Hop til indhold
fyr9000

MELISA TRANS / KIARATS BELLA TRANS

Recommended Posts

Ingen der har været forbi eller har mere info?

Hun er flot på billederne men det er mystisk at der ikke er noget om hende på nettet. Hun er heller ikke på wikishemale.

Er det et scam?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedernes kvalitet tyder på det ja, hvis ikke en komplet scammer - så i hvert faldet delvis, billederne er tydeligt redigeret/påført filter, og det er rødt flag nr. 1 i min bog.
At der ikke er noget om hende, er flag nr. 2

 

Ellers kan jeg anbefale at tage ud og se hende an, med en klar forventning om at vende om hvis hun ik' er som reklameret - eneste måde at være sikker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Melisa i Aarhus, men hun er ikke trans, hun er en halvfed kvinde med sjove bryster, som giver et okay bj og

for mig gav hun sex uden kondom, tror ikke hun er så renlig, da jeg en gang blev smidt ud lidt hurtigt og så at hun bare

sprøjtede sig med parfume efter jeg havde ubeskyttet sex med hende og inden næste kunde kom.

ADVARSEL: Hun stjæler. Hun stjal min guld halskæde, så pas på.

Personligt, besøger jeg hende ikke mere, da jeg ikke kan lide at hun ikke er renlig.

I dag vil jeg give hende 2/10 og det er kun for hendes bj.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...