Lotte et par gange i hendes sted på Frederiksberg. Hun tar i mod hjemme, hyggeligt sted. Byder på lidt at drikke, ryger hvis man ikke har noget imod det. Jeg følte mig velkommen, hun havde glædet sig til at se mig efter lidt chat frem og tilbage, og det føltes ægte.

Og så er det ned i kælderen med os! Stedet er lidt råt, ikke en proff dungeon, men mere som et kreativt værksted! Man kigger sig lidt omkring, prøver at forestille sig hvad der sker her – mange ting helt sikkert! Man bliver viklet ind i hendes unikke univers, taget med på en rejse. Hun er virkelig erfaren, og kan masser af ting, jeg slet ikke kender (endnu). Lotte er helt sin egen, jeg elsker hendes måde at blive holdt slave, improvisation, empati, kreativitet, overraskelser, hvor du ikke aner hvor du ender. Der venter fantastiske sex og oplevelser, jeg slet ikke kendte til. Hun binder freestyle, går til kanten, driller, griner og er skide sød. Fører dig sikkert igennem, og er super opmærksom på hvor du er hele tiden. Glemmer tid og sted. Flyttede mine grænser, sommetider uden selv at bemærke det.

Lotte er spændende, berejst, klog, en fri kvinde, som gerne deler sin verden med dig. Tripper til tung musik, snakker om sit liv og sine rejser, og føles super ægte. Der er ingen tvivl om at Lotte er en ægte domina, der elsker sig selv og det hun gør.

Jeg vil ikke gå i detaljer om hvad der skete, anyway er hver session sikkert unik, så forvent det uventede. Hun bad om en anmeldelse, og hun fortjener absolut mere opmærksomhed. Vær sød (eller du fortryder det, hehe).

https://annoncelight.dk/showad/341135

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...