Hop til indhold
VikingThor

Amanda på Amager ved Ørestad

Recommended Posts

Falske billeder - hold jer væk - Amanda på Amager ved Ørestad 

https://annoncelight.dk/showad/388058

"I am a very small petite girl , i have 155 high and 45 kg , 25 yrs old" er hvad der blev lovet, og billederne viste det samme med en mørkhåret kvinde.

Hvad der mødte mig var en 45 årig bulgarsk dame, nok 168 høj og 68 kg, med strækmærker og afbleget leverpostejfarvet hår.

Af nysgerrighed spurgte jeg til priserne - 180 Euro for 30 minutter og 30 Euro ekstra for blowjob uden :lol:

Nej tak ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi denne Amanda. Da døren åbnede stod i mit tilfælde en yngre tøs og tog imod mig. Jeg kunne genkende hendes ansigt fra tidligere (hvorfra kan jeg ikke huske) Men det var ikke hende som bliver vist på annoncen.

Jeg sagde til hende, at du ikke er den Amanda som bliver vist på annoncen, yes i am sagde hun. No you are not, sagde jeg. Så til sidst smækkede hun døren i, fordi jeg blev ved med at sige, at det ikke var hende. :biggrin:

Jeg er ikke gået glip af noget. Tværtimod sparede jeg mine penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, den 17.12.2023 at 23:10:

No you are not, sagde jeg. Så til sidst smækkede hun døren i, fordi jeg blev ved med at sige, at det ikke var hende

Det lyder lidt som den klassiske Monty Python-sketch. Jeg er lidt imponeret over at du bliver ved til hun lukker døren, men måske havde jeg også selv forsøgt at få noget sjov ud af den spildte tid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...