Fallos 21 Skrevet 8. December, 2023 Hun ser spændende ud nu hvor min yndlings Tina ikke er der for tiden. https://annoncelight.dk/showad/390212 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curra 32 Skrevet 15. Januar, 2024 Hej Fallos, Jeg besøgte Vilai i sidste uge og det var en blandet pose bolcher. Stedet er et velkendt sted i Vejle Vestkvarter - Semidiskret indgang til kælder. Vilai ser ældre ud end beskrevet i annoncen og hendes krop er ikke i speciel pæn. Bagdelen er flot, men brysterne er små og hænger og det samme gør maven - Det ser ud til at hun har været opereret. Men hun er sød og prisen på 30 min. inkl. anal til 1.000,- er vel ok. Massagen var nogenlunde og hun gav et fint blowjob uden kondom. Hendes røv er flot og hun tog det super i alle huller til jeg kom i kondomet. Jeg gik derfra med en ok fornemmelse af at jeg havde fået hvad jeg havde betalt for, men ikke noget der sprang skalaen. Næste gang vil jeg nok også vente på Tina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg